Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Καλημέρα και σε 'σένα...Έλλην

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΛΕΞΗ ΠΡΟΣ ΛΕΞΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ ....ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!!!
((που φτασαμε για να σωσουμε τα ηθη και τα εθιμα μας))

ΧΑΡΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΣΑΜΑΡΑΣ+ΒΕΝΙΤΖΕΛΟΣ Α.Ε.
εταιρεια εξαπατησεων και εξαθλιωσεων

Καλημέρα και σε 'σένα...Έλλην,

είναι πολλές οι φορές ως μαμά που αναρωτιέμαι τι μπορώ να κάνω.. για να μεγαλώσω 2 γνήσια ελληνόπουλα.. τι περνάει από το χέρι μου... ώστε να γίνουν και ¨ωραίοι ως Έλληνες¨ .. αλλά και ¨ωραίοι ως ΑΝΘΡΩΠΟΙ¨.. χμμμ δύσκολο... αλλά μας αρέσουν τα δύσκολα και οι προκλήσεις ε? με τη μικρή μου εμπειρία.. κατέληξα στο συμπέρασμα.. ότι τα κύταρρα (dna) έχουν μνήμη η οποία μεταφέρετε από γενιά σε γενιά. Υπάρχει μέσα στον κάθε Έλληνα και περιμένει την κατάλληλη στιγμή... τροφοδοτείται συνεχώς με ερεθίσματα.. με ιστορία... με μύθους... με νότες.. με μυρωδιές... με σκέψεις... με ήθη και έθιμα... βέβαια όσο καλλιεργείται.. αυτη αντριεύει.. και θεριεύει..... όσο δε τρέφεται...παραμένει αδρανής... κοιμάται... Έτσι λοιπόν... ως γονιός χρέος ¨σου¨ είναι πέρα από το να τρέφεις σωστά τα παιδιά σου.... για να μεγαλώσουν... να τρέφεις και το μυαλό την καρδιά και τη ψυχή τους... Αν επαναπαυτούμε σε αυτά που τους μαθαίνουν τα σχολεία τους... περαστικά μας... Δεν αφήνω μέρα να περάσει... αυγή να ξημερώσει.. χωρίς νατους προσφέρω ένα καινούριο ερέθισμα.. χωρίς να εξάψω την περιέργειάτους.. χωρίς να ξεδιψάσω την ελληνική καρδιά τους... χωρίς να τονώσω την περηφάνια τους... αυτό σημαίνει... να διαβάσουν ένα άρθρο... να δουν ένα video στο youtube.. να ακούσουν ελληνική μουσική..και φυσικά να κλείσουμε την @$%^&%$ μένη τηλεόραση και να κάνουμε μια συζήτηση... να φτιάξουμε κουλουράκια της λαμπρής...να τσουγκρίσουμε κόκκινα αυγά έξω από την εκκλησία την Ανάσταση... να βγάλουμε τη γαλανόλευκη στο μπαλκόνι στις εθνικές γιορτές.. να φτιάξουμε Μάρτη και να το φορέσουμε... και φυσικά μόλις τελειώσει ομήνας.. να το κρεμάσουμε σε ένα λουλούδι..να το πάρουν τα χελιδόνια να φτιάξουν φωλίτσα.. να πετάξουμε το δοντάκι που έπεσε στα κεραμίδια... και όχι να μας επισκέπτεται η νεράιδα των δοντιών (κυρά μου εμένα με ρώτησες για να μπεις στο σπίτι μου??)... και πολλά πολλά ακόμα... να μην μακρηγορώ.. θα παίξουν και με την Ίντα, θα βγουν με τον Demi.. θα κρατήσουν την ανθρωπιά τους.. την ζέστη του ήλιου στη καρδιά τους.. αλλά εγώ θα τους μάθω να έχουν πάντα ψηλά το κεφάλι τους... ώστε αύριο μεθαύριο να μη βρεθεί κανείς... Denis.. Ίντα.. George.. Thomas... Antonis...ή Euagelos.. να τους πει ¨σιγά την Ελλάδα¨ και.. όταν περάσουν τα χρόνια.. και ρωτήσουν... μαμά... εσύ τι έκανες για ολα αυτά... που αφαίμαξαν και μαράζωσαν την Ελλάδα?... εσύ τί έκανες για εμας?... να μπορέσω να αντικρίσω αυτά τα πελώρια μάτια.. .. και να απαντήσω χωρίς ντροπή... ¨ό,τι περνούσε από το χέρι μου.. παιδιά μου¨... ό,τι περνούσε... από την καρδιά... τη ψυχή.. και τη μνήμη μου....¨

Τα σέβη μου Ιω 

Σχόλιο αναγνώστη μας στην ανάρτηση Αρχιερείς της διαφθοράς
http://www.triklopodia.gr/2013/10/blog-post_2533.html