Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Ο κυρίαρχος των οκτώ...

Έχει βάλει πλώρη να γίνει "Χαλίφης στην θέση του (Μακαρίτη...) Χαλίφη"...


Πρέπει να το ομολογήσει κανείς πώς οι κινήσεις του είναι μελετημένες και προσεκτικές...
Από δημοσιογράφος ενός μικρής εμβέλειας ρ/σ , έγινε ο πλέον αναγνωρίσιμος παρουσιαστής στην T.V στο πιο δυνατό (από πλευράς συγκέντρωσης δυνάμεων) κανάλι.


Μεγαλώνοντας κατάλαβε ότι δεν αρκούσε η αναγνωρισιμότητα.
Ήθελε για τον εαυτό του πολλά παραπάνω ...


Όσο και αν εξεπλάγησαν όλοι με τον "αταίριαστο" συνεταιρισμό (στην πραγματικότητα είναι ότι πιο ταιριαστό μπορεί να υπάρξει στον συγκεκριμένο χώρο αφού είναι του ιδίου χαρακτήρα οι συνεταίροι) και διέδιδαν ότι δεν θα έβγαζε την σεζόν απεδείχθησαν λάθος .


Έβλεπε μπροστά.


Γνώριζε πώς ήταν θέμα χρόνου να αποδημήσουν εις κύριον αυτοί που ανέβαζαν και κατέβαζαν κυβερνήσεις


Ο συνεταιρισμός έσωσε το πλέον αναξιόπιστο κανάλι και δημιούργησε περαιτέρω ευκαιρίες συνεργασίας που σιγά σιγά πήραν σάρκα και οστά.
Έγινε πραγματικότητα η δημιουργία πανεθνικής εμβέλειας ρ/σ , με την πάροδο του χρόνου ήρθε και η εφημερίδα που ήταν χωρίς πολιτικά βαρίδια του παρελθόντος και απέσπασε σημαντικό κομμάτι από την πίτα ...
Είπαμε πώς έβλεπε μπροστά και ότι κάνει μελετημένες κινήσεις...
Και τώρα βλέπει.
Βλέπει πώς τα παραδοσιακά ΜΜΕ χάνουν αργά αλλά σταθερά την επιρροή τους από τό τσουνάμι που λέγεται INTERNET...
Δεν είναι δυνατόν τριτοκλασάτοι δημοσιογράφοι (Υάλληλοί του !!!) να έχουν τόση διείσδυση στου πλέον δραστήριο κομμάτι της κοινωνίας και αυτός να είναι απ' έξω!!!
Να τον ανταγωνίζονται με ένα μηδενικού κόστους blog...
Δεν ήταν δυνατόν να μείνει απ' έξω.
Αποφάσισε να κάνει ένα πραγματικό Portal , κάτι που θα του έδινε δυνατότητα να συνεχίσει την επιρροή του.
Δημιουργεί λοιπόν και αυτός το νέο του πυλώνα επιρροής.
Σύντομα στις οθόνες των υπολογιστών (και των κινητών) σας...
To Timing είναι καλό αφού λόγω των εκλογών θα βγάλει από τις διαφημίσεις όλο το κόστος δημιουργίας και θα ξεκινήσει δυναμικά.
Αυτό που δεν έχει υπολογίσει είναι ότι οι εν δυνάμει "πελάτες" του είναι πολύ διαφορετικοί από τους πελάτες του στην Τ.V και τους αγοραστές "χαντρών και καθρεπτακίων" των φυλλάδων...
Αυτό που ίσως δεν έχει υπολογίσει είναι ότι είναι ένα "κλικ"κοντά και ένα "κλίκ" μακρυά από τους εν δυνάμει πελάτες του...
Ας ρωτήσει τον γείτονά του πώς βουλοπλέει το portal του...
"Κυριακή κοντή γιορτή"... οψόμεθα...
http://antilogos-gr.blogspot.com/2010/09/blog-post_7184.html