Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011
Ιδού τα έγγραφα της απάτης Ferrostaal-ΤhyssenKrupp για τα υποβρύχια 214 - Δήλωση Ε. Βενιζέλου
(Ανανέωση 19:30) Σε επικοινωνία του υπουργού Εθνικής Άμυνας Ε. Βενιζέλου με το defencenet.gr τονίστηκε ότι: «μέσα στη νέα σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και της ThyssenKrupp Marine Systems – HDW για την τροποποίηση των συμβάσεων «Αρχιμήδης» και «Neptune II» αναφέρεται με σαφήνεια και σε αρκετά σημεία ότι η Ferrostaal δεν έχει πλέον ουδεμία σχέση με τη HDW και ως εκ τούτου η υπογραφείσα σύμβαση τον περασμένο Οκτώβριο σε καμία περίπτωση δεν περιλαμβάνεται η Ferrostaal, κάτι για το οποίο έχει δεσμευθεί η HDW».
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ντοκουμέντα που αποδεικνύουν ότι η Ferrostaal που χρησιμοποιήθηκε ως πλατφόρμα διαφθοράς των Ελλήνων αξιωματούχων στο σκάνδαλο των υποβρυχίων Type 214, είχε εκ των πραγμάτων ενεργό συμμετοχή και στη νέα σύμβαση-τροποποίηση του 2010, έρχονται στην επιφάνεια. Σύμφωνα με αυτά τα έγγραφα η Ferrostaal είναι αυτή που κατήγγειλε (!) το 2009 τις δύο συμβάσεις «Aρχιμήδης» και «Neptune II» με το ελληνικό δημόσιο και οδήγησε στη νέα σύμβαση, ενώ η ThyssenKrupp Marine Systems σε επιστολή της τον περασμένο Απρίλιο προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, υποστήριζε ότι "από το 2005 η ThyssenKrupp δεν έχει καμία σχέση με την Ferrostaal"!
Ταυτόχρονα βρίσκεται εκτεθειμένος και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος ο οποίος υποστήριξε και στην Βουλή και με ανακοινώσεις τους ότι «Η Ferrostaal είναι εκτός της νέας συμφωνίας των υποβρυχίων»!
Πως είναι δυνατόν να είναι εκτός η εταιρεία που κατήγγειλε την σύμβαση και προκάλεσε την τροποποίηση της συμφωνίας; Υπάρχει έστω ένα έγγραφο που να αποδεικνύει ότι η πλατφόρμα διαφθορά της Ferrostaal που σύμφωνα με τα στοιχεία των γερμανικών ανακριτικών αρχών που δημοσίευσε το Spiegel πλήρωσε με 55 εκατ. Ευρώ του Έλληνες, είναι εκτός της νέας σύμβασης-τροποποίησης που υπέγραψε ο Ε.Βενιζέλος;
Τα έγγραφα που δημοσιεύουμε στάλθηκαν από τις δύο εταιρείες, Ferrostaal και την HDW στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 21 Σεπτεμβρίου, όπου αφ’ενός μεν διακρίνεται το λογότυπο, της MAN Ferrostaal, αφ’ετέρου υπογράφεται και στο τέλος «For and for behalf FS”! Eπίσης αποκαλύπτεται και μία «προειδοποιητική» επιστολή των HDW- Ferrostaal προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πάλι, με ημερομηνία 17 Αυγούστου, με τις ίδιες υπογραφές.
Και όλα αυτά ενώ δύο μήνες ενωρίτερα στις 22 Ιουλίου 2009, ο εκτελεστικός διευθυντής της TKMS H.C.Atzpodien σε επιστολή του προς τον τότε υπουργό Οικονομικών Γιάννη Παπαθανασίου, που δημοσιεύει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί, με παρακλητικό τρόπο ζητούσε από το υπουργείο να δεχθεί δύο δωρεάν υποβρύχια!
Για να καλυφθεί ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος όταν ξέσπασε το σκάνδαλο στην Γερμανία με την Ferrostaal και ενώ επρόκειτο να υπογραφεί η τελική συμφωνία με την τροποποίηση των συμβάσεων «Aρχιμήδης» και «Neptune II», για την αγορά των δύο νέων Type 214 και την πώληση των ΕΝΑΕ στον μυστηριώδη Λιβανέζο, Ισκαντάρ Σάφα ζήτησε από την TKMS και τον εκτελεστικό πρόεδρο της TKMS H.C.Atzpodien να τους διαβεβαιώσει ότι η Ferrostaal δεν έχει καμία εμπλοκή στη νέα σύμβαση.
Και ο Αtzopodien του έστειλε απαντητική γράφοντάς του ότι «από το 2005 δεν μετέχει πλέον η Ferrostaal» όπως ο ίδιος ο Ε,Βενιζέλος είπε σε συνέδριο της επιτροπής Διεθνούς Διαφάνειας!
Και βάσει αυτού και επαφιόμενος στην διαβεβαίωση Atzpodien, ισχυρίστηκε ο Ε.Βενιζέλος, προχώρησε στην υπογραφή της νέας συμφωνίας. Ιδού λοιπόν πως τα έγγραφα που φέρουν την υπογραφή της Ferrostaal, αποδεικνύουν το ψέμα της μητρικής εταιρείας και το ερώτημα είναι αυτό το γνώριζε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας και παρ’όλα αυτά προχώρησε στην υπογραφή της νέας συμφωνίας. Από την άλλη ποιες είναι οι πιθανότητες να μην γνώριζε ποίου την υπογραφή έφεραν την έγγραφα της καταγγελίας των συμβάσεων επτά μήνες πριν;
http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=17460&Itemid=139