Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ της ΑΙΡΕΤΟΥ ΠΥΣΠΕ ν. ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΖΙΩΡΑ

ΤΖΙΩΡΑ ΣΟΦΙΑ
Αιρετός ΠΥΣΠΕ ν. Κοζάνης
Τηλ: 2461035271  -  6936562768

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Συναδέλφισσες,  συνάδελφοι,

Θα ήθελα από τα βάθη της καρδιάς μου, να σας απευθύνω ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για την εξαιρετική τιμή που μου κάνατε να με επιλέξετε για δεύτερη φορά σαν εκπρόσωπό σας στο ΠΥΣΠΕ του ν. Κοζάνης!
Θεωρώ ηθική και συνδικαλιστική μου υποχρέωση  να συνεχίσω να εκπροσωπώ τον καθένα από εσάς με τον ίδιο τρόπο, τις ίδιες αρχές και αξίες που συνοδεύουν τη μακροχρόνια πορεία μου και συμμετοχή μου στους αγώνες του Κλάδου μας!
Με μοναδικό μου γνώμονα την προάσπιση των δημοκρατικών θεσμών και την ανάδειξη και στήριξη των προβλημάτων μας θα συνεχίσω να αγωνίζομαι πέρα από κάθε παραταξιακή ή προσωπική σκοπιμότητα για το καλό όλων μας!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

Πάντα στη διάθεσή σας
ΤΖΙΩΡΑ ΣΟΦΙΑ