Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

«Θα το έχω πάντα βάρος, δεν ήθελα να σκοτώσω» είπε ο 24χρονος που πυροβόλησε το ληστή στην Παιανία

«Αποδέχομαι την πράξη του πυροβολισμού σε βάρος του Αλβανού, που εδώ μαθαίνω τα στοιχεία του, αλλά δεν ενήργησα με πρόθεση....


Θέλω να δηλώσω ότι ανεξάρτητα από τις ποινικές συνέπειες που θα έχω για την πράξη μου, αυτό που με ενοχλεί, είναι το βάρος που θα έχω στη συνείδησή μου για όλη μου τη ζωή, γι' αυτό που έκανα, έστω κι αν το έκανα άθελά μου και θα σας εξηγήσω αμέσως τι συνέβη».
Με αυτά τα λόγια ξεκίνησε την απολογία του ο 24χρονος φοιτητής, που το βράδυ της περασμένης Τετάρτης 6 Ιουνίου πάτησε τη σκανδάλη του κυνηγετικού του όπλου εναντίον ληστών στην Παιανία σκοτώνοντας 43χρονο Αλβανό.

Από την πρώτη στιγμή, ο φοιτητής κτηνιατρικής είχε δηλώσει ότι δεν ήθελε να σκοτώσει κανέναν, κάτι που φαίνεται και από την απολογία του που φέρνει σήμερα στο φως το «Έθνος».
Στη διήγηση εκείνης της βραδιάς, ο 24χρονος περιγράφει αναλυτικά τα γεγονότα όπως τα έζησε, δίνει τη δική του ερμηνεία για το πώς τα σκάγια βρήκαν τον 43χρονο τελικά και επαναλαμβάνει: «Δεν είχα καμία πρόθεση να πυροβολήσω ούτε και σημάδεψα προς το μέρος του ανθρώπου που έτρεχε. Έχω στενοχωρηθεί πολύ μ' αυτό που έγινε και λυπάμαι για τον άνθρωπο που έφυγε απ' τη ζωή».