Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ο Έλληνας που κατανοεί τον Γιώργο! (Πραγματικά απίστευτος ο τύπος!!)


(Το άρθρο της ημέρας) Διαβάστε το ΟΛΟΙ!!

Του Δημήτρη Παπαδόπουλου (επιχειρηματία)

Πρόεδρε, μην διανοηθείς και συνεργαστείς με αυτούς που φέρανε την χώρα σε αυτά τα χάλια. Για να σε πείσω, θα σου πω μία προσωπική ιστορία. Παρακαλώ να μην την διαδώσεις, είναι προσωπικά βιώματα.

Εγώ είχα κάποτε μία επιχείρηση, πολύ πετυχημένη όσο την διοίκηση είχε ο πατέρας μου και οι δικοί του.
Αφού πέθανε ο πατέρας μου.... το αντίπαλο στρατόπεδο –μεγαλομέτοχος- ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντα σύμβουλου, για πέντε χρόνια, τα έκανε θάλασσα και έφυγε στα δύσκολα (Ξέρεις δήθεν κρίση και τα σχετικά...).

Τα επόμενα δύο χρόνια –από τότε που εγκατέλειψε το σκάφος- ανέλαβα εγώ την διαχείριση των πάντων.

Τι κι αν γύρισα όλη την Ελλάδα και όλα τα Βαλκάνια λέγοντας πόσο νόθευε τα προϊόντα μας. Πόσο έκλεβε με τις συσκευασίες (σε κάθε συσκευασία μισού κιλού έβαζε τρία τοις εκατό λιγότερο προϊόν). Τι και αν γύρισα ΟΛΕΣ τις τράπεζες λέγοντας την αλήθεια (είχε δημιουργήσει υπεραξίες λέγοντας ότι έχει η εταιρία έχει μπραντ νειμ και έχει εφαρμόσει σύστημα ποιότητας. Σιγά το όνομα δηλαδή! Και σιγά το σύστημα ποιότητας, είχε αδυναμίες. Ακόμη και στον σύνδεσμο βιομηχάνων με γνωστούς μπήκε! Έτσι έπαιρνε συνεχώς με χαμηλό επιτόκιο κεφάλαιο κίνησης)
Τίποτε! Τζάμπα κόπος.

Σε δύο μόλις χρόνια, ο κόσμος (οι καταναλωτές δηλαδή) δεν μας προτιμούν (μας λέει κλέφτες και με το δίκιο τους) και οι τράπεζες ζητάνε πλέον εγγυήσεις (και αυτές με το δίκιο τους).

Πήρα ένα δάνειο 110 εκατομμύρια ευρώ και έγιναν καπνός με τις υποχρεώσεις που είχα. Αλλά με τις εγγυήσεις οι τράπεζες πάνε τώρα να τα πάρουνε όλα… Τώρα θέλω άλλα εξήντα και δεν φτάνουν πάλι (αυτός ο φούστης ο πρώην γενικός, πως τα έφερνε βόλτα ήθελα να ξέρω...)

Στο μεταξύ τόσα χρόνια στο ΔΣ που ήμουν.... δεν είχα πάρει πρέφα για τίποτε ρε γμτ!
(Η Αλήθεια είναι ότι ήταν ωραία χρόνια, είναι ωραία στην αντιπολίτευση Γιώργο, ξέρεις τι λέω.... κριτική χωρίς άγχος και κόστος, παροχές αυτοκίνητα σπίτια κινητά γκόμενες κ.α....).

Έτσι λοιπόν, βλέποντας τον αγώνα που δίνεις, μου θύμησες τον δικό μου αγώνα. Στο ξαναλέω λοιπόν. Με τίποτε μην δεχτείς πίσω αυτούς που κατάστρεψαν την χώρα σου. Το ίδιο κάνω και εγώ. Δεν τον φωνάζω πίσω τον άτιμο! Ας κατάλαβα ότι όταν αυτός ζοριζόταν εγώ ήμουν στον κόσμο μου…
Δύο χρόνια τώρα δεν μου μιλάει!
Σιγά μην τον βάλω ξανά να διευθύνει!
Με τίποτε σε λέω! Το ίδιο κάνε και εσύ!

Φιλικά
Δημήτρης Παπαδόπουλος