Οι Κατοχικές αποζημιώσεις
Η Ελλάδα, είναι η μόνη χώρα στον πλανήτη, η οποία δεν πληρώθηκε κατοχικές αποζημιώσεις από τη Γερμανία, μετά τον ΄Β Παγκόσμιο Πόλεμο. Πλην του ότι αυτό θα μπορούσε να είναι μια πράξη αναγνώρισης του ηρωισμού των Ελλήνων, του μόνου λαού που πολέμησε στο έδαφός του τέσσερις φασιστικές δυνάμεις ταυτόχρονα (Γερμανία, Ιταλία, Βουλγαρία, Αλβανία) και άντεξε περισσότερο από κάθε άλλη συμμαχική χώρα στην πολιορκία, καθυστερώντας τη ναζιστική επέλαση στη Σοβιετική Ένωση (κάτι που άλλαξε την πορεία του πολέμου, αφού “πρόλαβε” ο βαρύς ρωσικός χειμώνας) και προκαλώντας τρομακτικές απώλειες στον Άξονα (έχασε το 10% των δυνάμεών του, πολεμώντας στη μικρή Ελλάδα!), το κόστος της αποζημίωσης είναι τεράστιο: Όλες οι βασικές εγκαταστάσεις της χώρας καταστράφηκαν, ο χρυσός και τα αρχαία της εκλάπησαν από τους ναζί, οι Έλληνες έχασαν σπίτια και περιουσίες (ο Μουσολίνι είπε ότι “οι Γερμανοί πήραν από τους Έλληνες μέχρι και τα κορδόνια των παπουτσιών τους”). Το κόστος που θα έπρεπε να πληρώσει η Γερμανία, η οποία κάνει ότι δεν… θυμάται, υπολογίζεται, σύμφωνα με Γερμανούς καθηγητές ως και στο 1 τρισεκατομμύριο ευρώ! (Δείτε αναλυτικό ρεπορτάζ εδώ: http://www.itabloid.gr/?p=1712). Επιπλέον, η Γερμανία έδωσε πολιτικό άσυλο και έκρινε αθώους τους υπευθύνους μιας ολόκληρης γενοκτονίας. Στη Γερμανία όπου διέφυγαν, δεν δικάστηκαν και δεν φυλακίστηκαν ποτέ, για παράδειγμα, ο διοικητής των SS Ελλάδος, Μαξ Μέρτεν, υπεύθυνος για την αποστολή χιλιάδων Εβραίων από τη Θεσσαλονίκη στο Άουσβιτς, ο σφαγέας- διοικητής της Μεραρχίας “Edelweiss” που πραγματοποίησε τη σφαγή στο Δίστομο και πολλοί ακόμα. Φυσικά, παρότι έχει ζητηθεί πάμπολλες φορές, ΠΟΤΕ η Γερμανία ως κράτος δεν ζήτησε συγνώμη για τη σφαγή στην Ελλάδα. Προφανώς, νοιώθει υπερήφανη ως χώρα…
Η φοροδιαφυγή
Στο εξωτερικό λένε πως οι Έλληνες είναι φοροφυγάδες. Όμως, είναι οι Έλληνες; Σύμφωνα με τα στοιχεία του Υπουργείου Οικονομικών, όπως προκύπτουν από ερώτηση στη Βουλή του κ. Ανατολάκη, ο μεγαλύτερος φοροφυγάς στην Ελλάδα, είναι η γερμανική εταιρία Hochtief, η οποία κατασκεύασε και διαχειρίζεται το Διεθνές Αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”. Η εταιρία, “δεν έχει αποδώσει ΦΠΑ δέκα ετών που ανέρχεται στο ύψος των 500.000.000 ευρώ”. Πρόκειται για το διπλάσιο ποσό από αυτό που γλίτωσε το ελληνικό δημόσιο από την περικοπή των μισθών και των συντάξεων.
Η Siemens
Είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο στην ελληνική ιστορία. Η “έδρα” του, είχε στηθεί στη Γερμανία, από μια γερμανική εταιρία που διέβρωσε όλους τους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Υγεία, τηλεπικοινωνίες, μεταφορές, άμυνα και πολλά ακόμα. Η ζημιά, υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια ευρώ (σύμφωνα με το πόρισμα της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής). Όμως, με συμβιβασμό, ο οποίος έκλεισε από τους βουλευτές των κομμάτων, μέλη των οποίων είχαν εμπλακεί στο σκάνδαλο με τις μίζες (ΠΑΣΟΚ-ΝΔ) η γερμανική εταιρία πλήρωσε αποζημίωση στο Δημόσιο μόλις… 80 εκατ. ευρώ, 90 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και επένδυση 100 εκατ. ευρώ στη… Siemens Hellas! Περιέργως, η γερμανική κυβέρνηση επέμενε να παραμείνει η παρούσα σύνθεση της Βουλής, μέχρι να τακτοποιηθεί ο “λογαριασμός”.
Η ΜΑΝ
Το σκάνδαλο της γερμανικής εταιρίας ΜΑΝ, αφορά τις μίζες για την προμήθεια 142 τρόλεϊ. Η ζημιά στο Δημόσιο από τη γερμανική εταιρία δεν έχει διευκρινιστεί, όμως ο πρώην υπουργός Μεταφορών Χρ. Βερελής κατέθεσε αγωγή στη γερμανική Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι η απόκρυψη της αλήθειας από την εταιρία είχε ως αποτέλεσμα να υφίσταται επιθέσεις και ηθική βλάβη. Επίσης ζητά από το ελληνικό δημόσιο να ακολουθήσει και να ζητήσει αποζημιώσεις και μέχρις ότου δοθούν αυτές να αποκλειστεί η ΜΑΝ από οποιαδήποτε δουλειά που έχει σχέση με το ελληνικό δημόσιο.
«Η υπόθεση των λαδωμάτων της ΜΑΝ έχει εκκαθαριστεί δικαστικά πλήρως στη Γερμανία. Έχουν ήδη υπάρξει καταδίκες και η εταιρεία έχει επιπλέον πληρώσει βαριά πρόστιμα ύψους περίπου 200 εκατ. ευρώ στη Γερμανία. Επιπλέον, και ως τελευταία πράξη, άτομα της διοίκησης της εταιρίας έχουν υποχρεωθεί και έχουν καταβάλει χρήματα στην ίδια την εταιρία για τη βλάβη που προκάλεσαν», αναφέρει σε δήλωσή του ο κ. Βερελής.
Επίσης, για τις Mercedes και MAN, ερευνώνται οι προμήθειες στο υπουργείο Μεταφορών για τις αστικές συγκοινωνίες (ΕΘΕΛ-ΟΑΣΑ), στην Τοπική Αυτοδιοίκηση σε απορριμματοφόρα, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης σε πυροσβεστικά οχήματα για τους Ολυμπιακούς Αγώνες και στις Ένοπλες Δυνάμεις. Ερευνώνται επίσης, δύο συμβάσεις, μία στον ΟΣΕ για ντιζελομηχανές και επιβατάμαξες, καθώς και μία στον ΗΣΑΠ. Αυτές ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Στο ίδιο πλαίσιο ερευνώνται πιθανές μίζες στην Ελλάδα για αγορά, το 2001, ύψους 90 εκατ. ευρώ, για τρόλεϊ, από την εταιρία Neoplan. Αυτή είναι θυγατρική της ΜΑΝ, που επίσης βρίσκεται στο μικροσκόπιο των Γερμανών εισαγγελέων.
Τα εξοπλιστικά
13 δισεκατομμύρια ευρώ είναι το κόστος μόνο τεσσάρων από τα εξοπλιστικά προγράμματα τα οποία -όπως ειπώθηκε και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο- η Γερμανία πιέζει εκβιαστικά την Ελλάδα να της δώσει. Όμως, σχεδόν όλα τα μεγάλα προγράμματα που έχει πάρει συνοδεύονται από πλήθος καταγγελιών για σκάνδαλα.
Σε ό,τι αφορά τα άρματα μάχης, το 2002, η Ελλάδα αγόρασε 170 άρματα Leopard, πληρώνοντας 1,7 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό επαρκούσε, όπως έλεγαν πληροφορίες από το Πεντάγωνο, για την αγορά 250 αρμάτων μάχης! Και ενώ υποτίθεται πως επελέγη το καλύτερο άρμα της αγοράς, λίγους μήνες πριν από την παραλαβή τους καταγράφηκαν πολλά προβλήματα με σημαντικότερο τη θωράκιση του πύργου του άρματος (δεν πέρασε τα τεστ) και τη χρωμίωση του κανονιού. Και αν αυτά λύθηκαν, ακόμα τα Leopard δεν έχουν βλήματα, αφού οι Γερμανοί τα υπερκοστολογούν και ζητούν προκαταβολή!
315 εκατομμύρια ευρώ πήραν οι Γερμανοί με τη σύμβαση αναβάθμισης των ηλεκτρονικών για 40 πολεμικά αεροσκάφη F4 Phantom που υπεγράφη το 1998. Πρόκειται για ένα τεράστιο ποσό, προκειμένου να παραταθεί μόλις για μερικά χρόνια η επιχειρησιακή ζωή των αεροσκαφών- τα οποία αποσύρθηκαν τελικών.
Το πρόγραμμα τηλεπικοινωνιών «Ερμής» πληρώθηκε κανονικά και έπρεπε να έχει παραδοθεί το 2006, όμως ακόμα… έρχεται. Η σύμβαση των 350 εκατομμυρίων ευρώ είχε πληρωθεί με την υπογραφή της, το 1999. Η Δικαιοσύνη, ερευνά την υπόθεση στο πλαίσιο του σκανδάλου Siemens.
161 εκατομμύρια ευρώ κόστισε η προμήθεια διαφόρων στρατιωτικών οχημάτων από τη Mercedes. Η σύμβαση είχε υπογραφεί το 2001 από τον Άκη Τσοχατζόπουλο και, όπως αποδείχθηκε, είχαν δοθεί μίζες. Ερευνάται από τη Δικαιοσύνη.
Οι Γερμανοί, έβαλαν χέρι και στις… αμερικανικές συμβάσεις των πυραυλικών συστημάτων “Patriot”. Μέσω της Siemens, μοίρασαν μίζες αφειδώς για να πάρουν το έργο των ηλεκτρονικών πλακετών.
Η Υγεία
Οι Γερμανοί διεφθαρμένοι έπαιζαν και με την υγεία των ασθενών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έκθεση του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας Πρόνοιας (ΣΕΥΥΠ), η Siemens έδινε μίζες για να παίρνει το έργο της αντικατάστασης λυχνιών διαγνωστικών ιατρικών μηχανημάτων. Αυτές, κόστιζαν 30-50 χιλιάδες ευρώ και γινόταν αντικατάστασή τους συνεχώς, αφού ήταν ελαττωματικές. Έτσι, μέσα σε χρόνια το κόστος αντικατάστασής τους αντιστοιχούσε στην αξία ενός αξονικού τομογράφου (!).
Τα υποβρύχια
Πριν από παραπάνω από μια δεκαετία, η Γερμανία κέρδισε την υπογραφή της σύμβασης προμήθειας της Ελλάδας τριών συν ενός υποβρυχίων τύπου 214. Πρώην στελέχη της Ferrostaal ομολόγησαν ότι έδωσαν μίζες 65 εκατομμυρίων ευρώ για να πάρουν το έργο. Η Ελλάδα, πλήρωσε ήδη στους Γερμανούς 2,2 δισ. ευρώ για τα προγράμματα ναυπήγησης των τεσσάρων καινούργιων και εκσυγχρονισμού άλλων τριών τύπου 209, καθώς και την επιδιόρθωση βαγονιών του ΟΣΕ (αυτό προέβλεπε η σύμβαση), όμως πήρε μόνο… ένα. Το περιβόητο “Παπανικολής”, το οποίο όταν παραδόθηκε στην Ελλάδα, διαπιστώθηκε ότι… έγερνε. Τώρα, οι Γερμανοί ζητούν για την κατασκευή των άλλων δύο 214 επιπλέον 1,3 δισ. ευρώ.
Τα ναυπηγεία
Στην ίδια υπόθεση των υποβρυχίων, εντάσσονται και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία οι Γερμανοί πήραν ως υγιέστατη επιχείρηση και τη διέλυσαν κυριολεκτικά. Από την ώρα που τα ανέλαβαν, τα Ναυπηγεία σταμάτησαν την παραγωγή πολεμικών πλοίων στα οποία ειδικευόταν και… γενικότερα την παραγωγή. Όταν έγινε έλεγχος του ΣΔΟΕ στα υπό γερμανική διοίκηση Ναυπηγεία, βρέθηκε πλήθος παρανομιών (πλαστά και εικονικά τιμολόγια κ.α.) για τα οποία επεβλήθησαν πρόστιμα ύψους 10εκατ.ευρώ. Όταν ολοκληρωνόταν ο έλεγχος του ΣΔΟΕ, οι Γερμανοί απείλησαν να κλείσουν τα Ναυπηγεία και τα μεταβίβασαν όπως- όπως στον Λιβανέζο Ισκαντάρ Σαφά. Ο οποίος διαπίστωσε ότι του φόρτωσαν τα πρόστιμα εν αγνοία του, καθώς και τις ρήτρες ύψους 300 εκατομμυρίων ευρώ για τον ΟΣΕ, τις οποίες δεν είχαν εκπληρώσει…
ΠΗΓΗ: itabloid
http://troktiko.eu/2012/06/diadoste-na-posa-mas-chrostaei-h-germania/