Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Δεν μου καίγεται καρφί…

Δεν μου καίγεται καρφί αν θα περάσει το νομοσχέδιο για την …. αντιρατσιστική βία ή ακόμη και για την … άποψη της ρε πούση όπου σύμφωνα με αυτή, το Ζάλογγο ήταν μύθος.
Δεν μου καίγεται, ακόμη, καρφί για τους 1.601 ψήφους που πήρε στις τελευταίες με σταυρό εκλογές.
Δεν μου καίγεται καρφί αν κυκλοφορούν  όπλα, ποτά και ναρκωτικά στο κοινοβούλιο.
Δεν μου καίγεται καρφί που οι (κατά γενική ομολογία φιλειρηνικοί) Βουδιστές -στην Μιανμάρ- εξαπέλυσαν πογκρόμ κατά των εκεί ισλαμιστών, αφού οι τελευταίοι έκαψαν ζωντανή μια Βουδίστρια.
Δεν μου καίγεται καρφί που το mega ….. καλοπιάνει τον ΣΥΡΙΖΑ να ψηφίσει το Ν/Σ της ρημαδ – παστοκ.
Δεν μου καίγεται καρφί που η ΤτΕ δεν δίνει στοιχεία για τα δάνεια των κομμάτων από τράπεζες κατά τα τελευταία 17 έτη.
Δεν μου καίγεται καρφί που ο γαπ δεν πατάει ΠΟΤΕ στη Βουλή και απουσιάζει μόνιμα στο εξωτερικό δίνοντας παραστάσεις. Διαλέξεις εννοούσα.
Δεν μου καίγεται καρφί που απαγορεύονται οι διαδηλώσεις κάτω των 200 ατόμων σε πόλεις άνω των 100.000 κατοίκων.
Δεν μου καίγεται καρφί που ο ΟΟΣΑ πετάει στο καλαθάκι των αχρήστων τις απόψεις των ούνων – ναζί και των εδώ υπαλλήλων τους, για την …. ανάπτυξη.
Δεν μου καίγεται καρφί που πληρώνω χαράτσια, που δεν έχω ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, που δεν έχω κοινωνικό κράτος, που τρέχω σε μοιρασιές φαγητών (συσσίτια).
Δεν μου καίγεται καρφί που το πολιτικό σύστημα είναι λίγο.
Δεν μου καίγεται καρφί που η τουρκία κάνει υπερπτήσεις πάνω από τα νησιά μου.
Δεν μου καίγεται καρφί που είμαι …. λίγο χαλαρός.
Δεν μου καίγεται καρφί που ακόμη περιμένω να μάθω πόσα έχουν εισπραχθεί από την γόνιμη εκμετάλλευση της λίστας Φαλτσιανί – Λαγκάρντ (: τίποτα).
Δεν μου καίγεται καρφί που ο ποπάυ κάλυψε τις εξαδέλφες του και τους πολιτικούς προϊσταμένους του.
Δεν μου καίγεται καρφί που το 20% (: και πολύ λέω) διοικεί την Χώρα μου.
Δεν μου καίγεται καρφί που έχω τον πιο χαμηλό μισθό στην …. Ε.Ε. ούτε που έχω την ακριβότερη βενζίνη στην Ε.Ε. και την υψηλότερη ανεργία, ούτε που χάθηκε μια πόλη από τις … αυτοκτονίες τα τελευταία 4 έτη.
Δεν μου καίγεται καρφί, διότι είμαι : _______________________
Γιώργος Θ. Κανελλάκης