Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Με 226 ψήφους υπέρ συστήνεται προανακριτική επιτροπή για τα υποβρύχια – «Αλήθεια με άτοκες δόσεις δεν υπάρχει» είπε ο Άκης στη Βουλή


Αναρτήθηκε από τον/την economikos στο Απριλίου 28, 2011

Με 226 ψήφους υπέρ και 9 κατά έγινε δεκτή από την ολομέλεια της Βουλής η πρόταση 112 βουλευτών του ΠΑΣΟΚ για σύσταση προανακριτικής επιτροπής για το σκάνδαλο των υποβρυχίων.

“Όλα στο φως”, είπε νωρίτερα ο Άκης Τσοχατζόπουλος, τονίζοντας ότι “αποκαλύψεις δεν κάνω, γιατί δεν έχω να κάνω”.
Ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Μάρκος Μπόλαρης δεσμεύθηκε ότι με πρόταση των βουλευτών της πλειοψηφίας, η Επιτροπή της Βουλής για τους Εξοπλισμούς θα διεξάγει έναν παράλληλο έλεγχο της περιόδου κατά την οποία εκδηλώθηκε το σκάνδαλο των υποβρυχίων, ώστε αν προκύψουν στοιχεία, να έρθουν στην Προκαταρκτική Επιτροπή.
«Αν δεν κάνουμε το «άρατε πύλας», τα γιαούρτια του κόσμου θα μετατραπούν σε καλάσνικοφ» διεμήνυσε σε μια χειμαρώδη ομιλία ο εισηγητής της ΝΔ, Πάνος Καμμένος.
Για συστηματική και αδιάκοπη επίθεση με ψεύδη, λάσπη και συκοφαντία εις βάρος του έκανε λόγο ο πρώην υπουργός Αμυνας, Ακης Τσοχατζόπουλος.
«Δεν φυγομαχώ. Δεν απολογούμαι. Είμαι εδώ ως μάρτυρας για να δώσω τη δική μου αλήθεια. Η συνείδησή μου, η ιστορία μου και ο σεβασμός μου προς το Κοινοβούλιο δεν θα μου επέτρεπαν άλλη στάση. Είμαι εδώ γιατί σε όλη τη διαδρομή μου ήμουν παρών και όχι απών», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο πρώην υπουργός δεν έκρυψε την οργή και τη θλίψη του, όπως είπε, για το γεγονός ότι κάποιοι επιχειρούν να βάλουν το κόμμα του απέναντί του, αλλά και να στήσουν ένα «Κολοσσαίο» προκειμένου να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη.
«Αλήθεια με δόσεις και μάλιστα άτοκες δεν υπάρχει», είπε ο πρώην Υπουργός Άμυνας και συμπλήρωσε λέγοντας: «Οδήγησαν την ΚΟ σε έναν πολιτικό και νομικό αυτοεγκλωβισμό», είπε, επαναλαμβάνοντας ότι θα είναι παρών και σε αυτή, αλλά και σε οποιαδήποτε άλλη σχετική διαδικασία, ώστε να φανεί η αλήθεια. Όσοι νόμιζαν ότι θα κατασκευάσουν ένα βολικό ένοχο για να ξεγελάσουν το λαό έκαναν λάθος, πρόσθεσε, προειδοποιώντας ότι κανένα παρασκήνιο δεν θα μείνει για πάντα στο σκοτάδι και κανένα παράκεντρο εξουσίας δεν θα μείνει στο απυρόβλητο.
«Είπαν κάποιοι, ακόμη και πολιτικός αρχηγός ότι δήθεν εκβιάζω το ΠΑΣΟΚ. Απαντώ. Το ΠΑΣΟΚ δεν εκβιάζεται από κανένα. Το ίδιο ισχύει και για μένα. Δεν διαπραγματεύομαι την ιστορία μου, δεν παζαρεύω τη συμβολή μου στην πορεία της χώρας και βέβαια δεν εκβιάζομαι».
Απέρριψε ακόμη όλα όσα του καταλογίζουν για «μίζες» και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, κάνοντας λόγο για μύθους και τονίζοντας ότι λόγω ιστορικής, πολιτικής, εθνικής συγκυρίας της εποχής αποφασίστηκε αυτό το πρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού.
«Ο μύθος που σκόπιμα καλλιεργήθηκε ότι δήθεν οι αποφάσεις για τα εξοπλιστικά προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων ανήκουν στον εκάστοτε Υπουργό Εθνικής Αμυνας είναι τόσο σαθρός που καταρρέει από μόνος του», είπε ο Α. Τσοχατζόπουλος.