Σάββατο 10 Απριλίου 2010

Προς την κ. Διαμαντοπούλου...


Οι συνέπειες από την κατάργηση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών

Γράφει ο Γιώργος Μανιάτης
δάσκαλος

Αξιότιμη κ. Υπουργέ,
γράφω εδώ γνωρίζοντας ότι επισκέφτεσθε το συγκεκριμένο blog και δίχως να φοβάμαι για τυχόν εκδικητική συμπεριφορά στο πρόσωπό μου μετά τη δημοσίευση του προβληματισμού μου.
Αφού ανεβάσατε τα μόρια, κ. Υπουργέ, για τις μεταθέσεις και στην ουσία τις καταργήσατε, θα ήθελα να μου εξηγήσετε το σκεπτικό της φερόμενης απόφασής σας να κόψετε και τις αποσπάσεις. Είμαι εκπαιδευτικός, εδώ και μια δεκαετία, παντρεμένος με δύο παιδιά και συνεκτιμάται η συνυπηρέτηση του συζύγου.
Ο γιος μου φέτος προετοιμάζεται για πανελλήνιες και...

γνωρίζετε τα υψηλά ποσά που δίνουμε όλοι στην παραπαιδεία μέχρι την καλυτέρευση του εκπαιδευτικού συστήματος που προαναγγείλατε. Αν συνυπολογίσετε την οικονομική κρίση που έχει επιπτώσεις στην καθημερινότητα και στην οικιακή οικονομία όλων μας, κατανοείτε νομίζω εύκολα την δυσκολία από μια ενδεχόμενη κατάργηση των αποσπάσεων. Στο ενδεχόμενο αυτό, τα έξοδα για τους εργαζόμενους στον κλάδο μου θα είναι δυσβάσταχτα.
Ευελπιστώ στην κατανόησή σας και στην επανεξέταση αυτής σας της απόφασης.
Με ειλικρινή εκτίμηση,
Γιώργος Μανιάτης
press-gr