Τρίτη 18 Μαΐου 2010

Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να διασφαλίσει ούτε τη διαφάνεια μεταξύ των υπουργών του


Την παραίτησή της υπέβαλε η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Αντζελα Γκερέκου τη Δευτέρα μετά το θέμα που ανέκυψε με δημοσιεύματα για οφειλές του συζύγου της Τόλη Βοσκόπουλου στην Εφορία. Ο κ. Βοσκόπουλος φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ.

Η κ. Γκερέκου αναφέρει οτι υπέβαλε την παραίτησή της για λόγους ευαισθησίας.

Η παραίτησή της έγινε αποδεκτή απο τον Πρωθυπουργό που βρίσκεται στην Μαδρίτη

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, ο κ. Βοσκόπουλος (σύζυγος της υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Α.Γκερέκου) φέρεται να οφείλει στην Εφορία το ποσό των 5,5 εκατ. ευρώ

Ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί να διασφαλίσει τη διαφάνεια μεταξύ των υπουργών του

Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Με μεγάλη καθυστέρηση, ο Πρωθυπουργός κ. Γ. Παπανδρέου απομάκρυνε από την κυβέρνηση την υφυπουργό κα Α. Γκερέκου.

Όμως, το μεγάλο πολιτικό θέμα, που έχει προκύψει για την κυβέρνηση παραμένει.

Σε μία περίοδο κατά την οποία ο κ. Γ. Παπανδρέου προχωρεί, με την πολιτική του σε δραματική οικονομική αφαίμαξη των Ελληνικών νοικοκυριών, διεκδικώντας για τον εαυτό του το ρόλο του δημοσίου εισαγγελέα έναντι των πάντων, αποδεικνύεται ότι δεν είναι σε θέση να εγγυηθεί και να διασφαλίσει τη διαφάνεια στο κόμμα του, ούτε καν μεταξύ των υπουργών του».

Η ανακοίνωσή της η κα Γκερέκου :

“Σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου, αναφέρονται σε υπόθεση φορολογικών ζητημάτων του συζύγου μου, η οποία εκκρεμεί δικαστικά από χρόνο πολύ πρότερο της προσωπικής μας γνωριμίας, έως και σήμερα. Δεν θα επιθυμούσα να προχωρήσω σε λεπτομέρειες σχετικά με την υπόθεση αυτή, για την οποία άλλωστε έχουν ήδη γίνει δημόσιες ανακοινώσεις από το σύζυγό μου και τους νομικούς του εκπροσώπους, στις οποίες και παραπέμπω.

Στη μέχρι τώρα πορεία μου στην πολιτική, ποτέ δεν διεκδίκησα την κατοχή του «αλάθητου». Ενδεχομένως να μπορεί κανείς να συμφωνεί ή και να διαφωνεί με τις πολιτικές μου κρίσεις. Δεν θα επιτρέψω όμως σε κανέναν και για τον οποιοδήποτε λόγο, να μου καταλογίσει ατομική ιδιοτέλεια με σκοπό το προσωπικό όφελος. Πολύ δε περισσότερο, δεν θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να επιτρέψω, ειδικά αυτή την εξαιρετικά δύσκολη στιγμή, η υπόθεση αυτή του συζύγου μου, να αποτελέσει τη βάση για γενικευμένες κατηγορίες κατά της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού. Για το λόγο αυτό, υπέβαλα άμεσα την παραίτησή μου.

Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον Πρωθυπουργό, για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και για τις θέσεις ευθύνης που μου ανέθεσε και επιθυμώ να διαβεβαιώσω, ότι θα συνεχίζω να στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το έργο της Κυβέρνησης αυτή την κρίσιμη στιγμή. Τέλος, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου, οι οποίοι ξεπερνώντας κάθε μέρα τους εαυτούς τους, με στήριξαν στο δύσκολο έργο της θέσης μου ως Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού”.

Η δήλωση του Τ.Βοσκόπουλου

Νωρίτερα ο Τόλης Βοσκόπουλος, με γραπτή του δήλωση προς τα μέσα ενημέρωσης είχε δώσει διευκρινίσεις σχετικά με την υπόθεση. Ολόκληρη η δήλωσή του ήταν η εξής:

«Σημερινό δημοσίευμα που αναφέρεται σε δήθεν “φορολογική μου ασυλία”, έχει εμένα ως εμφανή στόχο αλλά ουσιαστικώς άλλον πλήττει. Γι αυτό, εκτός από την ύποπτη για τη σκοπιμότητά της επισήμανση, ότι υποβάλλω δήλωση μαζί με την σύζυγό μου την ιδιότητα της οποίας παραθέτει, στο δημοσίευμα περιέχονται ανακρίβειες κρίσιμης σημασίας.

Επισημαίνω χαρακτηριστικά:

Η φορολογική υποχρέωση, η οποία εκκρεμεί ακόμη στα δικαστήρια, γεννήθηκε σε χρόνο κατά τον οποίο δεν γνώριζα καν τη σημερινή μου σύζυγο και δεν σχετίζεται ούτε κατ’ ελάχιστον με την ίδια. Άλλη ήταν τότε η συζυγική μου σχέση.
Δεν εισέπραξα ο ίδιος, δεν καρπώθηκα και δεν απέκτησα ουσιαστικώς ποτέ τα εισοδήματα στα οποία αντιστοιχεί ο φόρος που μου καταλογίστηκε. Η φορολογική αρχή που επιβλήθηκε εξαιτίας αντιδικίας και είναι γνωστή από τη δημοσιότητά της και τα αντίστοιχα δικαστήρια, προσδιορίζουν το πρόσωπο που απόλαυσε όσα ως “εισοδήματά μου” υπολογίστηκαν.
Δεν ζήτησα ποτέ διαγραφή του χρέους. Ζήτησα την διαγραφή των προσαυξήσεων που διπλασιάζουν την οφειλή και την άρση των βαρών, ώστε να πωληθούν τα ακίνητά μου και να εισπράξει η Εφορία το τίμημα, αντί του μικρότερου που ο πλειστηριασμός θα απέφερε.
Δεν έχω τέσσερα αυτοκίνητα, όπως γράφεται αλλά μόνο ένα και μάλιστα μοντέλο του 1977, το οποίο έχει εγταταλειφθεί και δεν κυκλοφορεί.
Έχω μόνο τα κατεσχημένα από το δημόσιο ακίνητα. Κατέβαλα όσα μου ήταν δυνατό να καταβάλω, ενόψει του ότι όπως ευρέως είναι γνωστό, εδώ και πολλά χρόνια έχω πάψει να εργάζομαι.
Επομένως, το δημοσίευμα που αναφέρεται σε γεγονότα που μόνο στο πρόσωπό μου αφορούν, ουσιαστικώς με αδικεί».
antinews