Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Εδώ και τώρα απαντήστε: ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΘΩΩΣΟΥΝ.

20120526-210612.jpg
Ποιοί και γιατί δολίως βάζουν στον πάγο τα εγκλήματα του.
Ποιοί και γιατί ξέχασαν την δόλια υπαγωγή της χώρας στον οργανισμό εγκληματιών, ανωμάλων, βιαστών και απατεώνων, φίλων και μελών όμως, της σοσιαληστικής διεθνούς.
Ποιοί είναι αυτοί που απεμπολούν το δικαίωμα της Ελλάδας να καταγγείλει την καταδολίευση της χώρας με σκοπό την υπαγωγή της στο ΔΝΤ, ρίχνοντας στα σκουπίδια τη συνθήκη της Λισσαβώνας.
Ποιοί είναι αυτοί που εξαγνίζουν τους τραπεζίτες και τους εκδότες που τον έφεραν στην
εξουσία.
Ποιοί είναι αυτοί που συνάπτουν συμβόλαια εξόντωσης με εκβιαστές για όποιον τολμήσει να χτυπήσει το πράσινο παρακράτος;
ΠΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΑΛΙΤΣΑ ΞΕΠΟΥΛΑΤΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ;
(Εμείς γνωρίζουμε. Λίαν συντόμως θα μάθει και ο κόσμος για τα παρακρατικά ανδρείκελα, τους τραπεζοκόμους εντολοδότες εκβιαστών, τους κίτρινους ανθρώπους των κίτρινων τραπεζών που στραγγαλίζουν το μέλλον των παιδιών μας)


http://olympia.gr/2012/05/26/%ce%b5%ce%b4%cf%8e-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%cf%8e%cf%81%ce%b1-%ce%b1%cf%80%ce%b1%ce%bd%cf%84%ce%ae%cf%83%cf%84%ce%b5-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%bf%ce%b9-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%b9/#more-156148
Read more

Ελληνική επίθεση στο προφίλ της Λαγκάρντ στο... facebook!

Εξοργισμένοι οι Έλληνες με τις σκληρές δηλώσεις της διευθύντριας του ΔΝΤ για τη χώρα μας, μπήκαν στο προφίλ και τη "στόλισαν" με διάφορους χαρακτηρισμούς... όχι και τόσο κολακευτικούς! Μέχρι στιγμής πάνω από 1450 σχόλια έχουν αναρτηθεί από Έλληνες!

Η Κ. Λαγκάρντ είπε πως λυπάται τα παιδάκια της Αφρικής και όχι τους Έλληνες καθώς επίσης πως αν οι Έλληνες φοβούνται για το μέλλον των παιδιών τους, να πληρώνουν τους φόρους τους. Οι Έλληνες "φούντωσαν" με αποτέλεσμα να της κάνουν κανονική επίθεση στο facebook!

Μερικοί τη αποκάλεσαν γριά και άσχημη, άλλοι την είπαν τέρας, ενώ μεταξύ των διαφόρων κοσμητικών επιθέτων ένας της έγραψε πως το χειρότερο σενάριο για έναν άντρα είναι να βρεθεί σ ένα έρημο νησί με μόνη γυναίκα τη ... Λαγκάρντ! Τέλος κάποιοι παρότρυναν τους Έλληνες να κάνουν αναφορά στο προφιλ της για "στοχοποίηση έθνους".

Τα σχόλια έχουν ξεπεράσει τα 1450 και συνεχίζονται...

Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις της Λαγκάρντ που ξεσήκωσαν τους Έλληνες.

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/442617/Default.aspx


Πηγή:NewsIt.gr
Read more

Στο στόχαστρο της Δικαιοσύνης η Κριστίν Λ αγκάρντ. Το ανθελληνικό κτήνος, η ομοϊδεάτ ης του ΓΑΠ και του Τσοχατζόπουλου…

…που κάποιοι έχουν το θράσος να συζητούν την επέκταση κατοχής του φασιστικού μαγαζιού τους στην πατρίδα.
Ένα μάτσο ανώμαλοι, βιαστές, πρεζάκηδες της χλίδας, που διαλύουν έθνη και στέλνουν λαούς στην εξαθλίωση για να θησαυρίζουν…
Σήμερα ξεκίνησε επίσημα η έρευνα του γαλλικού Ειδικού Δικαστηρίου σε βάρος της επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ. Η Λαγκάρντ κατηγορείται για κατάχρηση δημόσιου χρήματος στην τεράστια αποζημίωση που είχε καταβληθεί στον επιχειρηματία Μπερνάρ Ταπί, προσωπικό φίλο του προέδρου Ν. Σαρκοζί, επί των ημερών της στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Τα αδικήματα για τα οποία κατηγορείται η Λαγκάρντ επισύρουν ποινή κάθειρξης 10 ετών και επιβολής προστίμου 150.000 ευρώ.
Η ανακριτική επιτροπή του Ειδικού Δικαστηρίου (CJR) συγκλήθηκε σήμερα επίσημα, προκειμένου να ερευνήσει το ρόλο που διαδραμάτισε το 2008 η Λαγκάρντ, όταν ήταν υπουργός Οικονομικών, στην υπόθεση του Μπερνάρ Ταπί.
Η σύγκληση του CJR, του μοναδικού δικαστηρίου στη Γαλλία που μπορεί να δικάζει υπουργούς για τις ενέργειές τους κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, κατέστη υποχρεωτική μετά την απόφαση που έλαβε στις 4 Αυγούστου το ίδιο δικαστήριο να ξεκινήσει έρευνα σε βάρος της 55χρονης Λαγκάρντ.Η ανακριτική επιτροπή, που αποτελείται από τρεις Εφέτες, θα προχωρήσει σε έρευνες για να διαπιστώσει αν η πρώην υπουργός ευθύνεται για τις κατηγορίες που της αποδίδονται. Το 2008, προκειμένου να επιταχύνει τη διαδικασία και να ξεκαθαρίσει μια παλιά αντιδικία που αφορούσε στην πώληση από την τράπεζα Credit Lyonnais του ομίλου Adidas, που ανήκε στον Μπερνάρ Ταπί, η Λαγκάρντ είχε εγκρίνει ένα διακανονισμό ύψους 285 εκατ. ευρώ υπέρ του επιχειρηματία. Ο Ταπί υποστήριζε ότι η πρώην κρατική τράπεζα τον είχε εξαπατήσει το 1993 κατά την πώληση των μετοχών του στην εταιρεία αθλητικών ειδών Adidas. Είχε χάσει τη δίκη που έγινε το 2006 και η υπόθεση βρισκόταν στη διαδικασία της έφεσης το 2007, όταν κέρδισε τις προεδρικές εκλογές ο φίλος του, Νικολά Σαρκοζί.Το γαλλικό Ειδικό Δικαστήριο (CJR) συστάθηκε το 1993 και έκτοτε έχει ερευνήσει περίπου 1.000 υποθέσεις αλλά μόνο έξι υπουργοί παραπέμφθηκαν σε δίκη.
OXI ALLO KAPBOYNO
http://olympia.gr/2012/05/26/%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%87%ce%b1%cf%83%cf%84%cf%81%ce%bf-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%ba%ce%b1%ce%b9%ce%bf%cf%83%cf%8d%ce%bd%ce%b7%cf%82-%ce%b7-%ce%ba%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84/
Read more

Στο τσακ γλίτωσε ο Βενιζέλος έναν κουβά… αυγά! [βίντεο - φωτο]

Στο τσακ γλίτωσε ο Βενιζέλος έναν κουβά… αυγά! [βίντεο - φωτο]Στην Κόρινθο βρέθηκε σήμερα ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Την ώρα που ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ έκανε τη βόλτα του σε κεντρικό δρόμο της πόλης, ένας πολίτης ήταν έτοιμος να του πετάξει αυγά… αλλά δεν «πρόλαβε».

Οι άνδρες της προσωπικής του φρουράς πρόλαβαν και απομάκρυναν από το σημείο , τον κουβά που ήταν γεμάτος αυγά…
Ο ίδιος ο «δράστης» δεν βρέθηκε ποτέ… και όλα κύλησαν ήρεμα και όμορφα.
Ελπίζουμε τα αυγά να ήταν τουλάχιστον φρέσκα!
Δείτε βίντεο και φωτογραφίες από το korinthostv





http://www.tsantiri.gr/koinonia-kinimata/sto-tsak-glitose-o-venizelos-enan-kouva-avga-ton-esose-i-froura-tou-vinteo-foto.html
Read more

Συνελήφθη ο Γ. Παπαγιάννης μετά από μήνυση του Κ. Βαξεβάνη

Στην σύλληψη του Γιάννη Παπαγιάννη μετά από μήνυση που είχε υποβάλει εις βάρος του ο Κώστας Βαξεβάνης προχώρησε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος σήμερα το μεσημέρι.

Συνελήφθη ο Γ. Παπαγιάννης μετά από μήνυση του Κ. Βαξεβάνη
Τη μήνυση κατέθεσε ο κ. Βαξεβάνης μετά από δημοσίευμα που αναρτήθηκε στο blog του κ. Παπαγιάννη και στο οποίο φερόταν να έχει λάβει το ποσό των 50.000 ευρώ από την ΕΥΠ. Μάλιστα, στο εν λόγω δημοσίευμα υπήρχε και η φερόμενη απόδειξη της πληρωμής στην οποία αναγράφονταν τα αρχικά Κ.Β.
Σύμφωνα με τον κ. Βαξεβάνη το συγκεκριμένο έγγραφο είναι πλαστό. Ο Γιάννης Παπαγιάννης συνελήφθη έξω από το σπίτι του με τις κατηγορίες της πλαστογραφίας, της χρήσης πλαστού εγγράφου και της συκοφαντικής δυσφήμισης.
Ο κ. Παπαγιάννης θα κρατηθεί το σαββατοκύριακο στη ΓΑΔΑ στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας και τη Δευτέρα θα παρουσιαστεί στο Δικαστήριο.
http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/137189/synelifthi-o-g-papagiannis-meta-apo-minysi-toy-k-vaxevani
Read more

Η Λαγκάρντ μας θεωρεί χώρα του… Τρίτου Κόσμου

Η ρητορική “βαρβαρότητα” κατά της Ελλάδας με κομιστές των σκληρών μηνυμάτων τους διεθνείς εταίρους και δανειστές της χώρας συνεχίζεται με αυξανόμενη ένταση. Σε σημείο που σε κάνει να απορείς, αν στο εξωτερικό υπάρχει επαρκής αντιληπτική ικανότητα, ή έστω πληροφόρηση για το τι πραγματικά συμβαίνει στην....
Ελλάδα.

Και όχι φυσικά σε επίπεδο κομματικών και πολιτικών σχηματισμών. Αλλά σε επίπεδο κοινωνίας. Και της ψυχολογίας που υπάρχει γονιδιακά καρφιτσωμένη στην ψυχοσύνθεση των Ελλήνων, επηρεάζοντας καθοριστικά την ιστορική διαδρομή του τόπου.

Απέναντι λοιπόν σε μια κοινωνία που έχει προ πολλού ξεπεράσει τα όρια της, λόγω ενός Μνημονίου ύφεσης και εθνικής μελαγχολίας, το οποίο έφερε στη χώρα το ΠΑΣΟΚ, το όλο, διαχρονικό και μοιραίο Κίνημα που ίδρυσε ο Ανδρέας Παπανδρέου, οι διεθνείς παράγοντες συνεχίζουν να υψώνουν τους τόνους, αρκετά περισσότερο από όσο χρειάζεται. Αρκετά περισσότερο από όσο απαιτούν οι συνθήκες και οι συγκυρίες της εποχής. Αρκετά περισσότερο από όσο αντέχει η ψυχοσύνθεση των Ελλήνων.

Αυτή τη φορά, κομιστής των τελεσιγράφων ήταν η Γαλλίδα Γενική Διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Κριστίν Λαγκάρντ. Η οποία εξάντλησε τα όρια της αυστηρότητας, με συνέντευξη στην «Guardian», καθώς ξεκαθάρισε ότι οι Έλληνες δεν θα πρέπει να περιμένουν ευνοϊκότερη μεταχείριση από το ΔΝΤ και τους υπόλοιπους δανειστές της χώρας. Αλλά αντιθέτως, θα πρέπει να πληρώσουν τους φόρους που τους αναλογούν, αναλαμβάνοντας την ευθύνη απέναντι στα παιδιά τους, και τις γενιές που έρχονται.

Όσο για την ζωηρή εικόνα αντικατοπτρισμού, από όσα δήλωσε στη βρετανική εφημερίδα «Guardian» η Κριστίν Λαγκάρντ, ήταν η ευθεία σύγκριση της Ελλάδας με τον Τρίτο Κόσμο. «Περισσότερο από τους ασθενείς στην Ελλάδα, σκέφτομαι τα παιδιά σε σχολεία της Νιγηρίας που μοιράζονται μια καρέκλα ανά τρεις μαθητές, επειδή θέλουν πραγματικά να μορφωθούν. Η Ελλάδα δεν πρόκειται να έχει καλύτερη μεταχείριση από μια φτωχή χώρα στον Τρίτο Κόσμο», ήταν τα λόγια της Κριστίν Λαγκάρντ.

Το κατά πόσο βέβαια η συγκεκριμένη στρατηγική των διεθνών παραγόντων βοηθά αντικειμενικά την προσπάθεια των εγχώριων φιλο-ευρωπαϊκών δυνάμεων να ορθώσουν ανάχωμα στον λαϊκισμό και το φλερτ του ΣΥΡΙΖΑ με την εθνική περιπέτεια, είναι εξαιρετικά συζητήσιμο. Δυστυχώς…

http://www.statesmen.gr
http://ksipnistere.blogspot.com/2012/05/blog-post_8807.html
Read more

“Καλώς τον μεσιτη” φώναζαν επιβάτες της πτήσης για Ηράκλειο στον ΓΑΠ!

20120526-165924.jpgΣτην Κρήτη βρίσκεται από το πρωί ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ.Γιώργος Παπανδρέου.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του Flashnews.gr, με απόλυτη μυστικότητα, και χωρίς να έχουν ενημερωθεί τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ από το Ηράκλειο, ο πρώην πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, στο αεροδρόμιο «Ελ.Βενιζέλος» επιβιβάστηκε στην πρωινή πτήση της AEGEAN AIRLINES A3310 με προορισμό το Ηράκλειο.

Ο κ.Παπανδρέου συνοδευόμενος από δύο άντρες, της ασφάλειάς του, κάθισε στις οικονομικές θέσεις μαζί με τους άλλους επιβάτες οι οποίοι δεν έκρυψαν την ενόχλησή τους με σχόλια του τύπου «ήρθε ο μεσίτης» ή «καλώς τον κύριο λεφτά υπάρχουν».
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, καθόλη την διάρκεια της πτήσης το κλίμα ήταν ιδιαίτερα «ψυχρό» για τον πρώην ηγέτη του ΠΑΣΟΚ, ενώ όταν το αεροσκάφος προσγειώθηκε στο Ηράκλειο οι εργαζόμενοι της εταιρίας επίγειας εξυπηρέτησης δεν φώναξαν κάποιο όχημα και ο ίδιος επιβιβάστηκε με σκυμμένο κεφάλι στο λεωφορείο με το σύνολο τον επιβατών,να τον κοιτά με άγριες διαθέσεις
και χωρίς όρεξη για …”πολλά πολλά”.
Αντίστοιχο κλίμα συνάντησε ο κ.Παπανδρέου και στην αίθουσα αφίξεων όπου όλοι όσοι βρέθηκαν εκεί περιμένοντας τους δικούς τους ανθρώπους,τον περιφρόνησαν και τον κοιτούσαν απαξιωτικά.
Μάλιστα κάποιος ακούστηκε να λέει «που είναι οι παλιές αποχές που
ο κόσμος συνωστιζόταν για μια χαιρετούρα και να επευφημήσει το όποιο μέλος της οικογένειας Παπανδρέου.»
Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Flashnews.gr, ο Γιώργος Παπανδρέου επιβιβάστηκε άρον-άρον σε ΙΧ αυτοκίνητο και κατευθύνθηκε
σε πολυτελές ξενοδοχείο της Κρήτης για ένα ήσυχο Σαββατοκύριακο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ίδιος θα συναντήσει και κάποιους λίγους από τους προσωπικούς του φίλους που του έχουν απομείνει πιστοί.
Να θυμίσουμε ότι το Πάσχα ο πολυσυζητημένος αδερφός του πρώην πρωθυπουργού γνωστός και ως “συγγραφέας” επέλεξε πασίγνωστο πολυτελές ξενοδοχείο της Ελούντας να περάσει με την οικογένεια του και τους φρουρούς του τις άγιες μέρες , όπου εκτυλίχθησαν αντίστοιχες εικόνες αποδοκιμασιών και απαξίωσης από τους λοιπούς ενοίκους του λαμπερού ξενοδοχείου.
Μάλιστα η παρουσία πολύ γνωστού δημοσιογράφου, που είχε εκείνη την περίοδο δημοσιεύσει θέματα που τον αφορούσαν ,τον είχαν αναγκάσει να κλειστεί για τα καλά στο υπερπολυτελές δωμάτιο του.
΄Οπως όλα δείχνουν οι χρυσές εποχές για την οικογένεια Παπανδρέου πέρασαν ανεπιστρεπτί για την Κρήτη.
Flashnews.gr
http://olympia.gr/2012/05/26/%ce%ba%ce%b1%ce%bb%cf%8e%cf%82-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%bc%ce%b5%cf%83%ce%b9%cf%84%ce%b7-%cf%86%cf%8e%ce%bd%ce%b1%ce%b6%ce%b1%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%b9%ce%b2%ce%ac%cf%84%ce%b5%cf%82-%cf%84%ce%b7/
Read more

ΣτΕ: Αντισυνταγματική η διακοπή του ρεύματος σε όσους δεν πληρώνουν το χαράτσι.!!!!!!


ΣτΕ: Αντισυνταγματική η διακοπή του ρεύματος σε όσους δεν πληρώνουν το χαράτσι.!!!

Συνταγματική έκρινε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας την επιβολή του τέλους ακινήτων, όχι όμως και τη διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος σε περίπτωση μη καταβολής του.

Έτσι, το δικαστήριο ακύρωσε τη σχετική απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών 1211/2011, κατά το μέρος που προβλέπει ότι θα διακόπτεται η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος σε όποιον δεν καταβάλλει το Έκτατο Ειδικό Τέλος
Ηλεκτροδοτούμενων Δομημένων Επιφανειών (ΕΕΤΗΔΕ).

Πιο συγκεκριμένα, στην πολυσέλιδη απόφασή της (67 σελίδες) η Ολομέλεια του ΣτΕ κρίνει ότι το ειδικό τέλος αποτελεί φόρο προσωρινού χαρακτήρα (διετή) που στηρίζεται σε γενικά και αντικειμενικά κριτήρια, όπως εμβαδόν, τιμή ζώνης κ.λπ.

Σύμφωνα με την άποψη της πλειοψηφίας των μελών της Ολομέλειας του ΣτΕ, το επίμαχο τέλος δεν παραβιάζει τις συνταγματικές διατάξεις (που προστατεύουν την ιδιοκτησία, την αναλογικότητα, την ισότητα, την κατανομή φορολογικών βαρών κ.λπ.) ούτε την ΕΣΔΑ, αποτελώντας συνταγματικά ανεκτό περιορισμό της περιουσίας υπό τις δεδομένες συνθήκες.

Και αυτό γιατί - σύμφωνα με την απόφαση - το μέτρο ελήφθη για την αντιμετώπιση επείγουσας ανάγκης σοβαρού δημόσιου συμφέροντος και προκειμένου να καλυφθεί άμεσα πρόσθετο δημοσιονομικό έλλειμμα σε περιβάλλον οικονομικής υφέσεως, ενώ ταυτόχρονα έχει προσωρινό μόνο χαρακτήρα και δεν μπορεί να καταστήσει δημευτικό.
Ακόμη, η πλειοψηφία δέχθηκε ότι ναι μεν το επίδικο τέλος προστιθέμενο σε άλλα φορολογικά μέτρα συνεπάγεται αυξημένη επιβάρυνση των πολιτών, όμως το γεγονός αυτό δεν το καθιστά μη ανεκτό περιορισμό της περιουσίας ενόψει των σοβαρών και επειγόντων δημοσιονομικών λόγων για τους οποίους επιβλήθηκε.



Ωστόσο, σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, αντισυνταγματική είναι η δυνατότητα διακοπής ρεύματος που προβλέπεται και στο άρθρο 53 του Ν. 4021/2011 για όποιον δεν καταβάλλει το τέλος.

Το ΣτΕ κρίνει ότι αποτελεί συνταγματικώς ανεπίτρεπτη επέμβαση στη συμβατική σχέση μεταξύ του καταναλωτή και του προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος και προσβολή του δικαιώματος του πρώτου για ελεύθερη απόλαυση των απορρεόντων από τη σχετική σύμβαση προμήθειας δικαιωμάτων του.

Ακόμη, η Ολομέλεια του ΣτΕ δέχθηκε ότι με την κύρωση της διακοπής του ρεύματος σε φορολογούμενο, επειδή δεν είναι συνεπής με φορολογικές υποχρεώσεις άσχετες προς τις απορρέουσες από τη σύμβαση παροχής ρεύματος υποχρεώσεις του, παραβιάζεται η αρχή της αναλογικότητας,

διότι πρόκειται περί μέτρου το οποίο οδηγεί σε αναίρεση της καθολικότητας της παροχής υπηρεσιών κοινωφελούς δικτύου και εξυπηρετήσεως για λόγο ο οποίος δεν είναι συναφής με την παροχή της εν λόγω υπηρεσίας.
Σημειώνεται ότι η πλειοψηφία των μελών της Ολομέλειας έθεσε και ζήτημα παραβίασης όχι μόνο της οικονομικής ελευθερίας αλλά και της συνταγματικής προστασίας της ανθρώπινης αξίας, γιατί η διακοπή συνεπάγεται στέρηση αγαθού ζωτικής σημασίας για την αξιοπρεπή διαβίωση.!!!!!!!!!
http://georgekaragiannis.blogspot.com/2012/05/blog-post_26.html
Read more

Σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης»

H alfavita.gr παρουσιάζει Σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για την "Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης". Το Σχέδιο αυτό βρίσκεται στα συρτάρια του Υπουργείου Παιδείας και δεν έχει πάρει ακόμη υπογραφή.
«Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης»
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ. 1 και 2 του ν. 2986/2002 (ΦΕΚ 24 Α΄/13-2-2002) «Οργάνωση των περιφερειακών υπηρεσιών της Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης, αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου και των εκπαιδευτικών, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις».
  1. Τις διατάξεις του άρθρου 32 του ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄/ 19-5-2010) «αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού-καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και άλλες διατάξεις».
  2. Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 21 του ν. 3966/2010 (ΦΕΚ 118 Α΄/ 24-5-2011) «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και άλλες διατάξεις».
  3. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα, όπως κωδικοποιήθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α’ 98).
  4. Το πιλοτικό - ερευνητικό έργο «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας- Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης» (ΑΕΕ) του ΕΣΠΑ («Άξονες Προτεραιότητας 1,2,3 – Οριζόντια Πράξη» με MIS 295381), όπως τροποποιήθηκε με την με την υπ. Αριθμ. 5028/29-03-12 απόφαση της Ειδικής Γραμματέως ευρωπαϊκών πόρων του ΥΠΔΒΜΘ.
  5. Την με αριθμ. πρωτ. 14841/ Γ1/ 13-2-2012 εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ με θέμα: «Προετοιμασία- Δράσεις γενίκευσης της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου – αυτοαξιολόγηση σχολικών συμβούλων».

Άρθρο 1

Σκοπός της αξιολόγησης
  1. Η σχολική μονάδα αποτελεί το βασικό φορέα προγραμματισμού και αξιολόγησης του εκπαιδευτικού της έργου.
  2. Σκοπός της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) είναι η βελτίωση και η ποιοτική αναβάθμιση όλων των διαστάσεων και των παραγόντων της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου επιδιώκεται η διαμόρφωση κουλτούρας αξιολόγησης στα σχολεία, η ενίσχυση της συνεργασίας και της συμμετοχής μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, η ενίσχυση της αυτογνωσίας και της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, η απόκτηση εμπειριών από στελέχη και εκπαιδευτικούς στο πεδίο της αξιολόγησης, η ανάδειξη θετικών σημείων και αδυναμιών και η ανάπτυξη δράσεων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο χώρο του σχολείου.
  3. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου συμβάλλει στην αρτιότερη διοίκηση και λειτουργία των σχολικών μονάδων, στην αποτελεσματική αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, στην ενίσχυση των σχέσεων και των συνεργασιών στο σχολείο, στην αναβάθμιση των διδακτικών και παιδαγωγικών πρακτικών, στην προώθηση της καινοτομίας, στην ανάπτυξη υποστηρικτικών και αντισταθμιστικών πρακτικών. Επίσης, συμβάλλει στην ανάδειξη των επιτευγμάτων των σχολείων, στην διάχυση των καλών πρακτικών, στην επισήμανση των αδυναμιών του εκπαιδευτικού συστήματος και στην ανατροφοδότηση για το σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής και τον καθορισμό επιμορφωτικών και άλλων παρεμβάσεων.
4. Η αξιολόγηση αποτελεί μια διαδικασία κινητοποίησης όλων των παραγόντων της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ανάπτυξη δράσεων με στόχο την βελτίωση της ποιότητας της διδασκαλίας και της μάθησης, την ισόρροπη και ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, την ενίσχυση της ισότητας και την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων, την καταπολέμηση των διακρίσεων και του αποκλεισμού και το άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία.

Άρθρο 2

Πεδίο εφαρμογής

1. Οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων της γενικής εκπαίδευσης της χώρας (πεδίο εφαρμογής: άρθρο 4 παρ. 1 και 2 του ν. 2986/2002 και άρθρο 32, παρ. 2 του ν. 38348/2010) αξιολογούν κάθε έτος το εκπαιδευτικό τους έργο ως προς την επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων.
2. Κάθε σχολική μονάδα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, θέτει τους εκπαιδευτικούς στόχους, προγραμματίζει τις δραστηριότητες του σχολικού έτους και καταρτίζει ειδικά προγράμματα δράσης με σκοπό την αντιμετώπιση προβλημάτων και αδυναμιών και τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού της έργου.

Άρθρο 3

Το Πλαίσιο της ΑΕΕ

1. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα πραγματοποιείται με βάση το πλαίσιο της ΑΕΕ. Στη διαδικασία της αξιολόγησης λαμβάνονται υπόψη τόσο τα ποσοτικά όσο και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, τα οποία αντιστοιχούν στις ακόλουθες αναλυτικές/ερμηνευτικές κατηγορίες του εκπαιδευτικού έργου:
· Δεδομένα του σχολείου
· Εκπαιδευτικές Διαδικασίες
· Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα
Το εκπαιδευτικό έργο αποτιμάται με δείκτες ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, οι οποίοι έχουν τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αποκτούν διαφορετική σημασία κατά την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου, η αξία τους επηρεάζεται από τις διαφορές μεταξύ των σχολικών μονάδων και συμβάλλουν με διαφορετικό τρόπο στη διαδικασία και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης.
2. Η αναλυτική παρουσίαση του πλαισίου της ΑΕΕ γίνεται με εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ.
Άρθρο 4
Μέθοδος/Διαδικασία Αξιολόγησης
1. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου (ΑΕΕ) στη σχολική μονάδα γίνεται με τη διαδικασία της αυτοαξιολόγησης. Την ευθύνη εφαρμογής της διαδικασίας αξιολόγησης έχουν ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου.
  1. Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και συνδέεται με τον γενικότερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου και την ανάπτυξη ειδικών σχεδίων δράσης με σκοπό τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στους τομείς που επιλέγει κάθε σχολείο ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές του.
3. Η διαδικασία της ΑΕΕ περιλαμβάνει:
· Την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου
· Τον προγραμματισμό δράσεων βελτίωσης
· Την υλοποίηση, παρακολούθηση και αξιολόγηση των δράσεων
· Την αξιολόγηση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων των δράσεων.
  1. Στο τέλος κάθε διδακτικού έτους η σχολική μονάδα καταρτίζει έκθεση αξιολόγησης με ευθύνη του Διευθυντή της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με το Σύλλογο Διδασκόντων και τους Σχολικούς Συμβούλους, η οποία δημοσιεύεται στην ιστοσελίδα του σχολείου και υποβάλλεται στον αρμόδιο Σχολικό Σύμβουλο και στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π).
5. Η αναλυτική παρουσίαση της διαδικασίας αξιολόγησης γίνεται με εγκύκλιο του ΥΠΔΒΜΘ μετά από σχετική εισήγηση του ΙΕΠ.
Άρθρο 5
Το εκπαιδευτικό υλικό της ΑΕΕ
  1. Το ΙΕΠ συντάσσει αναλυτικό εκπαιδευτικό υλικό της ΑΕΕ το οποίο περιλαμβάνει:
· Το θεωρητικό πλαίσιο της ΑΕΕ
· Εργαλεία και Διαδικασίες εφαρμογής
· Σχέδια εκθέσεων αξιολόγησης
· Το πλαίσιο του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και παραδείγματα σχεδίων δράσης.
2. Το υλικό της ΑΕΕ αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ ώστε να είναι προσβάσιμο από όλα τα σχολεία της χώρας.

Άρθρο 6

Το Παρατηρητήριο της ΑΕΕ

Δημιουργείται Παρατηρητήριο Αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σε εθνικό επίπεδο, το οποίο εποπτεύεται από το Ι.Ε.Π. και έχει ως σκοπό:
  • Την υποστήριξη της βιωσιμότητας και της καλής λειτουργίας της ΑΕΕ
  • Τη συνεχή παρακολούθηση των εξελίξεων σε ζητήματα αξιολόγησης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και την επεξεργασία σχετικών στοιχείων και μελετών
· Την επιστημονική υποστήριξη των Σχολικών Συμβούλων, των Διευθυντών των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών στα θέματα της ΑΕΕ
  • Τις ανταλλαγές τεχνογνωσίας, εμπειρίας και τη διάχυση καλών πρακτικών σε εξειδικευμένα ζητήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στις σχολικές μονάδες της χώρας.

Άρθρο 7

Το Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ

1. Δημιουργείται Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ σε εθνικό επίπεδο, το οποίο εποπτεύεται από το Ι.Ε.Π. και έχει ως σκοπό:
  • Την επεξεργασία των δεδομένων των εκθέσεων των σχολικών μονάδων και την πληροφόρηση των εκπαιδευτικών αρχών σε τοπικό, περιφερειακό και κεντρικό επίπεδο
  • Την υποστήριξη του έργου των Σχολικών Συμβούλων στην αξιοποίηση των εκθέσεων των σχολικών μονάδων και την υποβολή προτάσεων προς το ΥΠΔΒΜΘ
  • Τη διαρκή ενημέρωση των υπηρεσιών του ΥΠΔΒΜΘ σε κεντρικό επίπεδο για τα δεδομένα των σχολικών μονάδων για την υποστήριξη του εκπαιδευτικού σχεδιασμού και των πολιτικών του ΥΠΔΒΜΘ.
  1. Οι ετήσιες εκθέσεις αξιολόγησης των σχολικών μονάδων υποβάλλονται στους Σχολικούς Συμβούλους και στο Ι.Ε.Π. μέσω του Δικτύου Πληροφόρησης της ΑΕΕ.

Άρθρο 8

Εποπτεία και αξιολόγηση της ΑΕΕ

1. Την ευθύνη της εποπτείας, του συντονισμού και της αξιολόγησης της ΑΕΕ έχουν:
· Σε κεντρικό επίπεδο το ΙΕΠ και
· Σε περιφερειακό επίπεδο οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χώρας.
2. Η διαδικασία της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων πραγματοποιείται σε ετήσια βάση. Τον Ιούνιο κάθε έτους οι σχολικές μονάδες υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης ως εξής:
α) Οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο,
β) Οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον Σχολικό Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης,
γ) Οι σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) υποβάλλουν την ετήσια έκθεση αξιολόγησης στον οικείο Σχολικό Σύμβουλο ΕΑΕ.
3. Ακολούθως, οι Σχολικοί Σύμβουλοι, με βάση τα στοιχεία των εκθέσεων των σχολικών μονάδων συντάσσουν και υποβάλλουν συγκεντρωτική έκθεση προς τον Προϊστάμενο Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης (ΠΕΠΚ). Οι ΠΕΠΚ, με βάση τα στοιχεία των εκθέσεων των Σχολικών Συμβούλων, συντάσσουν και υποβάλλουν συγκεντρωτική έκθεση ΑΕΕ της περιφέρειας προς το Ι.Ε.Π., την οποία κοινοποιούν προς την Περιφερειακή Διεύθυνση και τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τα στοιχεία των εκθέσεων αξιοποιούνται για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε κεντρικό και σε περιφερειακό επίπεδο.
4. Η αξιολόγηση της εφαρμογής και των αποτελεσμάτων της ΑΕΕ πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια. Σε περιφερειακό επίπεδο συγκροτείται Περιφερειακή Ομάδα Αξιολόγησης (ΠΟΑ) στην οποία μετέχουν Σχολικοί Σύμβουλοι και Διευθυντές Εκπαίδευσης. Το έργο της ΠΟΑ αφορά στην αξιολόγηση των διαδικασιών που αναπτύσσουν τα σχολεία και στα αποτελέσματα που παράγουν, στη λειτουργία του δικτύου πληροφόρησης μεταξύ σχολικών μονάδων και Σχολικών Συμβούλων, στην αξιοποίηση των στοιχείων των εκθέσεων στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό σε τοπικό και σε περιφερειακό επίπεδο. Η ΠΟΑ υποβάλλει έκθεση με τα αποτελέσματα καθώς και προτάσεις βελτίωσης της ΑΕΕ προς το ΙΕΠ. Η συγκρότηση της ΠΟΑ καθορίζεται με υπουργική απόφαση.
5. Στο ΙΕΠ συγκροτείται Ομάδα Αξιολόγησης στην οποία μετέχουν στελέχη του ΙΕΠ και του ΥΠΔΒΜΘ. Η Ομάδα Αξιολόγησης μελετά τα στοιχεία των εκθέσεων αξιολόγησης των περιφερειών και υποβάλλει έκθεση με τα αποτελέσματα καθώς και προτάσεις βελτίωσης της ΑΕΕ προς το ΥΠΔΒΜΘ.
6. Μετά από σχετική εισήγηση του Ι.Ε.Π, μπορεί να επικαιροποιείται και τροποποιείται το πλαίσιο, το εκπαιδευτικό υλικό και οι διαδικασίες εφαρμογής της ΑΕΕ από το ΥΠΔΒΜΘ, ανάλογα με τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στο χώρο της εκπαίδευσης.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Το Πλαίσιο της ΑΕΕ είναι το ακόλουθο:

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Κοινωνικά και Πολιτισμικά χαρακτηριστικά των μαθητών και του σχολείου

Α. ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Τομείς
Δείκτες
1. Μέσα και Πόροι
1.1. Σχολικός χώρος, υλικοτεχνική υποδομή και οικονομικοί πόροι
1.2. Στελέχωση σχολείου

Β. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ

Τομείς
Δείκτες
2. Ηγεσία, Διοίκηση και Οργάνωση του Σχολείου
2.1.Οργάνωση και συντονισμός της σχολικής ζωής
2.2.Διαχείριση και αξιοποίηση μέσων και πόρων
2.3.Αξιοποίηση, υποστήριξη και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού
3. Διδασκαλία και Μάθηση
3.1. Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών πρακτικών
3.2.Ανάπτυξη και εφαρμογή παιδαγωγικών πρακτικών και πρακτικών αξιολόγησης των μαθητών
4. Κλίμα και Σχέσεις στο Σχολείο
4.1.Σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών-μαθητών και μεταξύ των μαθητών
4.2.Σχέσεις του σχολείου με γονείς και συνεργασίες με εκπαιδευτικούς - κοινωνικούς φορείς
5. Προγράμματα, Παρεμβάσεις και Δράσεις Βελτίωσης
5.1.Εκπαιδευτικά προγράμματα και καινοτομίες, υποστηρικτικές και αντισταθμιστικές παρεμβάσεις
5.2. Ανάπτυξη και εφαρμογή σχεδίων δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου
Γ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τομείς
Δείκτες
6. Εκπαιδευτικά Αποτελέσματα
6.1.Φοίτηση και διαρροή των μαθητών
6.2.Επιτεύγματα και πρόοδος των μαθητών
6.3.Ατομική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
7. Αποτελέσματα του Σχολείου
7.1. Επίτευξη των στόχων του σχολείου
Read more

Ο Καραμανλής βλέπει ντέρμπι

του Κώστα Λασκαράτου
Για αμφίρροπη εκλογική διαδικασία, φέρεται να κάνει λόγο, στις κατ΄ιδίαν συναντήσεις του, ο πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής.

Ο Καραμανλής βλέπει ντέρμπι
Ο κ. Καραμανλής, σύμφωνα με πληροφορίες του newsbomb, μιλώντας σε στενούς του πολιτικούς φίλους, συνεργάτες και έμπιστους επισκέπτες της Μαβίλη, εκφράζει τις τελευταίες ημέρες την έντονη ανησυχία του, σχετικά με την αποδοχή που μοιάζει να έχει ο ΣΥΡΙΖΑ, παρά τις αντιφατικές δηλώσεις των στελεχών του αλλά και παρά την εικόνα που εξέπεμψε από το Παρίσι, ο κ. Αλέξης Τσίπρας.
«Το παιχνίδι θα είναι ντέρμπι», φέρεται να δηλώνει ο ίδιος, «διαβάζοντας» προσεκτικά τις τελευταίες δημοσκοπήσεις που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.
Μάλιστα, ο κ. Κώστας Καραμανλής μοιάζει να αντιλαμβάνεται το «ρεύμα» που έχει δημιουργηθεί στην κοινωνία υπέρ του κ. Αλέξη Τσίπρα, εκφράζοντας τον προβληματισμό του σχετικά με το πώς θα μπορέσει αυτό να ανακοπεί.
«Η υπερπροβολή των αντιφάσεων του ΣΥΡΙΖΑ, ίσως οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα», εκτίμησε στο newsbomb, πρόσωπο το οποίο τα τελευταία 24ωρα συναντήθηκε με τον πρώην πρωθυπουργό, εκτιμώντας πως σε αυτό συγκλίνει και ο Κώστας Καραμανλής, δίχως ωστόσο να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για τους επίσημους χειρισμούς της Συγγρού.
«Θα προτιμούσα πιο ήπιους τόνους. Η επιθετικότητα δείχνει πανικό. Ας εστιάσουμε καλύτερα στα πολιτικά επιχειρήματα», εκτιμά, επίσης μέσω του newsbomb, έτερος συνομιλητής του κ. Κώστα Καραμανλή.
Δημόσια στήριξη των επιλογών Σαμαρά
Ο πρώην αρχηγός της ΝΔ, δεν επιθυμεί ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, να μοιραστεί δημοσίως τις σκέψεις και τους προβληματισμούς του.
Αντιθέτως, οι κινήσεις του είναι ιδιαιτέρως προσεκτικές. Σε όλο το προηγούμενο διάστημα απέφυγε να διαδραματίσει ενεργό ρόλο στην επανένωση της κεντροδεξιάς. Μάλιστα, στενοί του συνεργάτες, διαψεύδουν κατηγορηματικά όλες τις πληροφορίες που ήθελαν τον κ. Κώστα Καραμανλή να σηκώνει αρκετές φορές το τηλέφωνό του, προκειμένου να αποτελέσει τον δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ ΝΔ και ΔΗ.ΣΥ.
Το επόμενο διάστημα, μέχρι τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, δεν προτίθεται να προβεί σε κάποια ηχηρή παρέμβαση. Οι κινήσεις του, αναμένεται να είναι στο ίδιο μοτίβο με εκείνες της προηγούμενης προεκλογικής περιόδου ενώ θα βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης, με στόχο να στείλει μήνυμα ενότητας, σε όλες τις σημαντικές κομματικές εκδηλώσεις, όπως στη σημερινή Εθνική Συνδιάσκεψη στο ΣΕΦ.
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/137126/o-karamanlis-vlepei-ntermpi
Read more

Σαμαράς: Kυβέρνηση το ευρωπαϊκό πατριωτικό μέτωπο

Είμαστε η μόνη δύναμη που μπορεί να κρατήσει όρθια την πατρίδα, δήλωσε ο Αντώνης Σαμαράς ανοίγοντας τις εργασίες της Εθνικής Συνδιάσκεψης της ΝΔ.
«Κυβέρνηση του τόπου το ευρωπαίκό πατριωτικό μέτωπο» τόνισε χαρακτηριστικά με τρίπτυχο: «ενότητα, αγώνας, αναγέννηση».
Ο κ. Σαμαράς άσκησε δριμύτατη κριτική στο ΚΚΕ και τον ΣΥΡΙΖΑ. Για το ΚΚΕ είπε ότι παρεμπόδισε τη λειτουργία επιχειρήσεων, φέροντας ως παράδειγμα την Χαλυβουργία.
Για τον ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι χάιδευε και χαϊδεύει τους κουκουλοφόρους, τους λαθρομετανάστες, το παρεμπόριο, ενώ ήταν δίπλα στο ΚΚΕ στο κλείσιμο των λιμανιών.
Αναφέρθηκε αναλυτικά στο οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ, στις «παλινωδίες» και τις αναφορές σε φόρους και έκτακτες εισφορές.
«Μέχρι τώρα είχαμε το ΠΑΣΟΚ και την τρόικα που έβαζε φόρους, τώρα έχουμε και τους φόρους του ΣΥΡΙΖΑ» σημείωσε, ενώ επικαλέστηκε τα όσα είπε ο Ντανιέλ Κον-Μπεντίτ ότι το οικονομικό πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανοησίες.
«Με την πολιτική του ο ΣΥΡΙΖΑ εξυπηρετεί το λόμπι της δραχμής. Τους επίδοξους ολιγάρχες» συνέχισε.
Αναφερόμενος στο πρόγραμμα της ΝΔ είπε ότι υπάρχουν δύο στόχοι: να σταματήσει η άνοδος της ανεργίας και να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, «αλλά μέσα στο ευρώ».
Δεσμεύθηκε ότι δεν θα μπουν άλλοι φόροι, ούτε θα υπάρξουν μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις. Επανέλαβε τις θέσεις της ΝΔ για την αποκατάσταση των αδικιών στους χαμηλοσυνταξιούχους και στα ειδικά μισθολόγια, όπως και στη ρύθμιση των υπερχρεωμένων νοικοκυριών.
Απευθυνόμενος στους νεοδημοκράτες είπε ότι «υπάρχουν στιγμές στη ζωή μίας παράταξης που δυσκολίες μετατρέπονται σε δύναμη. Να είστε περήφανοι που είστε η ασπίδα για την διατήρηση των κατακτήσεων του ελληνικού λαού. Απευθύνομαι σήμερα σε ένα συναγερμό αγωνιστών που τη 17 Ιουνίου θα είναι κυβέρνηση».



Πηγή:Voria
http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/442449/Default.aspx
Read more

Ο Καραμανλής έδωσε το σύνθημα!

Πρώτος σηκώθηκε με παρατεταμένο χειροκρότημα
Η ομιλία του Αντώνη Σαμαρά τελείωνε. Πρώτος έδωσε το σύνθημα ο Κώστας Καραμανλής, που ενώ ήταν όλο καθιστοί, σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να χειροκροτά παρατεταμένα τον πρόεδρο της ΝΔ, με τα χέρια σχεδόν σηκωμένα!
Μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα όλοι όρθιοι αποθεώνουν τον πρόεδρο της ΝΔ που έκανε μια εξαιρετική ομιλία που τα είχε όλα.
Το χειροκρότημα πιο έντονο, πιο αληθινό, πιο πειστικό από ποτέ...Η ψυχολογία επιστρέφει στο γαλάζιο στρατόπεδο...

http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/442441/Default.aspx
Read more

Καταγγελία – ερώτημα του μαθητή Δ.Π. εξεταζόμενου στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης: Με όσους γράψαμε σωστά το Γ4 τι θα γίνει;

Προς την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων του Υπουργείου Παιδείας και δια Βίου Μάθησης
Με έκπληξη πριν λίγο πληροφορήθηκα ότι με σχετική οδηγία σας ακυρώσατε το Γ4 ερώτημα και ότι οι μονάδες του ανακατανέμονται στα υπόλοιπα Γ1 – Γ2 και Γ3 ερωτήματα του θέματος !
Σας ενημερώνω σχετικά ότι προσωπικά απάντησα σωστά το συγκεκριμένο ερώτημα Γ4 ενώ είχα ένα λάθος στο Γ3!
Επομένως η σχετική οδηγία σας είναι άδικη και παράνομη για μένα, αλλά πιθανόν και για άλλους διαγωνιζομένους
δεδομένου ότι η συγκεριμένη απόφασή σας με αδικεί και από την άποψη ότι τον χρόνο που έχασα για την απάντηση του συγκεκριμένου ερωτήματος, τον στερήθηκα στην απάντηση του Δ θέματος !
Παρακαλώ να απαντήσετε υπεύθυνα στον παραπάνω προβληματισμό μου αλλά και στενοχώρια μου λίγο πριν συνεχίσω την επίπονη προσπάθειά μου στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.

http://online-pressblog.blogspot.com/2012/05/4.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+blogspot%2FpHXNw+%28ONLINE-PRESS%29
Read more