Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Έκκληση στην Υπουργό Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου

Η γυναίκα μου και εγώ είμαστε εκπαιδευτικοί. Ζούμε στην Αθήνα και έχουμε δύο παιδιά. Η μεγάλη μου κόρη είναι φοιτήτρια στη Θεσσαλονίκη και το αγόρι μας θα πάει Γ Γυμνασίου.
Εγώ διορίστηκα πέρσι στις Κυκλάδες και θα παραμείνω εκεί τρία χρόνια - επειδή έτσι απερίσκεπτα αποφασίσατε - και η γυναίκα μου διορίστηκε φέτος στα Δωδεκάνησα και θα παραμείνει και αυτή εκεί τρία ολόκληρα χρόνια.
Νοικιάζουμε τρία σπίτια και συντηρούμε και το σπίτι μας στην Αθήνα.
Αυτό είναι σοσιαλισμός κ. Διαμαντοπούλου ή ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ?
Η συνυπηρέτηση είναι για σας είναι άγνωστη λέξη?
Σε αυτή την περίοδο με μειώσεις μισθών, συνεχείς αυξήσεις των φόρων, έκτακτες εισφορές, τα καύσιμα στα ύψη, αντί να περικόπτουμε τα έξοδα μας εσείς μας αναγκάζετε να είμαστε 4 άτομα σε τρεις διαφορετικές πόλεις και να νοικιάζουμε τρία σπίτια?
Η οικογένεια μας διαλύθηκε. Οι 2 μισθοί μας πάνε σε νοίκια, ρεύματα και θέρμανση.
ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ?
Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε?
Αναστείλτε την τριετή παραμονή μας στον τόπο διορισμού. Είναι έγκλημα.
Δεν σας το έχει επιβάλλει το μέτρο αυτό η Τρόικα.
Εσείς πήρατε την απόφαση.
Δεν αντέχουμε. Η οικογένειες πρέπει να είναι ενωμένες για να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες καταστάσεις που περνάμε. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε αυτό?
Ζητάμε ΣΥΝΥΠΗΡΈΤΗΣΗ!

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ