Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Απίστευτη απάντηση της Χ. Αλεξίου σε σχόλι ο του Μανώλη Καψή*


Την εξής απάντηση στο twitter του Μανώλη Καψή* (Το Olympia εξακολουθεί να μην γνωρίζει εάν ο συγκεκριμένος λογαριασμός ανήκει στον γνωστό δημοσιογράφο, εάν είναι απλή συνωνυμία ή προβοκάτσια. Μεταδίδουμε την είδηαη μόνο επειδή απαντά η κ. Αλεξίου που πιθανότατα γνωρίζει κάι περισσότερο. Δεν είναι δυνατόν να απαντά αν δεν το έχει ερευνήσει…)https://twitter.com/ManolisKapsis έδωσε πριν λίγο η δημοφιλής τραγουδίστρια Χαρούλα Αλεξίου:
Μανώλη Καψή,
Κανείς πριν από εσένα δεν με έχει κάνει μέχρι τώρα να νοιώσω τέτοιο ανακάτεμα στο στομάχι με την επίθεση του. (σσΟ: Μα καλά, ειδήσεις δεν έβλεπες κυρία μου;)
Γιατί ; είπα.
Τέτοιο μίσος, τέτοια αηδία μπορεί να έχω προκαλέσει σε έναν άνθρωπο που δεν με ξέρει παρά μόνο μέσα από το τραγούδισμα μου ;
Γιατί δεν έχω το δικαίωμα να έχω γνώμη για ότι συμβαίνει στον τόπο μου ακόμη κι αν κάνω λάθος ;
Γιατί αφού εσύ πονάς περισσότερο την χώρα από εμένα δεν έψαξες να βρεις ( μια και δεν είδες το δικό μου όνομα στις λίστες που δεν είναι δική μου ευθύνη ) το πόσο εντάξει ή όχι είμαι ;
Αν ψάξεις και εκπλαγείς θα ζητήσεις συγνώμη ;
Έχεις το δικαίωμα να διασύρεις ανθρώπους και να χρησιμοποιείς τέτοιο λεξιλόγιο χωρίς λόγο ;
Μήπως δεν είσαι εσύ αλλά κάποιος άλλος κακοήθης που χρησιμοποιεί το όνομά σου ;
Μόνο “Γιατί” έχω να επαναλαμβάνω .
Δεν υπάρχει λογική στα γραφτά σου για να μπορέσω να σε κατανοήσω ακόμη κι αν τα έγραψες εν θερμώ (;).
Μακάρι να μην είσαι ο αληθινός .
Τί να πω ;
Χαρούλα Αλεξίου
Αυτά που έγραψε ο Μανώλης Καψής στο τουίτερ του είναι τα εξής:
αυτοί οι δήθεν αριστεροί, τυπου Χαρ Αλεξίου και Γαλάνη που δεν πληρωσαν ποτε φόρο.. ειναι οι πιό σιχαμένοι
γιατί φθάσαμε στο μνημόνιο? γιατί κάτι τσόλια σαν την Αλεξίου και τη Γαλάνη δεν πληρωσαν ποτε φόρο και τώρα κάνουν αντίσταση
οταν η Χαρούλα έλεγε να φύγει η χούντα.. το ΣΔΟΕ εννούσε?
οσοι έχετε παλιά ρούχα τα μαζευουμε στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής για να τα δώσουμε στην Γαλάνη και τον Κότσιρα που υποφέρουν…