Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Ψωμιάδης: “Ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου”



«Ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, δεν χρηματίστηκα, δεν χαρίστηκα, δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω». Αυτό αναφέρει, σε αδρές γραμμές, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, σχολιάζοντας την καταδίκη του σε δωδεκάμηνη κάθειρξη με αναστολή από το Εφετείο Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Ψωμιάδης επιτέθηκε εναντίον μερίδας του Τύπου, «οι οποίοι», όπως είπε, «καλυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ, με ύβρεις και χτυπήματα κάτω από τη μέση επιχειρούν να επιβάλλουν την έκπτωσή μου με μία ξεκάθαρα πολιτική δίωξη».
Διαβάστε ολόκληρη τη γραπτή δήλωση του Παναγιώτη Ψωμιάδη:
ΔΗΛΩΣΗ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σχετικά με την απόφαση του Εφετείου Θεσσαλονίκης, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Π. Ψωμιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Τέλος, έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη. Για το λόγο αυτό προσφεύγω στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας, πιστεύοντας και ζητώντας τη δικαίωσή μου».
«Καταδικάστηκε το ανθρώπινο πρόσωπο που πρέπει να δείχνει το κράτος απέναντι στους πολίτες.
Όμως δεν φοβόμαστε.
Χάσαμε μία μάχη, αλλά θα κερδίσουμε τον πόλεμο με τους συκοφάντες.
Οι γνωστοί άγνωστοι κατάφεραν να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα γι’ αυτό με δημοσιεύματα σε μερίδα του Τύπου που προδίκαζαν την έκβαση της δίκης.
Ακόμη και σήμερα, καλυμμένοι πίσω από την ανωνυμία του ίντερνετ, με ύβρεις και χτυπήματα κάτω από τη μέση επιχειρούν να επιβάλλουν την έκπτωσή μου με μία ξεκάθαρα πολιτική δίωξη.
Ο λαός της Κεντρικής Μακεδονίας τους καταδίκασε μόλις πριν από πέντε μήνες. Όμως αυτοί συνεχίζουν.
Η επιδίωξη είναι προφανής: να ακυρώσουν τη λαϊκή ψήφο, να περιφρονήσουν τη λαϊκή ετυμηγορία, ποινικοποιώντας συστηματικά την διοίκηση.
Σε ό,τι με αφορά, ποτέ δεν έκρυψα την υπογραφή μου, δεν χρηματίστηκα, δεν χαρίστηκα, δεν δίστασα να συγκρουστώ ανοιχτά γι’ αυτά που πιστεύω. Μείωσα το πρόστιμο για παραβάσεις που αφορούσαν συνολικά 1.300 λίτρα νοθευμένου πετρελαίου κίνησης.
Ούτε υποβρύχια που γέρνουν παρήγγειλα, ούτε μιζοφόρες συμβάσεις για τηλεπικοινωνιακό υλικό υπέγραψα, ούτε off shore εταιρίες έχω, ούτε δημόσια χρήματα καταχράστηκα, ούτε δημόσια περιουσία ξεπούλησα, ούτε πρόστιμα επωνύμων μείωσα χίλιες φορές, ούτε συμμετείχα στο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου, ούτε το μνημόνιο υπέγραψα.
Και σ’ αυτή την περίπτωση, έπραξα ό,τι μου υπαγόρευσε η συνείδησή μου.
Όπως δέχτηκε το δικαστήριο, ακολούθησα τη γνωμοδότηση της Νομικής Υπηρεσίας της Νομαρχίας, δεν είχα δόλο να βλάψω κανέναν ούτε έβλαψα.
Ενήργησα ανθρώπινα και στα πλαίσια του νόμου βοηθώντας έναν άγνωστο σε μένα καρκινοπαθή που χαροπάλευε και τελικά, δυστυχώς, απεβίωσε. Για ένα μαγαζί που έκλεισε υπό το βάρος της ανίατης ασθένειας.
Αν οι υπάλληλοι οφείλουν να ενεργούν κατά το γράμμα του νόμου, εμείς οι πολιτικοί –οι εκλεγμένοι από το λαό- έχουμε υποχρέωση να τηρούμε το πνεύμα του νόμου. Αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω. Θα τιμωρούμε τους παραβάτες, αλλά δεν θα εξοντώνουμε τους συμπολίτες μας.
Όσοι μας κατηγορούν επειδή μειώσαμε το πρόστιμο σ’ έναν ετοιμοθάνατο, ας το πούνε ξεκάθαρα στο λαό.
Ας πουν στον κοσμάκη που του παίρνουν το σπίτι, γιατί χρωστά 1.000 ευρώ ότι «καλά του κάνουν».
Θέλω, επίσης, να στείλω ένα μήνυμα με πολλούς αποδέκτες. Θα συνεχίσω να μιλώ για τη Μακεδονία, για την Ελλάδα, για την ειρήνη.
Η δική μου κόκκινη γραμμή στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων καθορίστηκε από την ιστορική αλήθεια, το δάκρυ του Κωνσταντίνου Καραμανλή και την πατριωτική στάση του Ανδρέα Παπανδρέου και παραμένει σταθερή εδώ και είκοσι χρόνια: η Μακεδονία δεν πωλείται!
http://www.newscode.gr/politikh/story/pswmiadhs-pote-den-ekrypsa-thn-ypografh-moy