Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ…



1. Ήταν ένας Ινδιάνος και πήγε στο ληξιαρχείο για να αλλάξει το όνομα του. 
Του λέει ο ληξίαρχος:
- Γιατί θέλετε να αλάξετε το όνομα σας;
- Επειδή είναι πολύ μεγάλο.
- Πως σας λένε;
- Γιγάντια πέτρα που κατρακυλάει από το βουνό και πέφτει μέσα στη λίμνη.
- Πραγματικά, είναι πολύ μεγάλο. Πως θέλετε να σας λένε; 
- Σπλάτς!!

2.
 Δύο γειτόνισσες συναντιούνται στον δρόμο. Λέει η μία στην άλλη:
- Χρυσή μου, πότε έχεις γενέθλια, να σου κάνω δώρο κουρτίνες;
- Γιατί να μου πάρεις κουρτίνες; ρωτάει η δεύτερη.
- Δεν φτάνει που κάνεις έρωτα στο παράθυρο, φαίνεται και ο πισινός του άντρα σου.
- Πότε έχεις γενέθλια, λέει η δεύτερη, να σου κάνω δώρο ένα ζευγάρι γυαλιά.
- Γιατί;
- Γιατί ο πισινός που βλέπεις, είναι του δικού σου άνδρα!!

3.
 Λέει η δασκάλα στα παιδιά να φτιάξουν προτάσεις με το "μάλλον".
Λέει η Ελενίτσα:
- Η μαμά μου αγόρασε φασόλια, άρα μάλλον θα φτιάξει φασολάδα.
Ο Γιωργάκης:
- Ο μπαμπάς μου ήρθε βρεγμένος στο σπίτι, άρα μάλλον βρέχει απόψε.
Και η σειρά του Τοτού:
- Άνοιξα την πόρτα της μαμάς μου το βράδυ και την είδα μ’άλλον!

Bonus:
Γιατί ο Θεός έκανε πρώτα τον άντρα και μετά την γυναίκα;
- Γιατί έκανε πρώτα το πείραμα και μετά το θαύμα!!!