Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Δελτίο Τύπου κ. Ν. Μηταράκη – Απάντηση στο fimotro


Ο Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης της Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας και Περιφερειακός Σύμβουλος Αττικής, κ. Νότης Μηταράκης, προέβη στην ακόλουθη δήλωση:
«Προ ολίγου ο Γιάννης Παπαγιάννης μέσω του blog Fimotro πραγματοποίησε την απειλή που τις τελευταίες ημέρες προανήγγειλε με επαναλαμβανόμενες αναρτήσεις του, μετά από σειρά 18 δυσφημιστικών και απειλητικών σχολίων τον τελευταίο μήνα.
Δημοσίευσε αντίγραφο της φορολογικής δήλωσης της συζύγου μου και εμού, συνοδεύοντάς το με δόλια, ψευδή και συκοφαντικά σχόλια που καταδεικνύουν τους στόχους και τα κίνητρα του.
Είναι προφανές ότι ο εν λόγω …δημοσιογράφος κρυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία του blog που διαχειρίζεται, έχει αναλάβει το έργο της διαπόμπευσης και συκοφάντησης μου, το οποίο με μεθοδικότητα και θράσος επιδιώκει να φέρει εις πέρας.
Παρά το γεγονός ότι η δράση του είναι γνωστή, έχει επανειλημμένα απασχολήσει τη Δικαιοσύνη και θα αποτελέσει αντικείμενο ποινικής αξιολόγησης και στην περίπτωση μου, επιθυμώ να τονίσω τα ακόλουθα:
1)Στην Ελλάδα επέστρεψα περί τα τέλη του 2010, μετά από δεκατέσσερα (14) συναπτά έτη παραμονής και εργασίας στο εξωτερικό και έκανα έναρξη ως ελεύθερος επαγγελματίας την 1η Οκτωβρίου του 2010 στην αρμόδια ΔΟΥ. Τα ποσά που αναφέρονται στην φορολογική μου δήλωση αφορούν τα εισοδήματά μου στην Ελλάδα αυτό το τελευταίο τρίμηνο του 2010 και μόνο.
2)Για την υπόλοιπη περίοδο του 2010 εργάστηκα ως μισθωτός στο Λονδίνο και τα εισοδήματα μου δηλώθηκαν στις αρμόδιες φορολογικές αρχές της Μεγάλης Βρετανίας, όπως προβλέπει ο σχετικός νόμος, όπου και πληρώθηκαν όλοι οι φόροι. Για την αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης, ήδη στις 16/5/2011 κατέθεσα σχετική ερώτηση στο Υπουργείο Οικονομικών, το οποίο μου απάντησε εγγράφως για την ορθότητα της φορολογικής δήλωσης καθώς και των διαδικασιών.
3)Τα σχετικά με την φορολογική μου δήλωση στην Αγγλία που για πρώτη φορά ανέφερε προ ολίγου το Fimotro, αποκρύπτοντας ότι μέχρι τον Οκτώβριο του 2010 φορολογούμην στην Αγγλία, είναι στοιχεία που ο διαχειριστής του έλαβε γνώση μόλις εχθές το βράδυ με εξώδικο που του απέστειλα, αποκαλύπτοντας άθελά του την ούτως ή άλλως γνωστή ταυτότητά του.
4)Δεν είμαι κύριος διαμερίσματος 180 τ.μ. στην Αθήνα, όπως ψευδώς αναφέρεται στο δημοσίευμα.
5)Τα εισοδήματα από ενοίκια αναφέρονται στο ήμισυ εξ’ αδιαιρέτου διαμερίσματος που κατέχω στο Παγκράτι συνολικού εμβαδού 53τ.μ., το οποίο ήταν ενοικιασμένο μέχρι τον Ιανουάριο του 2010. Έκτοτε έμεινε κενό και το τελευταίο τρίμηνο του 2010 και μέχρι σήμερα χρησιμοποιείται από εμένα.
6)Λόγω του ύψους του καθαρού εισοδήματός μου για το τελευταίο τρίμηνο του 2010 μου επεστράφη η παρακράτηση φόρου που είχε ήδη γίνει.

Στην Ελλάδα επέστρεψα με την ευγενή φιλοδοξία να προσφέρω στον τόπο μου. Είναι πασιφανές ότι κάποιοι ενοχλούνται γιατί ένας νέος αυτοδημιούργητος άνθρωπος, χωρίς εξαρτήσεις διεκδικεί ρόλο και λόγο στα πολιτικά δρώμενα τις χώρας.
Συμπεριφορές και νοοτροπίες αυτού του τύπου ανήκουν σε μια άλλη εποχή, με ήθη, πρακτικές και συμπεριφορές που οδήγησαν στη σημερινή κρίση και δυστυχία.
Όσον αφορά τα σε βάρος μου εγκλήματα, το λόγο πλέον έχουν οι διωκτικές αρχές και η Δικαιοσύνη».