Από την Μαρίνα Μάνη
Λεφτά...υπάρχουν πάντα, όταν πρόκειται για επικοινωνιακή προβολή. Σε περιπτώσεις μάλιστα όπως η διαφήμιση ενός υπουργικού έργου, τα λεφτά που υπάρχουν είναι πολλά.
Όπως του υπουργείου Μεταφορών-Υποδομών. Το οποίο, σύμφωνα με την«Διαύγεια», διαθέτει το ποσόν των 3,7 εκατ. ευρώ για «να διαφημίσει και προβάλλει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Ενίσχυση της προσπελασιμότητας’».Να πληροφορήσει δηλαδή το κοινό για τα έργα που θα γίνουν ώστε να βελτιωθεί η προσβασιμότητα των περιοχών της χώρας και να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα-παραγωγικότητα στο σύστημα των μεταφορών.
Μένει να δούμε εάν τα έργα –σε ποσότητα και ποιότητα– θα δικαιολογήσουν το μέγεθος της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία (σύμφωνα με τις διευκρινίσεις όλων των υπουργών) προβλέπεται πάντοτε στα κονδύλια του ΕΣΠΑ.
Ο σχετικός διαγωνισμός για το διαφημιστικό πακέτο προκηρύχθηκε στις 5Μαρτίου, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Απριλίου–καλώς εχόντων των πραγμάτων δηλαδή δύο εβδομάδες πριν από τις εκλογές.
Σύμφωνα με την ανάρτηση, ο νικητής-ανάδοχος θα διαχειρισθεί το παραπάνω ποσόν για το χρονικό διάστημα Ιούλιος 2012 – Δεκέμβριος 2015.
2 εκατ. ευρώ για περιβάλλον-αειφόρο ανάπτυξη
Ανάλογα διαφημιστικά προγράμματα τρέχουν και σε άλλα υπουργεία. Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός (που προκηρύχθηκε τον Φεβρουάριο) του Περιβάλλοντος, Ενέργειας, Κλιματικής Αλλαγής με αντικείμενο:«Δημοσιότητα, προβολή, πληροφόρηση-προσδιορισμό επικοινωνιακού σχεδίου δράσης του προγράμματος Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».
Ο προϋπολογισμός, εν προκειμένω, ανέρχεται στα 2 εκατ. ευρώ.
4 εκατ. για την προβολή της ποιότητας των τροφίμων
Από κοντά και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Διαθέτει 4 εκατ. ευρώ για να επικοινωνήσει το εξής έργο: «Ενημέρωση–Προώθηση των προϊόντων στο πλαίσιο συστημάτων για την ποιότητα των τροφίμων», το οποίο στοχεύει α)στην ενημέρωση των καταναλωτών σε ότι αφορά τη διαθεσιμότητα και τις προδιαγραφές των προϊόντων, έτσι ώστε να είναι αναγνωρίσιμα και οι καταναλωτές να τα προτιμούν και β) στην προώθηση των προϊόντων αυτών».
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε επίσης τον Φεβρουάριο και θα ολοκληρωθεί στις 30 Απριλίου.
http://www.capital.gr/News.asp?id=1462788
Λεφτά...υπάρχουν πάντα, όταν πρόκειται για επικοινωνιακή προβολή. Σε περιπτώσεις μάλιστα όπως η διαφήμιση ενός υπουργικού έργου, τα λεφτά που υπάρχουν είναι πολλά.
Όπως του υπουργείου Μεταφορών-Υποδομών. Το οποίο, σύμφωνα με την«Διαύγεια», διαθέτει το ποσόν των 3,7 εκατ. ευρώ για «να διαφημίσει και προβάλλει το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ‘Ενίσχυση της προσπελασιμότητας’».Να πληροφορήσει δηλαδή το κοινό για τα έργα που θα γίνουν ώστε να βελτιωθεί η προσβασιμότητα των περιοχών της χώρας και να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα-παραγωγικότητα στο σύστημα των μεταφορών.
Μένει να δούμε εάν τα έργα –σε ποσότητα και ποιότητα– θα δικαιολογήσουν το μέγεθος της διαφημιστικής δαπάνης, η οποία (σύμφωνα με τις διευκρινίσεις όλων των υπουργών) προβλέπεται πάντοτε στα κονδύλια του ΕΣΠΑ.
Ο σχετικός διαγωνισμός για το διαφημιστικό πακέτο προκηρύχθηκε στις 5Μαρτίου, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Απριλίου–καλώς εχόντων των πραγμάτων δηλαδή δύο εβδομάδες πριν από τις εκλογές.
Σύμφωνα με την ανάρτηση, ο νικητής-ανάδοχος θα διαχειρισθεί το παραπάνω ποσόν για το χρονικό διάστημα Ιούλιος 2012 – Δεκέμβριος 2015.
2 εκατ. ευρώ για περιβάλλον-αειφόρο ανάπτυξη
Ανάλογα διαφημιστικά προγράμματα τρέχουν και σε άλλα υπουργεία. Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός (που προκηρύχθηκε τον Φεβρουάριο) του Περιβάλλοντος, Ενέργειας, Κλιματικής Αλλαγής με αντικείμενο:«Δημοσιότητα, προβολή, πληροφόρηση-προσδιορισμό επικοινωνιακού σχεδίου δράσης του προγράμματος Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη».
Ο προϋπολογισμός, εν προκειμένω, ανέρχεται στα 2 εκατ. ευρώ.
4 εκατ. για την προβολή της ποιότητας των τροφίμων
Από κοντά και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης: Διαθέτει 4 εκατ. ευρώ για να επικοινωνήσει το εξής έργο: «Ενημέρωση–Προώθηση των προϊόντων στο πλαίσιο συστημάτων για την ποιότητα των τροφίμων», το οποίο στοχεύει α)στην ενημέρωση των καταναλωτών σε ότι αφορά τη διαθεσιμότητα και τις προδιαγραφές των προϊόντων, έτσι ώστε να είναι αναγνωρίσιμα και οι καταναλωτές να τα προτιμούν και β) στην προώθηση των προϊόντων αυτών».
Ο διαγωνισμός ξεκίνησε επίσης τον Φεβρουάριο και θα ολοκληρωθεί στις 30 Απριλίου.
http://www.capital.gr/News.asp?id=1462788