Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Άκης: Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ

Άκης: Ζητώ συγγνώμη από τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ
Συγνώμη μόνο για τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ επιφύλαξε ο Άκης Τσοχατζόπουλος στο κλείσιμο της συμπληρωματικής απολογίας του για τις χρυσές μίζες των εξοπλιστικών προγραμμάτων.
Αναγνωρίζοντας την ευθύνες που του αναλογούν για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας είπε: «Αισθάνομαι ευθύνη απέναντι στον κόσμο του ΠΑΣΟΚ και τους χιλιάδες ανθρώπους που δουλέψαμε μαζί .Με τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κώστα Σημίτη και τον Γιώργο Παπανδρέου. Κάπου εκεί το ποτήρι ράγισε, έσπασαν τα πάντα.
Έχουν όλοι ευθύνη. Οδηγήσαμε σε οικονομική χρεοκοπία τη χώρα και φορτωθήκαμε σκληρές, επώδυνες και εκδικητικές λύσεις των δανειστών μας. Έχω υποχρέωση να απευθυνθώ στον κόσμο αυτό που αισθάνεται ότι τον έχω αδικήσει για όλα αυτά. Εγώ βεβαία χρεώνομαι το μέρος της ευθύνης που μου αναλογεί. Ζήτω να κατανοήσουν και να είναι ανοιχτοί με βάση τα χρόνια που δουλέψαμε μαζί και δεχθούν τη συγγνώμη»
Νωρίτερα ο κ. Τσοχατζόπουλος είχε απευθύνει νέα έκκληση στο δικαστήριο να αποφυλακίσει τη Βίκυ Σταμάτη. «Η δίωξη που υπέστη η γυναίκα μου και μητέρα ενός ανηλίκου παιδιού είναι θλιβερή, παράνομη και καταχρηστική. Η φυλάκιση της που είναι προκαταβολή ποινής έχει τραγικές συνέπειες σε ανθρώπινο επίπεδο. Κατέστρεψε μια οικογένεια και τον γιος μας τον εξόρισαν στο Ζέλι», είπε ο πρώην Υπουργός.
Ακόμη είπε ότι εκείνος είχε αναλάβει όλα τη διαχείριση των οικονομικών και χαρακτήρισε τη Βίκυ Σταμάτη θύμα της υπόθεσης. Στη συνέχεια η λογιστής Φρόσω Λαμπροπούλου υποστήριξε έχει πει όλη την αλήθεια και ότι δέχθηκε πιέσεις από συγκατηγορούμενους της.
«Ήρθα να υπερασπιστώ τον εαυτό μου. Όχι να καταδικάσω άλλους κατηγορούμενους. Θλίβομαι και αγανακτώ για τα θέματα που τέθηκαν από τον Τσοχατζόπουλο. Τον διευκόλυνα για να κρυφτεί πίσω από την εταιρεία Νόμπιλις, μέσω της όποιας αγοράστηκε η Διονυσίου Αρεοπαγίτου».
Σταμάτη: Αφήστε με να πάω στο παιδί μου
Από την πλευρά της η Βίκυ Σταμάτη ζήτησε να της επιτρέψουν να πάει κοντά στο παιδί της, τον ηρώα της όπως το αποκάλεσε, που σε λίγες μέρες θα γραφτεί στη β' Δημοτικού ζήτησε από τους δικαστές με δάκρυα στα μάτια η Βίκυ Σταμάτη.
«Παρακαλώ για απονομή δίκαιου και την βάναυση παύση που υφίσταται το ανήλικο παιδί μου, που μου είπε ότι περιμένει την αγαπημένη του μανούλα για να το γράψει στη β. Δημοτικού. Απαραδέκτως και εσφαλμένως βρίσκομαι ενώπιον σας».
Η κατηγορουμένη όπως είπε είχε επάγγελμα της τα οικιακά και ήταν απόλυτα εξαρτημένη από τον σύζυγο της για τις οικογενειακές συνηθισμένες δαπάνες.
«Δεν μπορεί να αποδοθεί στη σύζυγο ευθύνη προέλευσης των χρημάτων» είπε, ενώ αναφέρθηκε και στη βεβαρημένη κατάσταση της υγείας της μετά τη «διπλή μαστεκτομή και αποκατάσταση που ισοδυναμεί και είναι ακρωτηριασμός».
Ζήγρας προς Άκη: Ομολόγησε και ζήτα συγγνώμη από τον κόσμο
Να ομολογήσει και να ζητήσει δημόσια συγνώμη –έστω και τώρα- παρότρυνε τον Άκη Τσοχατζόπουλο ο πρώτος ξάδελφος του Νίκος Ζήγρας.
«Ομολόγησε και ζήτησε συγνώμη από τον κόσμο. Μεγάλοι άντρες είμαστε», είπε απευθυνόμενος στον πρώην υπουργό καλώντας τον να πει επιτέλους την αλήθεια.
Απολογούμενος συμπληρωματικά ο Νίκος Ζήγρας υποστήριξε ότι ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει για να του φύγει ένα μεγάλο βάρος και ζήτησε τη στήριξη του δικαστηρίου. «Η δική ξεκίνησε με έναν ένοχο και 17 αθώους. Και τελειώνει με ένα αρχιλαμόγιο, εμένα και 17 που δεν ήξεραν τίποτα..», τόνισε ο Ζήγρας και γυρίζοντας προς τον Άκη Τσοχατζόπουλο του είπε:
«Ο μόνος που τον προστάτευε τόσα χρόνια ήμουν εγώ και χωρίς ιδιοτέλεια. Θέλω να τον προστατέψω και τώρα, γιατί ο εχθρός τους δεν είμαι εγώ, αλλά αυτός που τα δημιούργησε είναι ο εχθρός του. Πριν 14 χρόνια όταν με τη νέα του οικογένεια γλεντούσε τα αμαρτωλά λεφτά εγώ πήγαινα στην κόλαση. Στο γάμο του είδα τα χρυσά και τα βιολιά, τα έριξα όλα κάτω και έφυγα. Στο σπίτι στην Ακρόπολη που τον κατέστρεψε δεν πάτησα ούτε μια φορά».
Εντωμεταξύ ακόμη ένας κατηγορούμενος επιβάρυνε τη θέση του Τσοχατζόπουλου καθώς τον κατονόμασε ως τον πραγματικό ιδιοκτήτη της εταιρείας «ΝΟΡΙΣ» που αγόρασε μετοχές του εκδοτικού οίκου ΙΑΝΟΣ.
Ο ιδιοκτήτης του οίκου Νίκος Καρατζάς απολογούμενος για την υπόθεση με τις χρυσές μίζες είπε ότι «σήμερα πια δεν έχω καμία αμφιβολία ότι η ΝΟΡΙΣ ήταν εταιρεία του Άκη Τσοχατζόπουλου».


Read more: http://www.newsbomb.gr/politikh/story/342860/akis-zito-syggnomi-apo-ton-kosmo-toy-pasok#ixzz2e1zHFLfk