Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Ευχαριστώ πολύ κύριε Υπουργέ!


Ευχαριστώ πολύ κύριε Υπουργέ!



ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ    ΠΟΛΥ   ΚΥΡΙΕ   ΥΠΟΥΡΓΕ
Κύριε  Υπουργέ,
( υφυπουργοί , γενικοί  γραμματείς, σύμβουλοι ….. στο υπουργείο Παιδείας)

Με αφορμή  την  εγκύκλιο  για  τους  διορισμούς 2012-2013 , με  τις περιοχές διορισμού,  ΚΑΤΑΛΑΒΑ  επιτέλους  ότι πρέπει  να  σας  ευχαριστήσω  που  νοιάζεστε για μένα , χωρίς  εμένα.

Να  σας συστηθώ: Είμαι  καθηγητής  Φυσικής ,οικογενειάρχης με τρία  παιδιά ,με μόνιμη  κατοικία  στην  Κρήτη,  νεοδιόριστος  το 2011  στη Λέσβο (διότι  δεν  υπήρχε οργανική  σε όλη  την  περιφέρεια  της Κρήτης).


Πρώτα απ’ όλα  νιώθω  την  ανάγκη  να  ευχαριστήσω  την προηγούμενη υπουργό  Παιδείας , που εφαρμόζοντας  το  μέτρο της  υποχρεωτικής διετίας  σε λειτουργικά  κενά ( κακώς  καταργήθηκε  η  τριετία ) μου  εξασφάλισε  για  δύο  χρόνια  υποχρεωτικές διακοπές , μακριά από  το  σπίτι  μου , τα  παιδιά  μου, δίχως οικογενειακές  υποχρεώσεις   και προβλήματα . Έτσι ήρεμος μπόρεσα  να  εργασθώ  με όλες  μου  τις  δυνάμεις  και  να  αφοσιωθώ  στο  διδακτικό  μου  έργο.

Όπως  αποδείχθηκε,  μόνο  και  μόνο  αυτό  το  μέτρο  έλυσε  όλα  τα  προβλήματα της Παιδείας!
Και όσο  σκέφτομαι  τι πήγα  να κάνω  στέλνοντας  mail  και  εξηγώντας πόσο λάθος  ήταν  αυτό  το μέτρο! Ευτυχώς  που πήγαν όλα στο κάδο  των  αχρήστων και δεν μου έδωσε κανείς  σημασία. Γιατί  να  μου δώσουν άλλωστε;   Ποιος ήμουν  ;   Ζητούσα  αξιοκρατία ;  Γιατί άραγε  ;  Παραλίγο  να  την  πάθω  και να χάσω  την ησυχία  μου!

Βγάλατε  τις  μεταθέσεις   και  με  18,58 μόρια  κάποιος Φυσικός  εγκαταστάθηκε  στο Ρέθυμνο ( άσχετα ότι εγώ έχω πάνω  από  40 ) και  ευτυχώς  δεν είχα  δικαίωμα  να μετατεθώ  ούτε  καν  δικαίωμα  απόσπασης .

Δεν ξέρετε  πόσο  χάρηκα ,τώρα που  βγήκαν  οι περιοχές  των νεοδιόριστων και υπάρχουν και η   Α ΡΕΘΥΜΝΟΥ  και η Β ΡΕΘΥΜΝΟΥ  και η Β ΛΑΣΙΘΙΟΥ           ( παρόλο  που  μετατέθηκαν 16 Φυσικοί  στο Ρέθυμνο ) και έτσι εξασφάλισα  τη  συνέχιση  των  διακοπών  για  τα  υπόλοιπα τουλάχιστον τρία  χρόνια. ( Βέβαια ,εγώ  ξέρω  πόσα  συνολικά  σχολεία  υπάρχουν  στο Ρέθυμνο  αλλά  δεν το λέω  για  να  μη  μας πάρουν …  χαμπάρι .)

Για  άλλη  μια  φορά  σας  ευχαριστώ !!! Κάνατε πολύ  καλό  σε μένα αλλά  και  στα  παιδιά  μου. Πώς θα  σκληραγωγηθούν άλλωστε ;  Με δίπλα τον πατέρα τους να τα προστατεύει , να ακούει  τα  προβλήματά  τους  και να προσπαθεί  να τα λύσει ; Ειδικά  με  τον πλουσιοπάροχο μισθό  μου (δεν υπάρχει οικονομική  κρίση  για μένα ) , τους έχω εξασφαλίσει  τα  ιδιωτικά  τους  εκπαιδευτήρια και  ειδικούς  καθηγητές  για  τα  εξωσχολικά  τους. Έτσι  και  αλλιώς  τα  έξοδα  μετακίνησης  μου  είναι  ελάχιστα.

Ειλικρινά  δεν έχω  κανένα  παράπονο . Άργησα  να  το  καταλάβω αλλά το  κατάλαβα  καλά!
Δεν πρέπει  να  λησμονήσω  να  ευχαριστήσω  και  τα συνδικαλιστικά  μου  όργανα , στα οποία έστειλα και  εκεί mail  αλλά  ευτυχώς  δεν  μπορούσαν να καταλάβουν  γιατί ακριβώς  τους  ενοχλούσα και δεν μπήκαν  στον  κόπο να μου  απαντήσουν.

Δε  θα  παραλείψω  να ευχαριστήσω  και  την Ένωση  Ελλήνων Φυσικών που νοιάζεται μόνο  για τους  βολεμένους  Φυσικούς. Άραγε που  θα  εκδράμουμε φέτος;

Τέλος  θα  σας ευχαριστήσω άλλη  μια  φορά  γιατί  πια  δε φοβάμαι . Είμαι  σίγουρος ότι  το υπουργείο  θα κάνει  τα πάντα  για μένα , χωρίς να με  λογαριάζει.

Με  εκτίμηση
(ένας  ευγνώμων Φυσικός)