Οι Βαλκάνιοι αντέδρασαν έντονα στις προκλητικές δηλώσεις Ερντογάν - Εμείς ανεχθήκαμε στην Αθήνα τον Νταβούτογλου να επαναλαμβάνει τις απαράδεκτες αξιώσεις της Τουρκίας από τη χώρα μας
Μετά την γνωστή επεκτατική ομιλία του κ. Ερντογάν, όπου περιέλαβε πλην της Θράκης και την Μακεδονία -μηδέ της Θεσσαλονίκης εξαιρουμένης, την οποία ανέφερε ονομαστικά-, στην Βουλγαρία ξεσηκώθηκε ο πολιτικός κόσμος, ενώ η Σερβία ακύρωσε τριεθνή συνάντηση που ήταν
προγραμματισμένη με Τούρκους και Βόσνιους.
Σε αντίθεση με τους Βαλκάνιους, το μεν ΥΠΕΞ εξέδωσε μια ακόμη ανούσια ανακοίνωση, απ’ αυτές που κάνουν τους Τούρκους να γελούν, ίσως και να μας χλευάζουν, ο δε Έλληνας υπουργός Εξωτερικών υποδέχθηκε με «ιδιαίτερη χαρά, τον αγαπητό του φίλο», όπως δήλωσε, τον Τούρκο ομόλογό του κ. Αχμέτ Νταβούτογλου.
Αναρωτιέμαι, τι είναι αυτό άραγε που προξενεί ιδιαίτερη χαρά στον κ. Βενιζέλο και πώς δημιουργήθηκε αυτή η φιλία των δύο ανδρών; Ποια κοινά στοιχεία τους συνδέουν, και επί ποίων ηθικών βάσεων εδράζεται η φιλία. Και τούτο διότι ο καλός του φίλος, ανατρέποντας όσα λέγει, μετά την Αθήνα κατευθύνεται στα Κατεχόμενα της Κύπρου, υποδηλώνοντας την τουρκική Κατοχή, προκειμένου να συνετίσει τον Τουρκοκύπριο ηγέτη κ. Έρογλου, οποίος τόλμησε να κάνει λόγο για ενιαίο κυπριακό κράτος.
Κι ενώ ο κ. Νταβούτογλου επανέλαβε δημοσίως όλες τις απαράδεκτες αξιώσεις που έχει η Τουρκία από εμάς, δεν ακούσαμε τον κ. Βενιζέλο να κάνει νύξη του γεγονότος, ότι ενώ ο «αγαπητός φίλος» του βρίσκεται στην Αθήνα, το τουρκικό ερευνητικό πλοίο Barbaros παραβιάζει κατάφωρα τα χωρικά ύδατα της Κύπρου, διεξάγοντας έρευνες, ενώ έχει ανακοινωθεί, πως κατά τις αρχές του 2014 θα ερευνήσει την περιοχή περί το Καστελόριζο, στην ελληνική ΑΟΖ δηλαδή.
Ο κ. Νταβούτογλου προχώρησε τον νέο-οθωμανισμό του και μίλησε και για νέο-βυζαντινισμό! Όπως ο Μωάμεθ θεωρούσε τον εαυτό του συνεχιστή του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου (λέγεται και πως έχει ταφεί στο νεκροταφείο των Βυζαντινών Αυτοκρατόρων, και ίσως γι’ αυτό δεν αναζητούν οι Τούρκοι τον τάφο του) έτσι και ο κ. Αχμέτ δήλωσε:
«Εγώ πιστεύω ότι οι παραδόσεις που προέρχονται από το Βυζάντιο και την Οθωμανική Αυτοκρατορία είναι μία κοινή κληρονομιά για το τουρκικό Κράτος. Τόσο ο βυζαντινός πολιτισμός, όσο και ο οθωμανικός πολιτισμός συνιστούν δική μας κοινή κληρονομιά».
Και φυσικά, συνεπής στην πολιτική επέκταση στα Βαλκάνια, που επιχειρεί με επιτυχία η Τουρκία, μάς μάλωσε επειδή δεν αφενός δεν φροντίζουμε τα οθωμανικά μνημεία, αφετέρου δεν τα σεβόμαστε. Ως προς το πρώτο, είπε πως τον στενοχώρησε βλέποντας το Φετιχιέ τζαμί στην Πλάκα, το οποίο δεν έχει την ίδια λαμπρότητα με την παρακείμενη Ακρόπολη. Μήπως, τα λεγόμενα των Τούρκων πολιτικών ανήκουν στην δικαιοδοσία ειδικών επιστημόνων και όχι πολιτικών αναλυτών; Διότι την σύγκριση της Ακρόπολης με το Φετιχιέ τζαμί, μόνον κάποιος με πρόβλημα -ή κατόπιν οινοποσίας- μπορεί να την διαπράξει.
Μάς μάλωσε όμως, επειδή στο Αλατζά Ιμαρέτ της Θεσσαλονίκης, εγκαινιάστηκε έκθεση που πραγματοποιούσε προβολές με περιεχόμενο που δεν ταιριάζουν σε ένα θρησκευτικό ίδρυμα. Ο κ. Βενιζέλος συμφώνησε και το θεώρησε κι αυτός απαράδεκτο. Εδώ είναι που θα χρειαστούμε κι εμείς τον ειδικό επιστήμονα. Κατ’ αρχήν, ο κ. Βενιζέλος έπρεπε να πει στον «αγαπητό φίλο» του, ότι το Αλατζά Ιμαρέτ δεν είναι θρησκευτικό ίδρυμα, και ότι η φωτογραφία στην οποία αναφέρθηκε ο κ. Νταβούτογλου, δεν είχε κάτι μεμπτόν (όχι που θα έπρεπε βέβαια να του επιτρέψουμε λογοκρισία).
Και κατά δεύτερον, να του υπενθυμίσει πως μέσα στην Αγιά Σοφιά, στον χώρο του ιερού βήματος, έχει γυριστεί τουρκικό σίριαλ και έχουν γίνει ως και επιδείξεις μόδας. (Αλλά πού να τα ξέρει αυτά ο κ. Βενιζέλος! Κι αν ακόμη τα γνώριζε, πώς να στενοχωρήσει τον «αγαπητό φίλο» του;)
Να σημειώσουμε επίσης, ότι ο κ. Βενιζέλος είπε και: «Ούτως ή άλλως, έχουμε μια εξαιρετική συνεργασία στα θέματα που αφορούν την καταπολέμηση της τρομοκρατίας». Για όσους δεν αντελήφθησαν τι εννοεί, πρόκειται για την σύλληψη και αποστολή στην Τουρκία, των Κούρδων διωκομένων από το ισλαμικό καθεστώς της Τουρκίας, και ζητούν άσυλο στην Ελλάδα. Αυτή είναι η «συνεργασία» μας κατά της τρομοκρατίας. Και βέβαια ο Έλληνας ΥΠΕΞ, δεν έκανε λόγο για τους εμπρηστές που κατακαίουν τα ελληνικά νησιά, όπως αποκάλυψε ο πρώην πρωθυπουργός της Τουρκίας κ. Γιλμάζ.
Ούτε ακούσαμε ότι δεν υπάρχει τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα, όταν ο κ. Αχμέτ μίλησε για Τούρκους στην Θράκη, Ούτε τον ρώτησε, γιατί επιμένει να εκλέγονται οι μουφτήδες την Ελλάδα, ενώ στην Τουρκία διορίζονται;
Πολλά θα μπορούσαμε ακόμη να αναφέρουμε, παρμένα από τα επίσημα πρακτικά του ΥΠΕΞ. Αυτά όμως είναι αρκετά, για να γίνει αντιληπτό πως συνεχίζουμε την ραγιάδικη πολιτική. Αν είχαμε στοιχειώδη σοβαρότητα, έπρεπε να απαιτήσουμε την ανάκληση -δημοσίως- της αναφοράς του κ. Ερντογάν σε Θράκη και Θεσσαλονίκη.
Όπως έπραξαν οι Σέρβοι, Κι αν αρνούνταν, να ματαιωνόταν η επίσκεψη Νταβούτογλου. Ο κ. Βενιζέλος, και όποιος άλλος, μπορεί να τον έχει «αγαπητό φίλο», αλλά ως ιδιώτης, όχι ως εκπρόσωπος του ελληνικού λαού.
Ο Μακεδών
http://www.triklopodia.gr/2013/12/blog-post_6632.html