Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΣΩΡΡΑΣ!

Επιτέλους, δυο ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΤΟΛΜΟΥΝ να μιλήσουν και να αποκαλύψουν το.... "φαινόμενο" Σώρρας!
Η Όλγα και η Τάνια Γεριτσίδου.
Το βίντεο που ακολουθεί, είναι φωτιά και αποκαλύπτει τι κρύβεται πίσω από τα... 600 δις...

Ας ξυπνήσουν οι ... φανατικοί υπερασπιστές του και ας αφυπνιστούν όσοι εξακολουθούν να ασχολούνται με αυτόν τον... κύριο.
Στο τέλος της ανάρτησης η απάντηση της Όλγας Γεριτσίδου, σε φαν του Σώρρας...
Πόπη Σουφλή
Απάντηση Ο.Γ.Γεριτσίδου προς κ. Τσάπο
Η απάντηση μου στην απειλή του κ. Τσάπου που φοβάται μην αποκαλύψω τίποτε βλαπτικό για τον Α. Σώρρα και την οργάνωση του END επειδή έβγαλα δελτίο τύπου ότι θα αποκαλύψω τί παρακολούθησα και διαπίστωσα κατά την δίκη τους.
"Αγαπητέ κ. Τσάπο,
Μάλλον δεν διαβάσατε σωστά ότι η εκτίμηση ότι το θέμα Σώρρα διχάζει τον Ελληνικό Λαό είναι ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΕΘΩ.
Εξ άλλου, μία καταδίκη ή αθώωση σε μία δίκη που σαφώς ήταν εκτός θέματος ουσίας δεν είχε ούτε έχει σημασία αφού εκπονείται από δικαστήρια που συνεχώς και καταιγιστικά βγάζουν αποφάσεις είτε παράνομες είτε αντισυνταγματικές είτε επιπόλαιες/άστοχες/νομικά αβάσιμες ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΞΕΤΕΘΗΣΑΝ, ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
Τέλος, θα προσπεράσω την επίθεση που μου κάνετε και μάλιστα σε τύπο "pre-emptive strike" (προληπτική επίθεση) φοβούμενος να μην μιλήσω.
Αυτό αποτελεί φίμωση, και μία βία που δεν ταιριάζει σε άνθρωπο φιλελεύθερο που δεν φοβάται τί θα πει ένας Πολίτης που συστηματικά λέει μόνο την αλήθεια με επιχειρήματα, στοιχεία και διαφάνεια δημοσίως και φυσικά με την δυνατότητα αντίλογου κατά βούληση.
Μου κάνει εντύπωση που ήδη φοβάστε ότι θα πω πράγματα που δεν θα αρέσουν στους όποιους οπαδούς (όπως εσείς) της END ενώ εγώ δεν είπα ούτε έδωσα ακόμα προϊδεασμό για το τί θα πώ.
Απλά είπα ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό όπως και θα αποδείξω.
Λυπάμαι που σας βλέπω να φέρεστε έτσι σε εμένα την Ελληνίδα Πολίτη που μάχεται για την Άμεση Δημοκρατία, τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Ελλάδα πάνω από όλα ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ και εκτός επιχειρηματικών σχημάτων και μεθοδεύσεων, λέγοντας μου μάλιστα "να κοιτάξω να είμαι από την πλευρά των νικητών" αντί να κοιτάξω να είμαι με την πλευρά του Ελληνικού Λαού στον οποίο ανήκω και με τον οποίο συμπάσχω και υποφέρω και με την πλευρά της πραγματικής Ελλάδας που χειμάζεται.
Ελπίζω να καταλάβετε ότι ο λόγος σας δεν αρμόζει σε μαχητή του Δικαίου και Έλληνα, και να μην αφήνετε στο μέλλον το συναίσθημα και τους φόβους σας να σας κατακυριεύουν.
Όλγα Γ. Γεριτσίδου "