Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΑΚΗ!!!


Ονόματα σοκ, όπως αυτό του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου, περιλαμβάνεται στην περιβόητη ατζέντα του προφυλακισμένου υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου.
Τα ημερολόγια, που ήδη βρίσκονται στα χέρια του ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή, ο οποίος ερευνά τη δαιδαλώδη υπόθεση, εκτείνονται χρονικά από το 1982 έως το 2012!

Όπως προκύπτει ο κ. Τσοχατζόπουλος ζητούσε από ένα πρόσωπο με το όνομα «Γιάννης» να του επιστρέψει ένα εκατομμύριο ευρώ.


Απευθυνόμενος στον στενό του συνεργάτη «Γιάννη» του επισημαίνει χαρακτηριστικά: «Μετά από εβδομάδες μήνες κοροϊδία, που έψαχνες για διάφορες λύσεις μεταφοράς δεν μου έστειλες τίποτε! Και εγώ όμως έχω μάθει ότι εσύ καθάρισες με τον ίδιο τον Γ.Α.Π (σ.σ.Γιώργο Παπανδρέου).

«Ζητώ λεπτά τώρα», προσθέτει ο πρώην υπουργός για να συνεχίσει: «Σήμερα μια καθαρή απάντηση πότε και πώς. Πόσα; 3 επί 300.000 είναι μια λογική διακίνηση», γράφει ο πρώην υπουργός.

«Υπάρχει ένα θέμα που πρέπει να λυθεί και αυτό άμεσα τώρα. Μετά από εβδομάδες και μήνες κοροϊδίας, που αναγκαστικά έψαξα και βρήκα διάφορους δρόμους και λύσεις μεταφοράς τ. βιβλίων. Τελικά όπως όλο το χρόνο εσύ τίποτε δεν μου έστειλες, δεν πήρα τίποτα, απόλυτο μηδέν», σημειώνει ο κ. Τσοχατζόπουλος.

Ο κ. Τσοχατζόπουλος απευθυνόμενος πάντα στον «Γιάννη», τονίζει: «Η στάση σου απέναντι μου είναι απορριπτική και εχθρική. Για αυτό σου θέτω ευθέως το ερώτημα Θα αφήσω να μου επιστρέψεις τυπικά μέρος της επένδυσης που σου έδωσα για αξιοποίηση από την εταιρεία σου».

Μην με ενοχλείς, η γυναίκα μου παίρνει ψυχοφάρμακα!

Σε άλλο σημείο της ατζέντας του ο κ. Τσοχατζόπουλος αναφέρεται σε ενοχλήσεις και απειλές που δέχεται απευθυνόμενος σε άγνωστο πρόσωπο: « Γιατί με ενοχλείς και την οικογένειά μου και εμένα παρακολουθώντας με, κακώς σε μπλέξανε σε αυτό το βρώμικο παιγνίδι, εσύ είσαι σοβαρός άνθρωπος και εγώ σε εκτιμώ και σε αγαπάω γι αυτό αποσύρσου και μην ασχολείσαι άλλο κάποιος άλλος που ασχολήθηκε μαζί μου, έκανε πέρα».

Ο κ. Τσοχατζόπουλος συνεχίζει: «Εγώ έχω πολλά προβλήματα που αιτία είναι ΑΥΤΟΣ, που όταν ακούνε στην οικογένεια το όνομά του, την άλλη μέρα τρέχω στους γιατρούς. Του είπα και του τόνισα και δεν έχει σεβαστεί τίποτα, ότι η γυναίκα μου είναι άρρωστη με ψυχοφάρμακα και ο γιος μου παθαίνει κρίσεις από τότε που έκαψαν το αυτοκίνητό του, το σπίτι μου αλλά και εγώ καταστράφηκα ηθικά, οικονομικά αλλά και καταστράφηκα ηθικά, οικονομικά και ψυχολογικά κινδυνεύω, για φυλακή και ΑΥΤΟΣ τα γράφει στα α…. του».

Αν δεν πληρώσω, φοβάμαι τι θα ξεσπάσει

Από την ατζέντα προκύπτει ότι, ο κ. Τσοχατζόπουλος βρισκόταν σε δυσχερή οικονομική κατάσταση.

«Αν δεν φέρω λεφτά τώρα σε όλους αυτούς επειδή είμαστε σε τραγική οικονομική κατάσταση όλοι μας θα ξεσπάσει θύελλα εναντίον μου και εναντίον σου» σημειώνει ο πρώην υπουργός.

«Θέλω να σου επιστήσω την προσοχή. Σε πολλούς απ’ τους ανθρώπους μου, αν δεν τους πληρώσω τώρα στις γιορτές, φοβάμαι τι θα ξεσπάσει. Δεν ελέγχονται πια. Η αντίστασή τους σ’ αυτή τη συμπεριφορά. Για μήνες δεν πληρώνονται. Εδώ κι ένα χρόνο με έχεις ζημιώσει σημαντικά», προσθέτει.

Απερρίφθη η αίτηση της αποφυλάκισής του

Εν τω μεταξύ το Τριμελές Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών απέρριψε το αίτημα αποφυλάκισης του πρώην υπουργού Άκη Τσοχατζόπουλου.

Υιοθέτησε την εισαγγελική πρόταση περί βαρύτητας της πράξης, που αντιμετωπίζει ο κ. Τσοχατζόπουλος για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος, αδίκημα το οποίο, όπως σημειώνει, μπορεί να συνεχίσει.

Σύμφωνα με την εισαγγελέα κ. Κυβέλου, παρότι δεν είναι πλέον υπουργός είναι πολύ πιθανό να δημιουργηθεί το απαραίτητο περιβάλλον για να συνεχίσει την εγκληματική πράξη του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος.

Επίσης υποστηρίζει ότι, ο κ. Τσοχατζόπουλος εξακολουθεί να είναι ύποπτος φυγής.

Ο πρώην υπουργός στην αίτησή του ανέφερε πως δεν είναι ύποπτος φυγής, αλλά ούτε ύποπτος διάπραξης νέων αξιοποίνων πράξεων. Άλλωστε, όπως υπογραμμίζει, έχει ήδη παραδώσει το διαβατήριό του στις αρχές, ενώ του έχει επιβληθεί και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

http://www.agioritikovima.gr/news1/6684-onomata-ok-ti