Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Ο "ξαφνικός έρωτας" Παπαδήμου-Παγουλάτου, το ΕΛΙΑΜΕΠ και το Kokkalis Program



«Eνα απόγευµα, την τελευταία εβδοµάδα του Νοεµβρίου, χτύπησε το κινητό µου. Στην άλλη άκρη ήταν ο κ. Παπαδήµος. Μάλιστα, ήµουν έξω και δεν άκουσα καθαρά το όνοµα. Του είπα: “Ξανακαλέστε µε παρακαλώ διότι δεν ακούω”. Με ξαναπήρε έπειτα από πέντε λεπτά: “Είµαι ο Λουκάς Παπαδήµος. Θα ήθελα να σας δω για να µιλήσουµε”».
Έτσι περιγράφει στο "ΒΗΜΑ" ο 44χρονος επικεφαλής του Γραφείου Στρατηγικού Σχεδιασμού του Μαξίμου καθηγητής κ. Γιώργος Παγουλάτος, την πρώτη του «ρομαντική» επαφή με τον Λουκά Παπαδήμο.
Προσωπική γνωριµία µε τον πρώην αντιπρόεδρο της ΕΚΤ δεν υπήρχε. «Γνώριζα τη δουλειά του ως ακαδηµαϊκού. Εχει γράψει ένα από τα εγκυρότερα συγγράµµατα για την ΟΝΕ, που χρησιµοποίησα ως πηγή στο διδακτορικό µου. Εκείνος είχε ακούσει για µένα και διαβάσει κάποια κείµενά µου» παρατηρεί.
Τόσο απλά! Αρκούσαν δηλαδή κάποια κείμενα του κ. Παγουλάτου, τα οποία είχε διαβάσει ο κ. Παπαδήμος για να του αναθέσει ένα τόσο κρίσιμο ρόλο!
Εντελώς συμπτωματικά ο κ. Παγουλάτος είναι τακτικός αρθρογράφος του ΕΛΙΑΜΕΠ ενώ το Ίδρυμα Κόκκαλη http://www.youtube.com/user/KokkalisProgram#p/u/25/NSyR8T7zSEw
έχει ανεβάσει στο You Tube την παρακάτω ομιλία του>