Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

33 ΔΙΣ ΕΥΡΩ (φανερά) έβγαλαν αυτοί που γνώριζαν το σχέδιο Παπανδρέου από το 2009.


20121117-192853.jpgΠροσθέστε σε αυτά και τα κλεψιμέικα της συμμορίας (που γνώριζε το σχέδιο του χρηματιστηρίου επί) Σημίτη, τα 65 δις δηλαδή και θα καταλάβετε ποιοί έκλεψαν την χώρα και που πήγαν τα λεφτά.
Στο ποσό αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται οι βαλίτσες με μετρητα που κατατέθηκαν απ’ ευθείας στην Ελβετία, καθώς τω καιρώ εκείνω, ιδιωτική εταιρεία μίσθωσης αεροσκαφών που ανήκει σε Καραμανλοφάγο επιχειρηματία, έκανε χρυσές δουλειές με την διαδρομή Αθήνα – Ζυριχη.
Κατά τα άλλα, ακόμα ισχύει το ελεεινό “τραπεζικό απόρρητο” για την δικαιοσύνη. Οχι όμως και για τους επιτελείς της ΤτΕ, αλλά και της ΓΓΠΣ που γνωρίζουν κάθε κίνηση.
Γι’ αυτό βλέπετε ότι ορισμένοι υψηλόβαθμοι είναι ακλονητοι στην θέση τους παρά το ότι ο Παπανδρέου έχει φύγει.
Διαβάστε από την Ναυτεμπορική:
Συνολικά τρία εκατομμύρια εμβάσματα φυσικών προσώπων, ύψους 33 δισ. ευρώ, σε τράπεζες του εξωτερικού, κατέγραψε από το 2009 μέχρι το φετινό Σεπτέμβριο η Γενική
Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως γνωστοποίησε στο περιθώριο του 4ου Thessaloniki Tax Forum ο εκπρόσωπος (σύμβουλος) της ΓΓΠΣ, Γιώργος Λασκαρίδης και εξ αυτών 10.000 περιπτώσεις ελέγχονται περαιτέρω για φοροδιαφυγή ή ξέπλυμα μαύρου χρήματος, μετά από τις διασταυρώσεις που έγιναν.
Τα εν λόγω εμβάσματα κατευθύνθηκαν, κυρίως, σε τράπεζες της Ευρώπης (Βρετανία, Γερμανία και Ελβετία), οι έλεγχοι συνεχίζονται και η ΓΓΠΣ αναμένει οδηγίες από τις αρμόδιες οικονομικές υπηρεσίες για τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να προχωρήσει η ελεγκτική διαδικασία, ενώ υπογράμμισε το σημαντικό ρόλο της ύπαρξης πολιτικής βούλησης για την ταχεία διεκπεραίωσή της.
Ο κ.Λασκαρίδης εξέφρασε, επίσης, την εκτίμηση ότι μέχρι το τέλος του 2013 θα έχει αναβαθμιστεί σημαντικά η ηλεκτρονική οικονομική διακυβέρνηση στην Ελλάδα, ώστε να είναι πλήρως λειτουργικά συστήματα όπως αυτό της ηλεκτρονικής τιμολόγησης για τις επιχειρήσεις, που ναι μεν υπάρχει ως υποδομή, αλλά, προς το παρόν, δεν διεκπεραιώνει τις απαιτούμενες διασταυρώσεις στον επιθυμητό βαθμό. Σε κάθε περίπτωση, πρόσθεσε, «έχουμε ακόμη πολύ δρόμο μπροστά μας».