Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Μια συγγνώμη... αν δεν έχετε παραιτηθεί ακόμη άθλιοι συκοφάντες και ψεύτες πολιτικοί [Ποτέ...ποτέ μην λές ποτέ...άθλιε πολιτικέ]

Καμία προσαγωγή ανηλίκου! Κανένα χημικό σε σχολείο!

«Αυτά που λέγονται και ακούγονται δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα»
«Ούτε χημικά, καμία σχέση οι αστυνομικοί με τα σχολεία. Είμαστε εξαιρετικά προσεκτικοί για να μην υπάρχει καμία παρέμβαση και από κανέναν σε σχολείο».
«Δείξτε μου φωτογραφίες με μαθητές να κυνηγιούνται μέσα σε σχολείο, με ρίψη χημικών σε σχολεία! Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα το καταδίκαζα»
«οι ανήλικοι μαθητές τίθενται σε προστασία δικαίου και όχι σε έλεγχο ακόμα και αν έχει εμπλακεί σε παραβατικές πράξεις»
«κανένας μαθητής δεν έγινε αντικείμενο προσαγωγής»




Όταν βλέπεις γιαγιάδες και παιδιά στο δρόμο, ξέρεις ποιος θα νικήσει...

 από ithacanet


Η "Μόσχω Τζαβέλα" της Ιερισσούς, ο φόβος των κατοχικών δυνάμεων καταστολής, παιανίζει με πολεμική έπαρση: "Δε με φοβίζουν Μάνα μου οι σφαίρες τα κανόνια μα με φοβίζει η βροχή, του Μπιζανιού τα χιόνια… "

Το τραγούδι της γιαγιάς, Ιερισσός 07/03/13 

"Ελάτε ρε να σας πω εγώ... ελάτε ρε που είμαι γενιά του σαράντα... ελάτε ρε εδώ... 
(ΠΡΟΔΟΤΕΣ - ΠΡΟΔΟΤΕΣ)  
ΔΕΝ έχετε μάνες ρε...  δεν έχετε μάνες... εεεεε; (θα σας φάει το μαύρο φίδι)"

Δείτε σκηνές από την εισβολή των ΜΑΤ , Ιερισσός απόγευμα 07/03/13:



Μου γράφεις μάνα μία γραφή και με ρωτάς τι κάνω, στου Μπιζανιού την παγωνιά στο Κρύο θα πεθάνω.
Στα Πεστά και στο Μπιαζάνι μάνα μου τι κρύο κάνει.
Στα Πεστά στην Μανωλιάσσα που δεν πήραμε
Ανάσα δεν με φοβίζουν οι οβίδες τα κανόνια μα με φοβίζουν του Μπιζανιού τα χιόνια...