Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Μαθητή μου, σήμερα απεργώ!!!


Σήμερα Απεργώ!
Δε θα σου πω ψέματα!
Δε σηκώνομαι με όρεξη καθημερινά για να πάω στο σχολείο!
Οι καταστάσεις, τα προβλήματα της καθημερινότητας, τα προσωπικά μου προβλήματα πολλές φορές με κάνουν να νιώθω ότι δε θα μπορέσω να ανταποκριθώ, δε θα μπορέσω να κάνω το καθήκον μου !
Άνθρωπος είμαι κι εγώ και κάμπτομαι...
Όμως... 
Η δική μου εργασία διαφέρει από των άλλων και τις περισσότερες φορές και με το που θα σε αντικρίσω, με το που θα μου χαμογελάσεις παίρνω κουράγιο και δύναμη να συνεχίσω!
Και σήμερα απεργώ!
Όχι για να κοιμηθώ μια ώρα παραπάνω, όχι για να διεκδικήσω στον παραλογισμό της εποχής και εγώ το παράλογο,όχι γιατί μου περισσεύει ο μισθός μου αλλά για να κάνω το χρέος μου ακόμη μια φορά απέναντί σου!
Βλέπεις, μικρούλι μου, στην ηλικία σου πρέπει εμείς οι μεγάλοι να υπερασπισθούμε τα δικαιώματά σου!
Πρέπει εμείς οι μεγάλοι να εξασφαλίσουμε το να μπορείς να ονειρεύεσαι, να χαμογελάς, να απελευθερώσεις το μυαλό σου για να συνεχιστεί η αέναη πορεία του ελληνικού έθνους!
Θέλω να είσαι υπερήφανος που είσαι Έλληνας!
Είναι κι αυτό κάτι που σου υπόσχομαι να στο εξασφαλίσω!
Είναι κι αυτό χρέος μου! 
Να γιατί απεργώ!