Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Oι βάσεις των μεταθέσεων και τα ονόματα των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται για το 2011, από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ , σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, του αιρετού Δημήτρη Μπράτη



 

Αθήνα, 29 Απριλίου 2011


Oι  βάσεις των μεταθέσεων και τα ονόματα   των εκπαιδευτικών  της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται για το 2011,  από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ , σε ΣΜΕΑΕ  και  ΚΕΔΔΥ




Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

            Στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ (29-04-2011) εγκρίθηκαν  οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (2011) από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, καθώς και οι μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ και σε ΚΕΔΔΥ.  
Ο αριθμός των αιτήσεων που ικανοποιήθηκαν είναι ο μικρότερος από κάθε άλλη χρονιά, κάτι που έγκαιρα είχα επισημάνει σε προηγούμενα ενημερωτικά μου, αφού μόνο το 15,24 % των αιτήσεων που υποβλήθηκαν  ικανοποιήθηκε. Αυτό οφείλεται, κυρίως, στις συγχωνεύσεις-καταργήσεις των σχολικών μονάδων, που είχαν ως αποτέλεσμα οι Διευθύνσεις  Εκπαίδευσης να δώσουν ελάχιστα οργανικά κενά. Κατά τη γνώμη μου, την οποία υποστήριξα και στο Συμβούλιο, λαμβάνοντας υπόψη και τον προσωπικό , οικογενειακό και οικονομικό προγραμματισμό των συναδέλφων μου, οι μεταθέσεις έπρεπε να γίνονται όχι με βάση τα οργανικά κενά αλλά με βάση τα λειτουργικά. Αν αυτό συνέβαινε οι μεταθέσεις θα ήταν πολλαπλάσιες, αφού η εκτίμηση των ΠΥΣΠΕ όλης της χώρας για τα λειτουργικά κενά που θα προκύψουν ως τον Αύγουστο του 2011 είναι :  2503 δασκάλων , 1337 νηπιαγωγών ,533 Αγγλικής Γλώσσας , 562 Φυσικής Αγωγής και 306 Μουσικής.
Ο μικρός αριθμός των μεταθέσεων θα δημιουργήσει πρόβλημα και στους διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών , αφού σύμφωνα με το νόμο δεν μπορούν να γίνουν μόνιμοι διορισμοί σε περιοχές όπου δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι αιτήσεις για μετάθεση.
Δεν πραγματοποιήθηκαν μεταθέσεις σε πειραματικά και διαπολιτισμικά σχολεία , ενώ σύμφωνα με το νόμο έπρεπε να προηγηθούν, με το αιτιολογικό ότι αναμένεται η ψήφιση νέου θεσμικού πλαισίου.Θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να καλούνται συνάδελφοί μας να υποβάλλουν αιτήσεις μετάθεσης,  με συγκεκριμένο νομοθετικό πλαίσιο και αυτές να μην εξετάζονται .

Οι βάσεις των μεταθέσεων

ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΦΥΣ. ΑΓΩΓΗΣ
(051) Α΄ Αθηνών (Π.Ε.)
(052) Β΄ Αθηνών (Π.Ε.)
(053) Γ΄ Αθηνών (Π.Ε.)
34,07
(054) Δ΄ Αθηνών (Π.Ε.)
45,99
(521) Α΄ Ανατ. Αττικής (Π.Ε.)
(522) Β΄ Ανατ. Αττικής (Π.Ε.)
(531) Α΄ Δυτ. Αττικής (Π.Ε.)
30,95
28,18
36,49
(532) Β΄ Δυτ. Αττικής (Π.Ε.)
23,36
(541) Α΄ Πειραιά (Π.Ε.)
30,11
(542) Β΄ Πειραιά (Π.Ε.)
30,55
(543) Γ΄ Πειραιά (Π.Ε.)
36,03
16,16
(071) Βοιωτία (Π.Ε.)
17
26,4
(121) Εύβοια (Π.Ε.)
16,01
7,32
(281) Κορινθία (Π.Ε.)
18,99
(021) Αργολίδα (Π.Ε.)
90,4
(061) Αχαία (Π.Ε.)
44,2
55,4
(031) Α΄ Αρκαδία (Π.Ε.)
9
(032) Β΄ Αρκαδία (Π.Ε.)
(151) Ηλεία (Π.Ε.)
44,97
17,91
(361) Μεσσηνία (Π.Ε.)
90,49
22,91
(301) Λακωνία (Π.Ε.)
17,62
41,87
(461) Φθιώτιδα (Π.Ε.)
84,25
47,86
(481) Φωκίδα (Π.Ε.)
8,16
(131) Ευρυτανία (Π.Ε.)
9
(011) Αιτωλοακαρνανία (Π.Ε.)
20,45
15,66
(141) Ζάκυνθος (Π.Ε.)
18,86
30,86
19,98
(251) Α΄ Κεφαλλονιά (Π.Ε.)
29,2
(252) Β΄ Κεφαλλονιά (Π.Ε.)
(341) Λευκάδα (Π.Ε.)
31,53
(241) Κέρκυρα (Π.Ε.)
9,83
7
31,83
(041) Αρτα (Π.Ε.)
43,82
65,62
(401) Πρέβεζα (Π.Ε.)
65,69
48,94
(201) Α΄ Ιωαννίνων (Π.Ε.)
88,49
81,65
(202) Β΄ Ιωαννίνων (Π.Ε.)
84,92
65,78
(203) Γ΄ Ιωαννίνων (Π.Ε.)
70,29
59,18
(204) Δ΄ Ιωαννίνων (Π.Ε.)
53,23
(181) Θεσπρωτία (Π.Ε.)
53,47
42,68
(351) Α΄ Μαγνησίας (Π.Ε.)
94,36
87,94
(352) Β΄ Μαγνησίας (Π.Ε.)
72,15
54,27
(353) Γ΄ Μαγνησίας (Π.Ε.)
77,9
58,9
(354) Δ΄ Μαγνησίας (Π.Ε.)
54,18
35,75
69,5
(311) Α΄ Λάρισας (Π.Ε.)
116,84
126,94
(312) Β΄ Λάρισας (Π.Ε.)
90,7
84,13
(313) Γ΄ Λάρισας (Π.Ε.)
90,84
84,22
(314) Δ΄ Λάρισας (Π.Ε.)
83,15
52,41
(221) Καρδίτσα (Π.Ε.)
34,36
(451) Τρίκαλα (Π.Ε.)
78,72
32,48
20,22
(191) Α΄ Θεσσαλονίκης (Π.Ε.)
115,15
84,21
119,98
(192) Β΄ Θεσσαλονίκης (Π.Ε.)
96,27
75,42
105,49
(193) Γ΄ Θεσσαλονίκης (Π.Ε.)
96,58
65,08
(194) Δ΄ Θεσσαλονίκης (Π.Ε.)
63,48
(195) Ε΄ Θεσσαλονίκης (Π.Ε.)
50,98
(081) Γρεβενά (Π.Ε.)
25,32
30,91
(271) Κοζάνη (Π.Ε.)
34,27
(391) Πιερία (Π.Ε.)
83,31
64,62
60,44
84,74
(161) Ημαθία (Π.Ε.)
34,28
66,77
10,2
(381) Πέλλα (Π.Ε.)
63,66
29,46
(231) Καστοριά (Π.Ε.)
81,12
(471) Φλώρινα (Π.Ε.)
72,2
(491) Χαλκιδική (Π.Ε.)
(261) Κιλκίς (Π.Ε.)
65,53
42,41
(091) Δράμα (Π.Ε.)
36,94
(441) Σέρρες (Π.Ε.)
33,32
(211) Α΄ Καβάλας (Π.Ε.)
24,36
(371) Ξάνθη (Π.Ε.)
44,78
60,45
(421) Ροδόπη (Π.Ε.)
34,61
(111) Εβρος (Π.Ε.)
16,58
(171) Ηράκλειο (Π.Ε.)
18,28
14,82
46,38
96,81
(501) Χανιά (Π.Ε.)
73
39,73
(411) Ρέθυμνο (Π.Ε.)
20,97
(321) Λασίθι (Π.Ε.)
(101) Δωδεκάνησα (Π.Ε.)
17,14
(291) Κυκλάδες (Π.Ε.)
22,27
22,73
38,07
22,32
(431) Α΄ Σάμου (Π.Ε.)
21,57
(432) Β΄ Σάμου (Π.Ε.)
27,62
(331) Α΄ Λέσβου (Π.Ε.)
40,47
9
(332) Β΄ Λέσβου (Π.Ε.)
(511) Α΄ Χίου (Π.Ε.)
48,75
38,89
19,91
(512) Β΄ Χίου (Π.Ε.)


Αριθμητικά στοιχεία για τις μεταθέσεις

Α. Γενικές μεταθέσεις
Υποβλήθηκαν 9.573 αιτήσεις και ικανοποιήθηκαν 1459

Ειδικότητα
Αριθμός αιτήσεων
Ικανοποιήθηκαν
Αγγλικής
655
25
Δάσκαλοι
5.537
551
Μουσικής
179
9
Νηπιαγωγοί
2.302
863
Φ.Αγωγής
900
11



Β. Μεταθέσεις σε ΣΜΕΑΕ  και ΚΕΔΔΥ
Πίνακας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Δασκάλων, Νηπιαγωγών και ειδικοτήτων), που μετατίθενται από περιοχή σε περιοχή προκειμένου να τοποθετηθούν σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ, ο αριθμός των οποίων έχει ως εξής:

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
237
209
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
88
65
ΑΓΓΛΙΚΩΝ
0
0
ΦΥΣ.ΑΓΩΓΗΣ
18
2
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
2
1
ΣΥΝΟΛΟ
345
277