Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Και ο Διώτης την κάνει γυριστή: Ο Παπακωνσταντίνου με παραπλάνησε! Για τον Παπανδρέου γιατί δεν λες κουβέντα;


Είπε ο Διώτης:
α) Το USB stick εστάλη από τον κ. Παπακωνσταντίνου σε εμένα άτυπα και εξωυπηρεσιακά  χωρίς κανένα συνοδευτικό έγγραφο,
β) Ο κ. Παπακωνσταντίνου μου επεσήμανε το σημαντικό ρόλο της Ε.Υ.Π. για τη λήψη των συγκεκριμένων στοιχείων,
γ) Ο κ. Παπακωνσταντίνου ουδέποτε μου ανέφερε οτιδήποτε περί συνδρομής του Γαλλικού Υπουργείου Οικονομικών και της τότε ομολόγου του κ. Κριστίν Λαγκάρντ στην υπόθεση.

Και εντάξει βρε αρχοντόπουλο, να σε πιστέψουμε. Άλλωστε σαν “Ολυμπία” σου έχουμε ξηγηθεί μπεσαλίδικα. Αλλά τον Παπανδρέου γιατί δεν τον δίνεις; Εσύ έβγαλες το Mail που αποδεικνύει ότι γνώριζε τα πάντα. Και βρε κύριε Διώτη, δεν σε έπιασε ουδέποτε κάποιος από την λίστα να σου πει “Ξέρεις κύριε γενικέ, με προσέγγισε μια νυφίτσα με γυαλιά και βαμμένο μαλλί και μου είπε ότι έχει μία λίστα με το όνομα μου”;

Μίλα κύριε Διώτη γιατί πάνε να σου φορτώσουν τα πάντα. Και όχι τίποτε άλλο, τα συγκεκριμένα πλάσματα είναι πιο βαριά και από τον Πάγκαλο.