Επεξεργασία-Επιμέλεια: Αργύριος Δ. Κολοκοντές
Αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Φλώρινας
Σε προηγούμενο άρθρο που δημοσιεύτηκε στην ΑΒ στις 2/3/2011 με τίτλο: «Περί Μισθολογικών Σεναρίων», επιχειρήθηκε να ενημερωθούν οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί για το που ακριβώς πρέπει να έχουν στραμμένη την προσοχή τους όσον αφορά τις μισθολογικές εξελίξεις στον κλάδο. Παρατέθηκαν λοιπόν τότε, 3 υποθετικά σενάρια, με την επισήμανση ότι μπορεί τελικά να μην έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα ή μπορεί και να υλοποιηθούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο όλα μαζί ταυτόχρονα. Ο λόγος δε της παρουσίασής τους ήταν: «για να γνωρίζουν ότι γνωρίζουμε…ότι υποψιαζόμαστε…και αυτή τη φορά θα είναι πολύ πιο δύσκολο να μας κοροϊδέψουν». (βλ.http://www.alfavita.gr/artro.php?id=24920 )
Πριν λίγες ημέρες, μέσω του Τύπου, ήρθε «στο φως» της δημοσιότητας μία πρόταση από την Ένωση Αποφοίτων των Εθνικών Σχολών Δημόσιας Διοίκησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ε.Σ.Δ.Δ. – Ε.Σ.Τ.Α.) για ένα νέο σύστημα αμοιβών-παρακίνησης στο Δημόσιο Τομέα. (Έτσι τιτλοφορείται).
(βλ. για το πλήρες κείμενο: http://www.esdaa.gr/Portals/0/Users/004/04/4/misthologiko_enap.pdf
και για σχετικά δημοσιεύματα: http://www.alfavita.gr/artro.php?id=27017
Η πρόταση της ΕΝΑΠ επιβεβαιώνει ορισμένους από τους φόβους των 3 μισθολογικών σεναρίων που είχαν αναπτυχθεί στο άρθρο που αναφέρω παραπάνω, καθώς η ΕΝΑΠ προτείνει :
- Κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού και ενσωμάτωση των «επιδομάτων» (πλέον) εορτών και αδείας στο Βασικό Μισθό.
- Μείωση των μισθολογικών κλιμακίων από 18 σε 10.
- Κατάργηση όλων των επιδομάτων και ενσωμάτωσή τους στο Βασικό Μισθό. (Εξαιρούνται το επίδομα θέσης για το οποίο προτείνεται η διατήρησή του με ποσόστωση επί του Βασικού Μισθού, το οικογενειακό και το επίδομα υπηρέτησης σε προβληματικές και παραμεθόριες περιοχές παρότι προτείνεται για το σύνολό τους ανώτερο χρηματικό όριο).
Με αφορμή λοιπόν την πρόταση της ΕΝΑΠ, αναπαράχθηκαν από στόμα σε στόμα δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν στον Τύπο, σύμφωνα με τα οποία αυξάνονται +17,22% οι αποδοχές των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ: