Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Για την επιστολή της υπουργού Παιδείας με την οποία ζητά την αναπλήρωση των χαμένων ωρών, του Παναγιώτη Ντούλα



Για την επιστολή της Υπουργού Παιδείας
 με την οποία ζητά την αναπλήρωση των χαμένων ωρών

Με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια
Παράφραση λαϊκής παροιμίας

Ανοιχτή επιστολή-απάντηση στην κ. Υπουργό Παιδείας

Κυρία Υπουργέ
 
Με ευχαρίστηση διάβασα σήμερα την επιστολή σας προς τους Προέδρους μας από τους οποίους ζητάτε να προτείνουν τρόπους με τους οποίους θα αναπληρωθούν οι χαμένες ώρες λόγω απεργιών, στάσεων εργασίας, καταλήψεων και άλλων τινών κακών.
 
Επιτέλους! Μία Υπουργός, έστω και αργά, αναλαμβάνει δράση για να προστατέψει το δημόσιο σχολείο. Επιτέλους, μία Υπουργός δεν το βλέπει ως εφαλτήριο για κάτι καλύτερο στην πολιτική της καριέρα. Επιτέλους!
 
Με την επιστολή αυτή πετυχαίνετε «με ένα σμπάρο πολλά τρυγόνια», κυρία Υπουργέ μου:
 
·                     Αποκαλύπτετε το ρόλο των διαμαρτυριών αυτών που δεν είναι, φυσικά, η βελτίωση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος αλλά η απώλεια μαθημάτων. Μάλιστα, οι απεργούντες εκπαιδευτικοί είναι τόσο τεμπέληδες που δε διστάζουν να χάσουν και χρήματα(!!!) προκειμένου να μην κάνουν τη δουλειά τους.
 
·                     Επιβραβεύετε τους ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς που κάποιοι αποκαλούν «απεργοσπάστες» οι οποίοι έβαλαν την ολοκλήρωση της ύλης και την απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου πάνω από τα συντεχνιακά τους συμφέροντα καλυμμένα κάτω από το μανδύα της «Δημόσιας Δωρεάν Εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά».
 
·                     Ρίχνετε βόμβα στον κακόφημο «συνδικαλισμό» στο δημόσιο σχολείο.Πρωτοπορείτε στην Ελλάδα, ακολουθώντας τα βήματα του πιονέρου Κυβερνήτη του Οισκόνσιν που απαγόρευσε το συνδικαλισμό των δημοσίων υπαλλήλων. Ανοίγετε το δρόμο για την περαιτέρω αμφισβήτηση της απεργίας λόγω έννομου συμφέροντος, δηλ για την ποινικοποίησή της.
 
·                     Φροντίζετε να μη χαθούν άλλες πολύτιμες εργατοώρες. Μετά τα αλλεπάλληλα προβλήματα με χιλιάδες κενά στα σχολεία (για τα οποία φυσικά δεν ευθύνεστε Εσείς αλλά η καταραμένη ΚΡΙΣΗ) έρχεστε, έστω και 5 βδομάδες πριν τη λήξη των μαθημάτων, και βρίσκετε λύση: μαθήματα τη Μεγαλοβδομάδα, το Σάββατο του Λαζάρου, την Κυριακή του Θωμά(Πρωτομαγια!), κτλ.
 
·                     Εφαρμόζετε στην πράξη τη Δημόσια Διαβούλευση καλώντας τους συνδικαλιστές να δώσουν τη λύση στα προβλήματα που οι ίδιοι δημιούργησαν. Μου φαίνεται ότι καλείτε τους πιο υπεύθυνους εξ αυτών να διαχωρίσουν επιτέλους τη θέση τους από τις μικρές μειοψηφίες που έχουν καταντήσει τις ΟΛΜΕ-ΔΟΕ να προκηρύσσουν απεργία για ψύλλου πήδημα, όπως πχ οι συγχωνεύσεις 2000 σχολείων. Κάτι ανάλογο έγινε και στην ΠΟΣΔΕΠ.
 
·                     Αντιμετωπίζετε το κίνημα των καταλήψεων και τους υποκινητές τους στα 2000 συγχωνευόμενα σχολεία, φέρνοντάς τους προ των ευθυνών τους.
 
·                     Στέλνετε ένα μήνυμα στην κοινωνία και μάλιστα στα πιο σώφρονα κομμάτια της ότι η Πολιτεία δε θα ανεχτεί από δω και πέρα άλλες τέτοιες χαμένες ώρες, όπως ζητήθηκε και στη δημοσκόπηση που δημοσιεύσατε χτες. Ανταποκρίνεστε στις εκκλήσεις των πεφωτισμένων δημοσιογράφων, γνωρίζοντας άριστα το παιχνίδι της επικοινωνίας.
·                     Ανοίγετε το δρόμο σε μεταρρυθμίσεις που θα κάνουν το σχολείο όπως θα έπρεπε να είναι: ανταγωνιστικό, εντατικοποιημένο, εκλεκτικό, με εκπαιδευτικούς απολύτως αφοσιωμένους στην ύλη τους και σε τίποτε άλλο, με μαθητές υπάκουους και απολύτως πειθαρχημένους.

Εύγε, Κυρία Υπουργέ!

Μετά Τιμής
Ένας ταπεινός σας υπάλληλος