Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2013

Θέλω τον Δάσκαλο αξιοπρεπή, να διαμορφώνει ελεύθερους Ανθρώπους


Θέλω τον Δάσκαλο αξιοπρεπή, να διαμορφώνει ελεύθερους Ανθρώπους
Ναι, ξέρω πως υπάρχουν και αγράμματοι εκπαιδευτικοί. Που δεν μπορούν φυσικά ούτε να εμπνεύσουν ούτε να μεταφέρουν γνώση, που άλλωστε δεν έχουν.
Ναι, γνωρίζω πως υπάρχουν ασυνεπείς και ασυνείδητοι εκπαιδευτικοί, με μόνο στόχο να πάρουν ένα (μικρό πλέον) μηνιάτικο κι όχι να εκπληρώσουν την ύψιστο αποστολή του Δασκάλου.
Ναι, ξέρω πως το σύστημα εκπαίδευσης στην Ελλάδα δεν είναι αυτό που θέλουμε. Είναι κακό κι αναχρονιστικό. Με παπαγαλία ετοιμάζει φροντιστηριακά τους υποψήφιους φοιτητές, που στη συνέχεια θα είναι υποψήφιοι άνεργοι.
Αλλά γνωρίζω ακόμη καλύτερα ότι όλοι τούτοι που «μεταρρυθμίζουν» και την παιδεία, δεν κάνουν απλά ασκήσεις στο κεφάλι του κασίδη. Δεν κάνουν, δηλαδή, ερασιτεχνικές κινήσεις, από άγνοια. Ξέρουν καλά. Και καταστρέφουν με σχέδιο.
Όχι, αυτή η κυβέρνηση κι αυτό το υπουργείο Παιδείας, όπως και τόσες προηγούμενες κυβερνήσεις, δεν έχουν στόχο καμιά εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και αναβάθμιση. Άλλωστε δεν έχουν εθνικό στόχο. Υπηρεσίες σε ξένους προσφέρουν. Σε ξένους προς τη χώρα και σε ξένους προς την αληθινή Παιδεία. Η γερμανική αυτοκρατορία και η αυτοκρατορία των αγορών είναι οι δικοί τους εντολείς. Όχι ο ελληνικός λαός και το μέλλον του τόπου.
Ό,τι γίνεται, λοιπόν, γίνεται με σχέδιο. Όπως σε όλη την ελληνική κοινωνία. Τα ίδια γίνονται στην υγεία, σε κάθε τομέα.
Με σχέδιο καταστρέφουν τη γνώση.
Γιατί θέλουν ένα λαό απαίδευτο. Γιατί ο απαίδευτος είναι ευάλωτος. Εύκολο θύμα στις ορέξεις τους.
Για να επιβάλλεις την υποταγή σε ένα λαό, πρέπει να ελέγξεις την πληροφόρηση και τη γνώση του.
Ελέγχεις λοιπόν τα μέσα ενημέρωσης και καταστρέφεις την Παιδεία. Ό,τι σήμερα γίνεται στην Ελλάδα.
Θέλουν αμόρφωτους και υποδουλωμένους τους Έλληνες. Χωρίς γνώση της ιστορίας. Χωρίς διανοητική λειτουργία, που έχει ως προϋπόθεση τη γνώση.
Η πρόοδος ενός τόπου σχετίζεται με το επίπεδο της Παιδεία. Εκείνοι κλείνουν σχολεία και γεμίζουν τις φυλακές. Να μια κοινωνία που θέλουν.
Ευτελίζουν τον Δάσκαλο, τον κάνουν αναξιοπρεπή και οικονομικά, ηθικά αλλά και επιστημονικά.
Τους ενοχλεί το ποσοστό των αδιάφορων και αμόρφωτων Δασκάλων, αλλά επιβάλλουν την αμορφωσιά σε ένα ολόκληρο λαό.
Επικαλούνται το κακό σχολείο, που αυτοί, ως διαχρονικά κυβερνώντες, κατασκεύασαν, για να κάνουν «μεταρρυθμίσεις». Και να καταστρέψουν ακόμη περισσότερο το κακό σύστημα Παιδείας.
Φωνάζουν για την απεργία των εκπαιδευτικών, αλλά αφήνουν τα σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς και τα λειτουργούν με υπηρεσιακά σημειώματα, ακόμη και στον αγιασμό.
Θέλουν λεφτά για τις τράπεζες και τους δανειστές, επειδή αυτοί και ο συρφετός των χειροκροτητών τους, τα έφαγαν, και τα κόβουν από την παιδεία, την υγεία, την κοινωνία, τη ζωή του Ανθρώπου.
Ε, λοιπόν, ποια λύση έχουμε, αν όχι το δρόμο του αγώνα για να υπερασπιστούμε το δικαίωμα σε ένα σχολείο που θα διαμορφώνει τον αυριανό Άνθρωπο;
Εμπρός λοιπόν, στο δρόμο!
Για τη Γνώση.
Για την Ιστορική Μνήμη.
Για τον αξιοπρεπή Δάσκαλο των παιδιών μας.
Για την Παιδεία που θα φτιάξει μια καλύτερη Ελλάδα, όχι αυτή που σχεδιάζουν όλοι τούτοι οι υπηρέτες των ξένων αφεντάδων.
Για την Παιδεία που θα διαμορφώνει ελεύθερες συνειδήσεις.
Όλοι στο δρόμο πρώτα για την Παιδεία. Και μαζί με την Παιδεία, για όλα τ’ ‘άλλα.
Με την προσδοκία, αυτός ο αγώνας για το Σχολείο και το Μέλλον, να κλονίσει συθέμελα το σάπιο οικοδόμημά τους. Και να το γκρεμίσει.