Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Φωτογραφίες από Ελληνικό και Γερμανικό σουπερμάρκετ για το ίδιο προϊόν!


???????????????????????????????Καλησπερα σας,???????????????????????????????

θεωρωντας σας ενα απο τα  πλεον αξιοπιστα μεσα για να δημοσιοποιησω οτι θελω σας εσωκλειω φωτογραφιες απο γερμανικο και ελληνικο σουπερμαρκετ για να καταλαβουμε την αλητεια της κλοπης που γινεται στην χωρα μας.

Συγκεκριμενα αφορα την βαφη μαλλιων της συζυγου μου μαρκας LOREAL. Στην Ελλαδα του ‘αγριου καπιταλισμου και του ελευθερου ανταγωνσιμου’ σε ολα τα καταστηματα κοστιζει 10,20 ευρω. Η φωτογραφια ειναι απο το ΑΒ Ν. Ψυχικου στον Φαρο. Την ιδια ακριβως τιμη ειχε και ο… Σκλαβενιτης στην 25ης Μαρτιου. Τραβηχτηκε στις 9 Ιανουαριου. Η αλλη ειναι απο το καταστημα της γερμανικης αλυσιδας DM στον σταθμο του υπογειου Stachus στο  Μοναχο και τραβηχτηκε στις 11 Δεκεμβριου. Εαν την μεγενθυνετε με μικρα γραμματα σημειωνεται οτι η τιμη του προιοντος δεν εχει αυξηθει απο τις 26-2-2011 και ειναι 5,45 ευρω. Εφερα μαζι μου 12 κομματια, οσα χρειαζομαστε για βαφες ενος ετους. Χαιρομαι που το ΦΠΑ (19%) εμεινε σε μια αλλη χωρα γιατι στην Ελλαδα θα ηταν χαμενο. Δεν προκειται να αρχισω τα κλασσικα μπινελικια που θα κατεβαζε καποιος γιατι εχω κουραστει να ασχολουμαι με οσα γινονται γυρω μου. Δεν αντεξα να μην κρινω αυτο το αισχος και για τον λογο αυτο σας ενημερωνω. Θα ηθελα να το  δημοσιευσετε και απο την σελιδα σας θα το αντιγραψουν και αλλοι οποτε θα διαδοθει. Φυσικα δεν περιμενω οτι η επιτροπη ανταγωνισμου θα ασχοληθει αλλα που ξερεις. Δεν επιθυμω να δημοσιευτουν τα στοιχεια μου αλλα εαν επιθυμειτε μπορειτε να επικοινωνησετε μαζι μου. Εαν δεν ασχοληθειτε με το θεμα μεχρι το τελος της εβδομαδος τοτε θα το στειλω και αλλου.

Με εκτιμηση

ΧΡΗΣΤΟΣ Δ.