Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Εξώδικο για την υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΕΞΩΔIΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ - ΔΗΛΩΣΗ – ΑΙΤΗΣΗ - ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Νικολάου Λαγομιτζή τoυ Κωνσταντίνου

ΠΡΟΣ
1. Τον Υπουργό Οικονομικών
2. Τον ΕΟΠΥΥ
3. Τον ΟΠΑΔ
4. Το Συνήγορο του Πολίτη
5. Τη Διευθύντρια Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής

_____________________________________________________

Τυγχάvω μόνιμος Δημόσιος Υπάλληλος στο Υπουργείο Παιδείας, με ΑΜ 602057, έχω οργανική θέση στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Στεφάνου Αττικής (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής) και υπηρετώ λόγω αποσπάσεως στο Δημοτικό Σχολείο Ζαννείου Εκάλης (Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας).
Ασκώ το λειτούργημα του εκπαιδευτικού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί 12ετία σχεδόν, έχοντας υπηρετήσει τόσο σε σχολεία της Αττικής, όσο και σε σχολεία της Κρήτης, πάντα με ευσυνειδησία και σεβασμό σε μαθητές και γονείς, πάντα εντός της σχολικής τάξης.
Ενώ εργάζομαι κανονικά, καταβάλλοντας τις εισφορές που μου αναλογούν στον Οργανισμό Περίθαλψης Ασφαλισμένων Δημοσίου (ΟΠΑΔ), βάσει της κείμενης νομοθεσίας, για τη λεγόμενη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχω υποστεί μια σαφή υποβάθμιση των υπηρεσιών υγείας που ο ως άνω οργανισμός μου παρέχει.
Συγκεκριμένα, από συστάσεως του «Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας» (ΕΟΠΥΥ), ο οποίος έχει αναλάβει, όπως και ο ως άνω τίτλος καταδεικνύει, την οργάνωση των υπηρεσιών υγείας που πρέπει να μου παρέχονται και τη διαμεσολάβηση με τους ιδιώτες γιατρούς και τα διαγνωστικά κέντρα για την ένταξη τους στο σύστημα της δωρεάν εξέτασης, συνταγογράφησης κτλ έχει επιδεινωθεί ραγδαία η δυνατότητα λήψης παρ’εμού των ως άνω υπηρεσιών για μένα και την οικογένειά μου.
Ειδικότερα, πολλοί γιατροί από πολλές ειδικότητες δεν έχουν συμβληθεί με τον ΕΟΠΥΥ, με συνέπεια 1ον) να αναγκάζομαι να μεταβώ χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο της οικίας μου για ανεύρω συμβεβλημένο ιατρό, 2ον) να αδυνατώ να κλείσω έγκαιρο ραντεβού με τον όποιο συμβεβλημένο ιατρό, λόγω της υπερφόρτωσης του καθημερινού προγράμματός του, συνεπεία του εξαιρετικά μειωμένου αριθμού συμβεβλημένων.
Μάλιστα, σε πολλές πόλεις της Ελλάδας σε μερικές ειδικότητες δεν υπάρχει κανείς συμβεβλημένος ιατρός με τον ΕΟΠΥΥ, πχ στο Μεσολόγγι, στις ειδικότητες των παιδιάτρων και οφθαλμιάτρων, που πρόσφατα αναζήτησα.
Είναι δε τραγελαφικό το γεγονός ότι την ίδια στιγμή που το οικογενειακό μου εισόδημα έχει μειωθεί κατά 780 € μηνιαίως, καθότι και η σύζυγός μου τυγχάνει συνάδελφός εκπαιδευτικός, να αναγκάζομαι επί της ουσίας να πληρώνω ποσά της τάξεως των 50 € ανά επίσκεψη για τη χρήση υπηρεσιών υγείας για μένα και τα παιδιά μου, τόσο σε ιδιώτες –συμβεβλημένους ή μη με τον ΕΟΠΥΥ- ιατρούς όσο και στα δημόσια νοσοκομεία, ενώ την ίδια στιγμή υποχρεούμαι να καταβάλλω υπέρογκες εισφορές προς τούτο στον ΟΠΑΔ.
Με λίγα λόγια, ενώ προσελήφθην στο δημόσιο με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και μου εκζητείται από τον εργοδότη μου, χωρίς να μου δίνεται άλλη επιλογή, να καταβάλλω εισφορές για υγειονομική περίθαλψη, την ίδια στιγμή ο φορέας ασφάλισής μου μού υποβαθμίζει αθέμιτα και αντισυνταγματικά τις υπηρεσίες υγείας.

Επειδή ο περιορισμός που υφίσταμαι στην πρόσβασή μου σε υπηρεσίες υγείας, είναι παράνομος, αντίκειται δε στη συνταγματική αρχή της αναλογικότητας, της χρηστής διοίκησης και της προστασίας της δημόσιας υγείας.
Επειδή η υποχρεωτική παρακράτηση ποσών από το μισθό μου χωρίς την αντίστοιχη παροχή υπηρεσιών υγείας αντίκειται στην καλή πίστη, τα συναλλακτικά ήθη, είναι συνεπώς παράνομη ως καταχρηστική.
Για τoυς λόγoυς αυτoύς,

επιφυλασσόμεvος παvτός voμιμoύ δικαιώματός μoυ, ιδίως δε της πρoσφυγής μoυ εvώπιov παντός αρμοδίου δικαστηρίου ή εισαγγελικής ή άλλης αρχής,

δ ι α μ α ρ τ ύ ρ ο μ α ι

για την υποβάθμιση υπηρεσιών υγείας που μου παρέχονται ως ασφαλισμένος του ΟΠΑΔ και
σ α ς ζ η τ ώ

όπως αποκατασταθεί το status quo ante στις παροχές υπηρεσιών υγείας, όπως αυτές ήταν πριν τουλάχιστον δύο χρόνια, άλλως μού αποδίδετε το μηνιαίο μισθό χωρίς παρακρατήσεις για υγειονομική και νοσηλευτική περίθαλψη, δηλαδή «μεικτά», παύοντας την υποχρέωσή μου να κάνω χρήση των δήθεν «δωρεάν» υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής παραγγέλεται όπως επιδώσει την παρούσα εξώδικη διαμαρτυρία - δήλωση – αίτηση – αναφορά, προς ους αυτή απευθύνεται, προς γνώση τους και δια την επέλευση των νομίμων συνεπειών, αντιγράφοντας το περιεχόμενό της στη συνταχθησομένη σχετικά έκθεση επιδόσεως.

Διόνυσος, 1 Μαρτίου 2012

Ο εξωδίκως δηλών


ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΛΑΓΟΜΙΤΖΗΣ
http://dake-lagomitzis.blogspot.com/2012/03/i-o-1.html