Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις...



ΖΩ με τρόπο που να πιστοποιώ καθημερινά ότι  τιμώ την ύπαρξή μου, γνωρίζοντας ότι το ταξίδι μου έχει την Ιθάκη του, περνώντας  μέσα από Κύκλωπες, Λαιστρυγόνες και Σειρήνες…
ΖΩ, αναγνωρίζοντας ότι μέσα από τις δυσκολίες και τους αγώνες αναδεικνύεται το πραγματικό νόημα της δικής μου ζωής, της κάθε ζωής..
ΑΓΑΠΩ καθετί αγγίζει την ψυχή μου, την συναντά, την κάνει σύντροφο και συνοδοιπόρο!
ΑΓΑΠΩ χωρίς εγωισμούς, γιατί στην αγάπη δεν υπάρχει εγώ…
ΑΓΑΠΩ με αξιοπρέπεια, γιατί η αγάπη χωρίς αξιοπρέπεια είναι απλά εγωισμός!
ΜΑΘΑΙΝΩ καθημερινά από τον εαυτό μου και τους γύρω μου άπειρα, μικρά πράματα που απλά αποδεικνύουν το μεγαλείο της ανθρώπινης οντότητας, το «άνω +θρώσκω»!
ΜΑΘΑΙΝΩ ακόμη και από αυτούς που μπορούν και αντέχουν να υποβιβάζουν την ανθρώπινη ύπαρξη, νομίζοντας, εθελοτυφλώντας ότι αυτό μπορεί να επικρατήσει στην ανθρωπότητα για να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους, τα λάθη τους…
ΖΩ, ΑΓΑΠΩ και ΜΑΘΑΙΝΩ και θα συνεχίσω μέχρι να τελειώσει το ταξίδι μου και να βρω τη δική μου Ιθάκη… το δικό μου νησί!!!
ΣΟΦΙΑ ΤΖΙΩΡΑ