Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Η μαρτυρία του Afshin Javid


Τι είναι αυτό που μπορεί να κάνει ένα μέλος της Χεζμπολάχ να αρνηθεί την πίστη του, να αναιρέσει την κοσμοθεωρία του, να περιδιαβαίνει τον κόσμο μαρτυρώντας και διαδίδοντας στο όνομα του Ιησού την αγάπη;; Δείτε το συγκλονιστικό βίντεο με τη μαρτυρία του Afshin Javid  και νιώστε την πραγματική αγάπη και τη δύναμή της...
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ: 
Ο Ιησούς μου είπε, «Afshin, μπορώ να συγχωρέσω κάθε έναν από αυτούς τόσο εύκολα όπως συγχώρεσα εσένα αλλά ποιός θα πάει να τους το πει;» απάντησα «εγώ θα πάω!» Και είπε: «πήγαινε, θα Είμαι μαζί σου!» και κυριολεκτικά "νοικοκύρεψα" τη ζωή μου... σηκώθηκα πάνω κι έτρεξα έξω από το δωμάτιο ενώ ο Ιησούς βρισκόταν ακόμη στο δωμάτιο! Ποιός το κάνει αυτό; Αλλά ήμουν τόσο ενθουσιασμένος και -όπως στο στρατό, ... όταν σου λένε «τρέχα», τρέχεις, δεν περιμένεις- έτρεξα έξω από το δωμάτιο και πήγα στο μόνο μέρος που ήξερα, πήγα στο τζαμί όπου ήμουν καθοδηγητής και μαζεύτηκαν όλοι γύρω μου και με ρωτούσαν, «από που θα μας διδάξεις; Από το Κοράνιο; Από τη Resala; Από τα Χαντίθ;» κι εγώ είπα, «Όχι, όχι, όχι, όχι! Ξεχάστε τον Αλλάχ, ξεχάστε τον Μωάμεθ, ξεχάστε το Κοράνιο, ξεχάστε το Ισλάμ, μόλις είδα τον Ιησού Χριστό και μου είπε "Εγώ Είμαι η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή" και θα σας συγχωρέσει όπως με συγχώρεσε κι εμένα ...» και μέσα στην αφέλειά μου τους είπα, «ακολουθήστε με!» Και το έκαναν αλλά με εντελώς διαφορετικό τρόπο ... γιατί εγώ έτρεχα κάπως έτσι ... κι αυτοί «αααααααα!!!» Και είχα τόσο ξαφνιαστεί από αυτό που έγινε ... σκεφτόμουν, «το μήνυμα της συγχώρεσης! Σε όλους θα αρέσει αυτό!» Αλλά, δεν άρεσε σε όλους! Οπότε η ζωή ήταν και είναι ένα υπέροχο ταξίδι! ........... Ξέρετε, οι άνθρωποι τρέχουν γύρω από τις ημι-σακάτικες ζωές τους γιατί δεν ξέρουν πόσο πολύ τους αγαπάει ο Ιησούς! Οι άνθρωποι περνάν αυτή τη ζωή με μιζέρια και στενοχώρια γιατί δεν ξέρουν πόσο πολύ τους αγαπάει ο Ιησούς. Ξέρετε; Βρήκα ότι μπορώ να κάνω ένα πράγμα για αυτό τον κόσμο, για τους ανθρώπους που συναντάω. Η προσευχή μου και η ελπίδα μου είναι αυτή: ότι οι άνθρωποι θα γνωρίσουν πόσο τους αγαπάει ο Ιησούς! Και γι' αυτό το λόγο θέλω να μοιραστώ μαζί σας ... και στέκομαι μακριά από ... γιατί οι άνθρωποι ασχολούνται με πολύ ενδιαφέρον για το πως ήταν η μορφή του Ιησού, ... θέλω να πω, αυτό δεν είναι σημαντικό πράγμα! Έτσι κρατάω απόσταση επίτηδες, ακόμα και στο βιβλίο που έγραψα, μένω μακριά από όλα αυτά τα πράγματα γιατί θα ήθελα να κρατήσω την εστίαση στον Ιησού! Στην καρδιά του Ιησού! Τί θα ήθελε ο Ιησούς να κάνει για σας κι εμένα! Τί συνέβαινε στην καρδιά του Πατέρα! Θα ήθελα να πάρω τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος και να είμαι στους Ουρανούς και να παρέμενα εκεί καμιά εικοσαριά χρόνια πριν γράψω αυτό το βιβλίο, ώστε να μπορώ να καταλάβω έστω σε κάποιο μικρό βαθμό την καρδιά Αυτού του θαυμάσιου Θεού! 
Η ιστοσελίδα του Afshin βρίσκεται στο λινκ:http://www.afshinjavid.com/
και το κανάλι του στο YouTube:
http://www.youtube.com/theafshinjavid