Για βιβλία θα δώσουν άραγε;;;
Με απόφαση που εξέδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κ. Τζαβάρας εγκρίθηκε η εκτέλεση εργασιών συνολικής δαπάνη ποσού 1.000.000 € από κωδικό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για την αποκατάσταση του τεμένους Ρετζέπ Πασά στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, τμήμα του οποίου κατέρρευσε τον Δεκέμβριο του 2011.
Το υπουργείο Α-παιδείας και διαβίου Α-μάθειας έλυσε προφανώς όλα τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος, αφού άφησε για μια σχολική χρονιά τους μαθητές χωρίς βιβλία, αφού διόρισε αναπληρωτές καθηγητές και δασκάλους 4 και 5 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, αφού συγχώνευσε σχολεία, και αποφάσισε γενναιόδωρα να χαρίσει 1000000 ευρώ για την αναστήλωση του τζαμιού.
Την ώρα που το ίδιο υπουργείο κλείνει το ΚΕΔΔΥ (το βασικό έργο των Γραφείου αυτού είναι η υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες) καταργώντας με τον τρόπο αυτό βασικά ατομικά δικαιώματα και μάλιστα όταν το ΚΕΔΔΥ της Ρόδου αποτελεί τη μοναδική επιλογή λόγω γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων, ο αναπληρωτής υπουργός βρίσκει τα απαραίτητα χρήματα για την αναστήλωση του τεμένους.
Την ώρα που το Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου υπολειτουργεί και οι ελλείψεις προσωπικού και υλικών είναι τεράστιες (ελλείψεις ακόμα και σε σύριγγες και γάντια !!! ) 1000000 € απλόχερα δίνεται για αναστήλωση μουσουλμανικού κτηρίου.
Είναι περίεργο πώς οι διάφοροι κυβερνώντες και υπουργοί εισακούουν και ικανοποιούν ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ τις ανάγκες της περιφέρειας.
Τα ερωτήματα είναι σαφέστατα:
1) Το τζαμί ανήκει μεν στην ιστορική κληρονομιά της Ρόδου, αλλά για το υπουργείο Παιδείας δεν είναι προτεραιότητα η λειτουργία του ΚΕΔΔΥ ;
2) Γιατί δίνεται προτεραιότητα στο τζαμί, ενώ και τα Μεσαιωνικά Τείχη της Ρόδου καταρρέουν και οι κίονες του Ναού του Απόλλωνα συγκρατούνται με σύρμα;
3) Μήπως,τελικά, η διαμαρτυρία του Τούρκου προξένου και ο «έλεγχος» του προκλητικά ανιστόρητου κ. Gross έχουν μεγαλύτερη σημασία από την Παιδεία των Ελληνόπουλων;
tragiko.com
http://www.agioritikovima.gr/ethnika/8120-ena-ekatommurio
Με απόφαση που εξέδωσε ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Κ. Τζαβάρας εγκρίθηκε η εκτέλεση εργασιών συνολικής δαπάνη ποσού 1.000.000 € από κωδικό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για την αποκατάσταση του τεμένους Ρετζέπ Πασά στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, τμήμα του οποίου κατέρρευσε τον Δεκέμβριο του 2011.
Το υπουργείο Α-παιδείας και διαβίου Α-μάθειας έλυσε προφανώς όλα τα προβλήματα του εκπαιδευτικού συστήματος, αφού άφησε για μια σχολική χρονιά τους μαθητές χωρίς βιβλία, αφού διόρισε αναπληρωτές καθηγητές και δασκάλους 4 και 5 μήνες μετά την έναρξη των μαθημάτων, αφού συγχώνευσε σχολεία, και αποφάσισε γενναιόδωρα να χαρίσει 1000000 ευρώ για την αναστήλωση του τζαμιού.
Την ώρα που το ίδιο υπουργείο κλείνει το ΚΕΔΔΥ (το βασικό έργο των Γραφείου αυτού είναι η υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες) καταργώντας με τον τρόπο αυτό βασικά ατομικά δικαιώματα και μάλιστα όταν το ΚΕΔΔΥ της Ρόδου αποτελεί τη μοναδική επιλογή λόγω γεωγραφικών ιδιαιτεροτήτων, ο αναπληρωτής υπουργός βρίσκει τα απαραίτητα χρήματα για την αναστήλωση του τεμένους.
Την ώρα που το Περιφερειακό Νοσοκομείο Ρόδου υπολειτουργεί και οι ελλείψεις προσωπικού και υλικών είναι τεράστιες (ελλείψεις ακόμα και σε σύριγγες και γάντια !!! ) 1000000 € απλόχερα δίνεται για αναστήλωση μουσουλμανικού κτηρίου.
Είναι περίεργο πώς οι διάφοροι κυβερνώντες και υπουργοί εισακούουν και ικανοποιούν ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ τις ανάγκες της περιφέρειας.
Τα ερωτήματα είναι σαφέστατα:
1) Το τζαμί ανήκει μεν στην ιστορική κληρονομιά της Ρόδου, αλλά για το υπουργείο Παιδείας δεν είναι προτεραιότητα η λειτουργία του ΚΕΔΔΥ ;
2) Γιατί δίνεται προτεραιότητα στο τζαμί, ενώ και τα Μεσαιωνικά Τείχη της Ρόδου καταρρέουν και οι κίονες του Ναού του Απόλλωνα συγκρατούνται με σύρμα;
3) Μήπως,τελικά, η διαμαρτυρία του Τούρκου προξένου και ο «έλεγχος» του προκλητικά ανιστόρητου κ. Gross έχουν μεγαλύτερη σημασία από την Παιδεία των Ελληνόπουλων;
tragiko.com
http://www.agioritikovima.gr/ethnika/8120-ena-ekatommurio