Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Δεν φθάνει που μας άφησαν χωρίς πετρέλαιο, ο υπερφίαλος πολιτικός νάρκισσος Βορίδης θέλει να μας πάρουν και τα σπίτια!




 

υπερφίαλος πολιτικός νάρκισσος με το τσεκούρι, ο πρώην υπουργός ΠΕΧΩΔΕ  στo λυκόφως της θητείας του οποίου η ΕΡΓΟΣΕ προέκρινε την κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat – Ακτωρ, ως προσωρινό μειοδότη του σιδηροδρομικού έργου «Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος» , προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ, δηλώνει πως πρέπει να ξεκινήσουν οι πλειστηριασμοί για την πρώτη κατοικία. Δεν φθάνει που οι βουτηγμένοι στην διαφθορά κυβερνώντες μας οδηγούν στην εξαθλίωση και στην κόλαση, μας θέλουν επιπλέον  στα κρεματόρια του Άουσβιτς.
Αντί να παρατρύνουν τις τράπεζες να μειώσουν κατά 30%  τουλάχιστο τις δόσεις των δανείων,-την στιγμή που οι μισθοί έχουν μειωθεί ακόμη και 50%-ώστε και οι Τράπεζες να αρχίζουν να εισπράτουν μέρος των οφειλών, προτείνουν το ξεσπίτωμα χιλιάδων συμπολιτών μας.
Κανονικά ο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να ευχαριστεί τον υπερφίαλο νάρκισσο Βορίδη ο οποίος στέλνει στα τάρταρα την συγκυβέρνηση των 3 υποκριτών.
Δεν φθάνει που οι πολίτες δεν έχουν πετρέλαιο να ζεσταθούν, ο Βορίδης θέλει να τους πάρουν και τα σπίτια.
Κι ενώ με τους αδυνάτους είναι άτεγκτος και σκληρός δείχνοντας τους τον Καιάδα, με τους ισχυρούς εμφανίζεται γαλαντόμος κι εκείνοι του ανταποδίδουν την γενναιοδωρία του με καθημερινή φιλοξενία στα κανάλια τους.
Δείτε το ρεπορτάζ για το έργο Ροδοδαφνη-Ψαθόπυργος όπως δημοσιεύθηκε στις οικονομικές εφημερίδες-ακόμη και στην “ΗΜΕΡΗΣΙΑ” του κ. Μπόμπολα.

Το Φεβρουάριο του 2012, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε με απόφασή του  την  δημοπράτηση του έργου Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος, μήκους 21,5 χιλιομέτρων, στο σιδηροδρομικό άξονα Κορίνθου-Πατρών.

Πρόκειται για την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης χωρίς ισόπεδες διαβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού 315 εκατομμυρίων ευρώ.

Το εν λόγω τμήμα αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη- Ρίο, η οποία συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

«Το συγκεκριμένο έργο, λόγω του μεγέθους του, πρόκειται να τονώσει τη κατασκευαστική αγορά, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στη δημιουργία θέσεων εργασίας», είχε δηλώσει τότε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης.


Την Πέμπτη 8 Μαρτίου η ΕΡΓΟΣΕ "έβγαλε" στον αέρα την δημοπράτηση του έργου.

«Η δημοπράτηση του έργου αναμένεται να προσελκύσει όλες τις μεγάλες τεχνικές εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό καθώς το πολύ μεγάλο budget του έργου το κάνει ιδιαίτερα ελκυστικό...». Αυτό τουλάχιστο γράφτηκε σε κάποια ΜΜΕ τα οποία προσέθεταν:

Ένα από τα θετικά του έργου είναι φυσικά η τόνωση της απασχόλησης στην ευρύτερη περιοχή καθώς η περίοδος κατασκευής του έργου δεν θα είναι μικρότερη από 3 χρόνια καθώς μόνο η διάνοιξη μιας τόσο μεγάλης σήραγγας όπως αυτή της Παναγοπούλας με 5χλμ μήκος απαιτεί μακροχρόνιες εργασίες. Είναι το πρώτο μεγάλο Σιδηροδρομικό έργο για το 2012 ενώ μέσα στο 2012 θα ακολουθήσει η εργολαβία σκούπα στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός.

Τελικά στις 8 Μαίου, σχεδός 2 μήνες μετά,-όπως διαβάζουμε στην ΗΜΕΡΗΣΙΑ- η κοινοπραξία J&P Άβαξ - Intrakat - Ακτωρ, ανακηρύχτηκε προσωρινός μειοδότης του σιδηροδρομικού έργου «Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος» της ΕΡΓΟΣΕ, προϋπολογισμού 315 εκατ. ευρώ. Στο διαγωνισμό συμμετείχε επίσης και η κοινοπραξία Τέρνα – Μοχλός. Στην ίδια εφημερίδα διαβάζουμε ακόμη:

Είναι το πρώτο μεγάλο σιδηροδρομικό έργο για φέτος, ενώ μέσα στο 2012 θα ακολουθήσει η εργολαβία στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός. Την ίδια στιγμή, έργα συνολικού προϋπολογισμού άνω των 550 εκατ. ευρώ αναμένεται να δημοπρατηθούν τους επόμενους μήνες από την ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται για τα εξής έργα:

Η κατασκευή επιδομής της διπλής γραμμής Τιθορέα - Δομοκός. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε πάνω από 370 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ.

Tο τμήμα Ψαθόπυργος - Ρίο μήκους 6 χλμ., προϋπολογισμούι 80 εκατ. ευρώ.

Το τμήμα του προαστιακού Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ.

Η αναβάθμιση της σηματοδότησης σε όλο το δίκτυο, προϋπολογισμού 20 εκατ. ευρώ.

Υπολειπόμενες εργασίες κατασκευής κάτω διάβασης στη θέση Σαραγιά, κάτω διάβασης στη θέση Γκαζέλο και κατασκευή δύο ανισόπεδων διαβάσεων στη γραμμή Παλαιοφάρσαλο - Καλαμπάκα, προϋπολογισμού 3,1 εκατ. ευρώ.

Ολοκλήρωση εργασιών υποδομής της παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, προϋπολογισμού 13,35 εκατ. ευρώ.

Το Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΡΓΟΣΕ>

Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Ιωάννης Πετρόπουλος, Συγκοινωνιολόγος Μηχανικός.

Αντιπρόεδρος, Δημήτριος Κουτσούκος, Πολιτικός Μηχανικός.

Μέλος, Γεώργιος Αθανασόπουλος, Ηλεκτρολόγος Μηχανικός.

Μέλος, ’Αννα Ζουρνατζή, Δικηγόρος.

Μέλος, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, Ηλεκτρολόγος - Μηχανικός (Η/Υ).

Μέλος, Δημήτριος Νικολάου, Επιχειρηματίας.

Μέλος, Μιχαήλ-’Αγγελος Βαρελάς, Οικονομολόγος , Προϊστάμενος Δ/νσης Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, εκπρόσωπος των εργαζομένων της ΕΡΓΑ Ο.Σ.Ε. Α.Ε.
kourdisto portokali