Είναι μια πραγματικότητα που δυστυχώς όλοι οι παροικούντες τη γνώριζαν, αλλά εθελοτυφλούσαν, βολεύονταν.
Έλεγαν "άστο για αργότερα".
Παρόλες τις προειδοποιήσεις που είχαμε απευθύνει επανειλημμένα και χρόνια πριν.
Συγκεκριμένα υπενθυμίζουμε ότι το 2004 είχε κατατεθεί εγγράφως πρόταση στην τότε ΚΕ ΔΑΚΕ ΠΕ, ώστε να ζητήσει η παράταξή μας τον επανέλεγχο των φακέλων όλων των υποψηφίων στελεχών εκπαίδευσης, με έμφαση στα ξενόγλωσσα πιστοποιητικά, στα πτυχία Διδασκαλείου και στις λεγόμενες πιστοποιήσεις στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Επίσης τότε είχαμε ζητήσει την διακρίβωση κατά πόσον οι σπουδές που ισχυρίζονται κάποιοι συνάδελφοι ότι έκαναν σε ελληνικά ή αλλοδαπά πανεπιστήμια είναι πραγματικές ή "εξ αποστάσεως".
Όλοι έχουμε συναντήσει νυν και υποψήφια στελέχη εκπαίδευσης που έχουν ογκωδέστατο φάκελο σπουδών, τέτοιο που μας κάνει να αναρωτιόμαστε πότε έβρισκαν χρόνο για να διδάξουν.
Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιοι θα θεωρούν εαυτούς θιγμένους από την ως άνω τοποθέτηση. Αυτοί όμως που είναι καθαροί, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτε.
Επομένως επικαιροποιημένα ξαναπροτείνουμε στην ΚΕ ΔΑΚΕ ΠΕ να κάνει αίτημα αιχμής και να επαναφέρει στην Ομοσπονδία και στην ηγεσία του Υπ. Παιδείας τα εξής:
1. Να γίνει ενδελεχής επανέλεγχος από επιτροπές ανά διεύθυνση εκπαίδευσης των φακέλων όλων των εκπαιδευτικών και πρώτα αυτών που είναι υποψήφιοι να καταλάβουν θέση στελέχους εκπαίδευσης (Δ'ντής Εκ'σης, Δ΄ντης σχολικής μονάδας, σχολικός σύμβουλος)
2. Ο έλεγχος να συμπεριλάβει τα πάντα, ήτοι πιστοποιητικά σπουδών σε ελληνικά και αλλοδαπά πανεπιστήμια (προπτυχιακά, μεταπτυχιακά, διδακτορικά), ξενόγλωσσα πτυχία, επιμορφώσεις και κάθε είδους πιστοποιήσεις, Διδασκαλεία.
3. Να δοθεί άνεση χρόνου για τους ελέγχους. Έως ότου ολοκληρωθούν να αναβληθεί η διαδικασία κρίσης Διευθυντών σχολείων και να ανασταλεί η εφαρμογή του νόμου στο πεδίο που αφορά την κατάργηση των γραφείων και την αναβάθμιση των αρμοδιοτήτων των Διευθυντών.
Εμείς οι εκπαιδευτικοί, που διδάσκουμε ήθος, ωφείλουμε πρώτοι να αναλάβουμε πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση της αναβάθμισης της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού.
Πρέπει πρώτοι να ματώσουμε.
Για να ξεφύγουμε από τη μιζέρια που κάποιοι μας επιβάλλουν
Για να ανακτήσουμε το ηθικό πλεονέκτημά μας, ως Παράταξη κι ως κλάδος.
Για να οδηγήσουμε την κοινωνία ξανά στο δρόμο της προόδου.