Είναι τόσο καταιγιστικά, όσα συμβαίνουν γύρω μας τους τελευταίους 17 μήνες, που πολλές φορές δεν προλαβαίνουμε να συνειδητοποιήσουμε τις αλλαγές που επήλθαν και εξακολουθούν να επέρχονται στην εκπαίδευση και στη ζωή μας.Αλλαγές που άλλοτε θα προκαλούσαν σεισμικές αντιδράσεις. Η Κυβέρνηση μη αρκούμενη: 1. στην οικονομική μας... υποβάθμιση που υφιστάμεθα όλοι, αλλά πολλαπλασίως εμείς οι πολύτεκνοι αφού δεν υπάρχει κανένας διαχωρισμός για τις μειώσεις αυτές.., 2. στον περιορισμό των ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων μας που την πολύτεκνη μάνα την επιβαρύνει με άλλα 15 χρόνια υπηρεσίας, 3. στη μείωση των δαπανών για την παιδεία, … προχωρά τώρα και στη λήψη μέτρων που στοχοποιούν τον εκπαιδευτικό και υποβαθμίζουν την ποιότητα της εκπαίδευσης μετά και την καλοκαιρινή στοχοποίηση και κατάργηση κάθε ευνοϊκής διάταξης κατά των πολυτέκνων εκπαιδευτικών. Συγκεκριμένα, η πολιτική ηγεσία προχώρησε στην αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, στη μη εγγραφή 60.000 προνηπίων στο δημόσιο νηπιαγωγείο, και δυστυχώς προχωράει με ταχύτατους ρυθμούς σε καταργήσεις, συγχωνεύσεις και υποβιβασμούς σχολικών μονάδων όχι με βάση παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού…, Για την επίτευξη του παραπάνω στόχου δε δίστασε να αναστείλει και τη λειτουργία της μετεκπαίδευσης των δασκάλων, θυσιάζοντας ένα θεσμό 90 χρόνων με μεγάλη συμβολή στην ποιότητα της εκπαίδευσης, για την εξοικονόμηση 750 εκπαιδευτικών σε πρώτη φάση και 1.500 στην επόμενη. Η απώλεια οργανικών θέσεων από τις καταργήσεις, συγχωνεύσεις και υποβιβασμούς σχολείων, σε συνδυασμό με τα μέτρα που ήδη έχουν ληφθεί είναι πιθανό, αν όχι βέβαιο, ότι θα μας οδηγήσουν σε μηδενικούς ή ελάχιστους διορισμούς και, σίγουρα, σε περιορισμό των μεταθέσεων και αποσπάσεων των εκπαιδευτικών. Δυστυχώς σήμερα στην Ελλάδα κι ενώ η επένδυση στην Παιδεία θα μπορούσε να αποτελέσει μια μακροπρόθεσμη λύση στο οικονομικό αδιέξοδο της πατρίδας μας, η κυβέρνηση υποβαθμίζει το Δημόσιο Σχολείο απαξιώνοντας τον εκπαιδευτικό. Όλα θυσιάζονται στο βωμό εξοικονόμησης πόρων. Λιγότερες δαπάνες για την Παιδεία, λιγότερα σχολεία, λιγότεροι διορισμοί, λιγότεροι και κακοπληρωμένοι εκπαιδευτικοί. Που πήγε τέλος πάντων το περίφημο σλόγκαν της κυρίας υπουργού που μας έλεγε πέρυσι «Πρώτα ο μαθητής»; Τοπικό Συμβούλιο Πολυτέκνων Εκπ/κών Θεσσαλίας Παράρτημα ΠΕνΕΠ (Πανελλήνια Ένωση Εκπ/κών Πολυτέκνων) http://staratalogia.blogspot.com/2011/04/blog-post_2410.html |