Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Με λένε Ελλάδα... / My name is Greece...

Από Ειρήνη Γαλαντή
Φίλε μου, με βλέπεις, έτσι, ρακένδυτη και βρώμικη και με λυπάσαι.... Το βλέπω στα μάτια σου...
Κάθισε, λοιπόν, να σου πω, με όσο το δυνατόν λιγότερα λόγια, την πρόσφατη ιστορία μου, που με έφερε σ' αυτά τα χάλια.......
Δεν ήμουν, πάντα, έτσι. Κάποτε, είχα συναίσθηση και της προσφοράς μου, προς την Οικουμένη και της ιστορικής μου αξίας.
Mπορεί να ήμουν μια πτωχή χώρα, αλλά ήμουν ευυπόληπτη και όλοι με συμπαθούσαν, αν και ζήλευαν τις ομορφιές μου... Τα αμέτρητα νησιά μου, τον γαλάζιο ουρανό μου, τις ατελείωτες θάλασσές μου....
Σε όλους τους αγώνες, ήμουν παρούσα και όλοι με επαινούσαν για τον ηρωϊσμό των παιδιών μου....
Πολέμησα, στην Μ. Ασία, για τη μεγάλη ιδέα και τις χαμένες Πατρίδες, έστω κι αν μου βγήκε σε κακό....
Πολέμησα στον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο....
Πολέμησα στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και αντιστάθηκα, με αυταπάρνηση, στην Γερμανική κατοχή....
Και ήμουν, πάντα, πιστή, στους φίλους και συμμάχους μου.....
Για την άμεμπτη αυτή συμπεριφορά μου, είχα, για να με καθοδηγήσει, λαμπρό παρελθόν και μνήμες, που με συνέδεαν μ' αυτό...
Μετά, άρχισε η ... κατρακύλα μου....
Βλέπεις, ο λαός μου εύκολα παρασύρεται και επηρεάζεται, από τους επιτήδειους και τους λαοπλάνους....
Ο γελοίος εμφύλιος, μεταξύ των αριστερών - που, παραδόξως, αγνόησαν την συμφωνία της Γιάλτας - και των δεξιών, οι οποίοι αλληλοεξοντώνεντο, ακόμη και με  κονσερβοκούτια, ο οποίος μου άφησε ανεξίτηλες πληγές, που, ακόμη, δεν έχουν κλείσει και, φοβούμαι, πως ούτε και πρόκειται....
Η ανοικοδόμηση, με τις γελοίες πολυκατοικίες - κουτιά, που, ακόμη και μ' αυτές, η Αθήνα, με την Ακρόπολη, τον Παρθενώνα και τους λόφους και τις πλατείες της, φαντάζει, στα μάτια μου, σαν την πιο όμορφη πρωτεύουσα της Ευρώπης.....
Η Χούντα και, μετά την πτώση της, που συνοδεύτηκε από μερικά χρόνια ηρεμίας και Δημοκρατίας,  κατά τα οποία κατορθώσαμε, αποκλειστικά και μόνον, με ενέργειες και προσπάθεια του αείμνηστου Εθνάρχη μας Κων/νου Καραμανλή, να εισέλθουμε στην, τότε, ΕΟΚ και οι προοπτικές μας να είναι άριστα ελπιδοφόρες, μας προέκυψε.....το ΠΑΣΟΚ....
Το ΠΑΣΟΚ,...... με τις ορδές των ...πρασινοφρουρών του.......
Τα.... λαμόγια και οι λαϊκιστές, στην εξουσία....
Ο διαχωρισμός των καφενείων, σε πράσινα και μπλε...
Οι στρατιές των διορισμένων δημοσιών υπαλλήλων, με μόνο προσόν την πασοκική κομματική τους ταυτότητα, που, επί χρόνια, απετέλεσαν και τον κομματικό στρατό του Πασοκ....
Οι στρατιές των "ημετέρων", που, στο πέρασμά τους, δεν άφησαν τίποτα όρθιο....
Η πλήρης και προμελετημένη αποβιομηχανοποίησή μου......
Οι λιμουζίνες, τα μπουζούκια και τα ....ζεϊμπέκικα, σε μια χώρα, που έφθασε στο σημείο να μην παράγει, πλέον, τίποτα....
Η αποποινικοποίηση της μοιχείας, η διάλυση της οικογένειας, η περίφημη.... Μιμή.....
Οι συνδικαλιστές, που "πρόδωσαν" τους εργαζομένους, που τους εξέλεξαν, αφού, αντί να υποστηρίζουν τα συμφέροντα του κλάδου τους, κομματικοποιήθηκαν και άρχισαν να υποστηρίζουν τα συμφέροντα του κόμματός τους, ακόμη κι αν αυτά ήταν αντίθετα, προς τα συμφέροντα των εργαζομένων, που εκπροσωπούσαν, ενώ, παράλληλα, φρόντιζαν και για τα δικά τους, προσωπικά, συμφέροντα, με απώτερο στόχο, μια θέση στα ψηφοδέλτια του κόμματός τους......
Η κατάργηση της ποδιάς, που ήταν το πρώτο βήμα, για τη διάλυση της Παιδείας... Απόφοιτοι του Λυκείου έφθασαν στο σημείο να μην γνωρίζουν τι σημαίνουν οι λέξεις "αρωγή" και "ευδοκίμηση", ποιά η διαφορά, μεταξύ "Ακροπόλεως" και "Παρθενώνος", τι γιορτάζουμε στις 25 Μαρτίου και τι στις 28 Οκτωβρίου.....
Το περίφημο "Τσοβόλα δώσ' τα όλα", που είπε ο Αντρέας (δηλαδή, ας διαλυθεί το κράτος, αρκεί να μην χάσουμε την εξουσία).....
Το, επίσης, περίφημο "είπαμε, να κάνετε ένα δώρο στον εαυτόν σας, αλλά όχι και 500 εκατομμύρια δρχ.", που είπε ο Αντρέας, στους υπουργούς του (δηλαδή, "δώρο" 490 εκατομμυρίων δρχ. μπορούσαν να κάνουν στον εαυτόν τους, υπό τις ευλογίες, μάλιστα, του πρωθυπουργού και αρχηγού του κόμματός τους)....
Ανεξέλεγκτα, αδικαιολόγητα και συνεχή δάνεια.... Δάνεια .... και Δάνεια.....(300% αυξήθηκε το εξωτερικό χρέος, κατά τα πρώτα 8 χρόνια της διακυβερνήσεως του Πασοκ, ενώ, παράλληλα, κατασπαταλήθηκαν - Κύριος οίδεν πού - 2,5 Πακέτα Ντελόρ, που εδόθησαν, από την, τότε, ΕΟΚ, για έργα υποδομής, που, όμως, δεν έγιναν ποτέ, από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ...).
Το σκάνδαλο Κοσκωτά, που, αν δεν αποφάσιζε να μπει στα ...εκδοτικά ...... λημέρια, ουδείς θα το είχε πάρει είδηση.........
Ο Κουτσονόμος και τα 2,5 εκατομμύρια δολλάρια, που κατατέθηκαν σε τραπεζικό λογ/σμό, επ' ονόματι του Μ. Κουτσόγιωργα, στις ΗΠΑ.....
Ο ..."σοβαρός" κ. Σημίτης...
Η κυριαρχία των Μπόμπολα και Κόκκαλη....
Τα ΄Ιμια και οι γκρίζες ζώνες στο Αιγαίο, η αναγνώριση ότι η Τουρκία έχει "ζωτικής φύσεως" δικαιώματα, στο Αιγαίο....
Ο Οτσαλάν, το Δουβλίνο 2 ....
Η καταλήστευση του Ελληνικού λαού, μέσω του τεράστιου σκανδάλου του Χρηματιστηρίου, για το οποίο ουδείς τιμωρήθηκε....
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες, που στοίχισαν, τουλάχιστον, το 10πλάσιο της αξίας τους,  για να ευνοηθούν οι "ημέτεροι"...
Οι ληστοτραπεζίτες, με τα πανωτόκια τους....
Οι εισαγγελείς, που, παραδόξως, δεν ευαισθητοποιήθηκαν, από τα όσα τραγικά ελάμβαναν χώρα, μπροστά στα μάτια τους και δεν έβαλαν κανέναν στη φυλακή.....
Οι ορδές των λαθρομεταναστών και, ιδιαίτερα, των Μουσουλμάνων, που εισέβαλαν και εξακολουθούν να εισβάλουν, σωρηδόν και που ο αριθμός τους, σήμερα, έχει ξεπεράσει τα 2.500.000, με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
Η επέλαση των .... Αλβανών και η αύξηση της εγκληματικότητας........
Οι υπουργοί και οι ατελείωτες .... μίζες..... Τι να λέμε, τώρα, φιλαράκι;;;;; ...... Χορός ...εκατομμυρίων Ευρώ....
Η Ζίμενς, ο Γιάννος, ο Τσουκάτος, ο Μαντέλης, ο Ακις Τσοχατζοπουλος..... Μίζες, μίζες, μίζες.....
Όλοι αυτοί, που έμειναν ατιμώρητοι, αντί να μπουν, για χρόνια και χρόνια, στην φυλακή.......
Οι κουκουλοφόροι και οι υποστηρικτές τους, δηλαδή, οι "κουλτουριάρηδες" αριστεροί της πλάκας... Οι, δήθεν, αριστεροί, που κατέκλυσαν την ΕΡΤ και άλλους οργανισμούς..... Αυτοί, με τα μυαλά, δήθεν, αριστερά, αλλά με τις τσέπες, σίγουρα, ..... δεξιά... Αυτοί οι.... καρεκλοκένταυροι, που, όταν τους δοθεί η ευκαιρία, γραπώνονται στις καρέκλες της εξουσίας και δεν το κουνούν ρούπι, αν δεν εξαναγκασθούν...
Διορίστε, διορίστε, φάτε, φάτε, φάτε, .....πάντα ατιμώρητα......
Με ξέσκισαν, φιλαράκι.
Η 17 Νοέμβρη, οι τρομοκράτες, δηλαδή, που έπιασαν, ήταν λιγότερο τρομοκρατική και τρομακτική, από το Σύστημα, που υπάρχει και με τρομοκρατεί, φιλαράκι.
Ο Κώστας Καραμανλής, όταν ανέλαβε, προσπάθησε, ομολογώ, να πολεμήσει το "θηρίο", αλλά, δυστυχώς, ήταν υπεράνω των δυνάμεών του... Δεν βοηθήθηκε, άλλωστε, από κανέναν... Αντίθετα, οι πάσης φύσεως "συνδικαλιστές", που, τα τελευταία τέσσερα χρόνια του .... Αρμαγεδδώνα, δεν βρήκαν σοβαρούς λόγους, για απεργίες, τότε, κατέβαζαν, στο πεζοδρόμιο, τους εργαζομένους, για ψύλλου πήδημα και επί καθημερινής βάσεως, δίνοντας, έτσι και την ευκαιρία, στους κουκουλοφόρους, να κατακαίουν την Αθήνα, να καταστρέφουν και να λεηλατούν τις περιουσίες των πολιτών.... Πέραν τούτου, συνεχείς φωτιές κατέκαιαν και κατέστρεφαν ό,τι πράσινο είχε απομείνει (εκδηλώθηκαν, ταυτόχρονα, 185, αν θυμάμαι καλά, πυρκαγιές, όλες σε διαφορετικά σημεία της Ελλάδος). Στην Ηλεία, που έγινε στάχτη, υπήρξαν, δυστυχώς, και θύματα.... Βλέπετε, τα γνωστά κέντρα εξουσίας είχαν ενοχληθεί, από την άρνηση του Κ. Καραμανλή, στο σχέδιο Ανάν, το "veto" του, για την είσοδο των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, τις συμφωνίες, με τους Ρώσους, για τους αγωγούς αερίου και, γενικά, την υπερήφανη και ....φιλοελληνική εξωτερική πολιτική, που ασκούσε η κυβέρνηση Καραμανλή, γι' αυτό και έπρεπε, με κάθε θεμιτό και αθέμιτο τρόπο και με κάθε μέσον, ακόμη και με δολοφονία, να εξοντωθεί, το συντομότερο δυνατόν, ώστε, στην συνέχεια, να μπορέσει να συνεχισθεί το σχέδιο, του οποίου η εφαρμογή είχε αρχίσει, από την αποφράδα, για μένα και τον Ελληνισμό, ημέρα της 18ης Οκτωβρίου 1981, όταν, δηλαδή, ανέλαβε την εξουσία το Πασοκ και ο Αντρέας και είχε συνεχισθεί, επαξίως, από τις, κατά καιρούς, κυβερνήσεις του Πασοκ.....
Και, με την βοήθεια και των παπαγάλων των ΜΜΕ, που, με ψέμματα, παραπληροφόρηση, κατασκευασμένα σκάνδαλα και συνεχή πλύση εγκεφάλου, κατόρθωσαν να επηρεάσουν δυσμενώς τον κόσμο και να τον στρέψουν κατά του Κ. Καραμανλή, άλλαξε η κυβέρνηση.....
Κι ήλθαν ο Γιωργάκης, ο Παπακωνσταντίνου και η υπόλοιπη... παρεούλα τους..... Το κερασάκι στην τούρτα..... Η μεγάλη καταστροφή μου, αν σκεφθείς, πως, το 2009, παρέλαβαν χρέος 35 δισ. Ευρώ και, σε, μόλις 3 χρόνια, το αύξησαν σε..... 500 δισ. Ευρώ, ενώ, παράλληλα, με υπεδούλωσαν στους δανειστές μου, με προοπτική να με ξεπουλήσουν, για ψίχουλα και να καταστήσουν τον υπερήφανο Ελληνικό λαό εξαθλιωμένο και ψοφοδεή!!!!!!!!!!!
Με διαπόμπεψαν, ανά την Υφήλιο και με απαξίωσαν, με αποτέλεσμα τα Ομόλογά μου να έχουν καταντήσει.... "χαρτί τουαλέτας".........
Οι Γερμανοί με κοροϊδεύουν και με προσβάλλουν, ασύστολα.... Αυτοί, που βγάζουν την χολή τους, εναντίον μου, διότι δεν ξεχνούν, ότι, κατά πολλοίς, σε μένα οφείλεται η ήττα τους, στον Β.΄ Παγκόσμιο Πόλεμο... Αλλά, μιλούν απαξιωτικά, για μένα και πολλοί άλλοι, που νοιώθουν κόμπλεξ, έναντι της αναμφισβήτητα λαμπρής Ιστορίας μου και της Παγκόσμιας προσφοράς μου....
Πιάνουν το όνομά μου, στο στόμα τους, όλοι αυτοί οι βάρβαροι, διότι εμένα, ο Γιωργάκης και η παρέα του, με κατάντησαν ένα τίποτα....
Είναι να τρελαίνεσαι, όταν σκέπτεσαι τον τρόπο, που με παγίδεψαν και, μαζί μ' εμένα, και τα παιδιά μου.....
"Μαγείρεψαν" τα στατιστικά στοιχεία, για να αυξήσουν, τεχνητά, το χρέος μου, στο 15,7%, ώστε, έτσι, να δικαιολογηθεί η προαποφασισμένη, όπως, στην πορεία, απεδείχθη, προσφυγή στο ΔΝΤ, δηλαδή, η υποδούλωσή μου, στους δανειστές μου, με την, σ' αυτούς, μεταβίβαση των κυριαρχικών δικαιωμάτων του λαού μου και το, εν συνεχεία και αντί πινακίου φακής, ξεπούλημα όλων των πλουτοπαραγωγικών μου πηγών,  με παράλληλη εξαθλίωση του λαού μου, που υφίσταται την μεγαλύτερη λεηλασία, που έχει γίνει, ποτέ, σε λαό, με διάλυση της Παιδείας και της Υγείας, με συνεχώς αυξανόμενη ανεργία, που φθάνει, στους νέους, στο 65%, με κατάργηση δώρων και επιδομάτων, με μειώσεις, ακόμη και κατά 60%, μισθών και συντάξεων, με συνεχή χαράτσια, με υπερφορολογήσεις και με ανθελληνικά "Μνημόνια", που ούτε ο χειρότερος εχθρός μου δεν θα υπέγραφε .... Και όλα αυτά, όπως απεδείχθη, έγιναν προμελετημένα και βάσει ενός σατανικού  σχεδίου, που, δυστυχώς, βρέθηκαν κάποιοι "΄Ελληνες" - ή, μήπως, να πω εφιάλτες (το "ε" μικρόν, για να δείχνει την απέχθεια) - να υλοποιήσουν...... Κι αυτοί οι "΄Ελληνες" εξακολουθούν να κυκλοφορούν ελεύθεροι και έχουν το θράσος να ζητούν και να ξαναζητούν την ψήφο του λαού, μου, διατυμπανίζοντας, πως, δήθεν, ενδιαφέρονται, να με σώσουν..... Μόνον η εξουσία, όμως, τους ενδιαφέρει.... Προς χάρη της θυσιάζουν τα πάντα, ακόμη κι εμένα, την Πατρίδα τους! Αν, πράγματι, αποσκοπούσαν στο να με "σώσουν", ΟΥΔΕΠΟΤΕ θα με είχαν οδηγήσει στην υποδούλωση, στο ξεπούλημα και στην εξαθλίωση.......
 Και το ανθελληνικό αυτό "έργο" του Γιωργάκη και της παρέας του βρήκε άριστους συνεχιστές στις (συγ)κυβερνήσεις Λ. Παπαδήμου και Α. Σαμαρά, που το ακολούθησαν και το ακολουθούν, κατά γράμμα, κάνοντας όλα τα χατήρια στους δανειστές μας, στους οποίους και έχουν πλήρως υποταχθεί, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωτηρία, ούτε καν ελπίδα σωτηρίας, για μένα........
Βλέπω, με πόνο, τα "παιδιά" μου, είτε να με εγκαταλείπουν, είτε, γεμάτα ανασφάλεια και φόβο, να ζουν μέσα στην εξαθλίωση και να είναι αδύναμα να αντιδράσουν... Ποιός θα μπορούσε, άλλωστε, να τα εμψυχώσει;;;
Θα σου έγραφα κι άλλα - έχω πολλά να σου πω -, αλλά, τώρα, θέλω να παρακολουθήσω την τηλεόραση των εργολάβων και των εφοπλιστών, που με αποβλάκωσε τελείως.
Το μεσημέρι, βλέπεις, προτιμώ να βλέπω τα κουτσομπολίστικα, διότι, εκεί, δεν μιλάνε για μένα και ξεχνιέμαι.....
Αποβλακώνομαι, έτσι, ακόμα πιο πολύ.....
 Έχω τα ωραιότερα στήθη, που είναι σαν νησιά.....
Τα ωραιότερα μάτια, που είναι σαν θάλασσες....
Τα ωραιότερα οπίσθια, που είναι σαν βουνά.....
Διότι με βίασαν όλοι και με κατάντησαν.... φθηνή, ρακένδυτη και βρώμικη.... 
Και το παράπονό μου είναι, πως δεν υπάρχει ΕΝΑΣ αρσενικός, ΕΝΑΣ πολιτικός, ENAΣ στρατιωτικός..... να σταθεί στο ύψος του!
Να διαολοστείλει όλους αυτούς, που με βίασαν και να τους κλείσει φυλακή...
Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ εισαγγελέας!!! Κι εκείνοι, που έδειξαν ενδιαφέρον, που ευαισθητοποιήθηκαν, εξαναγκάσθηκαν σε παραίτηση....
Τι άλλο να σου πω, φίλε......
Είμαι εξουθενωμένη, είμαι απογοητευμένη, είμαι απελπισμένη, και μόνη, .... εξαιρετικά και αφόρητα μόνη κι αβοήθητη.... Είμαι χαμένη....
(Εμπνευσμένο, από ένα e-mail ανυπόγραφο, που μου έστειλε ένας πολύ αγαπημένος παιδικός μου φίλος).

Ειρήνη Γαλαντή
21.05.2013