Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Άναψε φώτα... Μαρινέλλα

"Άναψε φώτα" από το δίσκο "Τίποτα δε γίνεται τυχαία"
Διαχρονικό τραγούδι της Μαρινέλλας, απίστευτη η φωνή της και η ερμηνεία της...

Στίχοι: Γιώργος Θεοφάνους
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους
Πρώτη εκτέλεση: Μαρινέλλα

Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου εδώ κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα,
άναψε φώτα,
είμαστε έτοιμοι, σε λίγο η πρώτη νότα
θα γεμίσει απόψε χρώμα τον αέρα
και θα γίνει ξαφνικά η νύχτα μέρα.

Άναψε φώτα, να καεί το παρελθόν,
γέμισε κόσμο της καρδιάς μου το παρόν,
άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή,
κι αν λέω αλήθεια, εδώ μπροστά σου θα φανεί.

Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου εδώ κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα.

Άναψε φώτα,
τα όνειρά μου ξενυχτήσανε στην πόρτα,
εισιτήριο περιμέναν μες στο κρύο,
μα είχα κλείσει εδώ και χρόνια το ταμείο,
άναψε φώτα,
και αν θέλεις το μπιζάρισμά μας ρώτα.
ό,τι αρέσει, ό,τι ωραίο ξαναβάλε,
να μη φτάσουμε ποτέ ως το φινάλε.

Άναψε φώτα, να καεί το παρελθόν,
γέμισε κόσμο της καρδιάς μου το παρόν,
άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή,
κι αν λέω αλήθεια, εδώ μπροστά σου θα φανεί.

Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου εδώ κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα.

Άναψε φώτα,

Άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή,
κι αν λέω αλήθεια, εδώ μπροστά σας θα φανεί.

Ανάψτε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα αγάπη μου εδώ κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα.