Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

Απορία ενός ανόητου Έλληνα πολίτη (ενός από τους πολλούς)

Κύριε Πάγκαλε συνυπογράφω όλα όσα είπατε τις τελευταίες ημέρες. Ένα μόνο δεν σας συγχωρώ. Με κάνατε να εμπεδώσω το πόσο βλαξ είμαι… Αγαπητέ κ.Υπουργέ «τα φάγαμε όλοι μαζί» είπατε και αναρωτιέμαι πού ήμουν εγώ όταν τα τρώγατε όλοι μαζί.
Εκλέγεσθαι στο υπόλοιπο Αττικής στις περιοχές με τα αυθαίρετα, τα δασικά που χτίστηκαν, τα δάση που κάηκαν και δεν αναδασώθηκαν και αναρωτιέμαι πού ήμουν εγώ  όταν τα τρώγατε; Όταν χτίζατε αυθαίρετα, διορίζατε δασάρχες, διευθυντές αστυνομικών τμημάτων κι άλλους της παρέας… Πού ήμουν εγώ όταν στην πόρτα του γραφείου σας συνωστίζονταν όλοι οι πικραμένοι τους οποίους τελικά κάπου στο δημόσιο διορίζατε;  Εγώ τελικά είμαι ο βλάκας της παρέας; Τόσα χρόνια τα τρώγατε όλοι μαζί κι εγώ χαμπάρι δεν είχα πάρει;

http://news.421.gr/Public/Entry01.Asp?Code=021706