Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ – ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΩΝ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ.


17 Μαΐου 2010. Το Ολυμπία αποκαλύπτει το μεγάλο σκάνδαλο των υποβρυχίων που σήμερα όλοι θυμήθηκαν: 1,32 Δις Ευρώ “δωράκι” από την τσέπη του λαού και αθώωση των μιζαδόρων. Αυτές ήταν οι “κωλοτούμπες” του Αδελφόθεου.

Επανερχόμαστε με τα ντοκουμέντα από την εξεταστική για τη Siemens όπου αποδεικνύεται η μεθόδευση υπέρ των απατεώνων: Οι κωλοτούμπες του “Αδελφόθεου” για την πατρίδα, τα γερμένα υποβρύχια και ένα σκάνδαλο που δεν πρέπει να περάσει.

Και αποδείξαμε ότι το τεράστιο σκάνδαλο των υποβρυχίων ξεκίνησε από τον Σημίτη και ολοκληρώθηκε από την συμμορία Παπανδρέου, με “οικογενειακή” πρωτοβουλία: Δεν μας έπιασαν ¨κότσους¨κύριε Βενιζέλο. Κάποιοι θησαύρισαν από την παραλαβή του “γερμένου υποβρυχίου”.

Σήμερα λοιπόν, η εξεταστική για τα υποβρύχια ειδικά από την στιγμή που οι Γερμανοί παραδέχθηκαν ορφανές “μίζες” πρέπει να συμπεριλάβει όλη την πρασινη συμμορία από το 1996 και μετά. Όπως επίσης και κάποια πρόθυμα δεκανίκια που συνυπέγραφαν μαζί με τους γερμανοτσολιάδες, όχι μόνο μνημόνια, αλλά και υποβρύχια.

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΕΓΓΡΑΦΟ. Έκθεση Γεν.Λογ.Κράτους.Ο Βενιζέλος είχε υπογράψει παραίτηση απο κάθε αποζημίωση των Γερμανών για τα υποβρύχια.
Τον Οκτώβριο του 2012, είχαμε αναρτήσει Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, η οποία παρουσίαζε το “αμαρτωλό” νομοσχέδιο, για υποβρύχια και τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, πριν ψηφιστεί, με υπογραφές Βενιζέλου και Παπακωνσταντίνου.
Μην ξεχνάμε ακόμη ότι τον Σεπτέμβριο του 2013, σύμφωνα με το BLOOMBERG και το Πρακτορείο UPI, είχαμε έφοδο των γερμανικών Αρχών σε γραφεία εταιρειών για δωροδοκίες στην Ελλάδα, για εξοπλιστικά προγράμματα και υποβρύχια
Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012
Έκθεση ΓΛΚ.Ο Βενιζέλος είχε υπογράψει παραίτηση απο κάθε αποζημίωση των Γερμανών για τα υποβρύχια.
Ο Βενιζέλος ως υπουργός Εθνικής Άμυνας, με υφυπουργό τον Μπεγλίτη και ενώ υπουργός Οικονομικών ήταν ο Παπακωνσταντίνου, πέρασε την “Συμφωνία Παραίτησης” του 3885/2010 (ΦΕΚ 171).
Σύμφωνα με το συγκεκριμένο κεφάλαιο, στην συμφωνία για την πώληση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά στην Abu Dhabi Mar,η ελληνική κυβέρνηση δηλώνει παραίτηση απο οποιοδήποτε δικαίωμα για αποζημιωση σχετικά με τις ζημιογόνες συμβάσεις 214 και 209, των 8 υποβρυχίων.
Η Συμφωνία Παραίτησης αφορά και τις 2 γερμανικές εταιρίες, HDW, Thyssen/Krupp Marine, απο τις οποίες, βάσει της Συμφωνίας, δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε καμία αποζημίωση σχετικά με την καθυστέρηση αλλά και την κατάσταση των προβληματικών υποβρυχίων.
 
 Το LEFTeria-news, αναρτεί απόσπασμα από την Έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου Του Κράτους, το οποίο παρουσίαζε το εν λόγω νομοσχέδιο, πριν ψηφιστεί.
Ολόκληρη την Έκθεση ,μπορείτε να την βρείτε εδω:
 Στην ίδια Έκθεση και συγκεκριμένα στην ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ,σελ. 18, αναγράφεται ότι απο τις διατάξεις του προτεινόμενου νομοσχεδίου,προκαλείται,επι του Κρατικού Προυπολογισμού, δαπάνη 1.321.000.000 η οποία κατανέμεται μέχρι το 2018.
Μετά την ανάλυση των δαπανών,ακολουθούν οι υπογραφές των υπουργών.
Στις 5 Ιουλίου 2011,το Δίκτυο Σπάρτακος,δημοσίευσε την επιστολή του Σωματείου Εργαζομένων “ΤΡΙΑΙΝΑ” των ΕΝΑΕ προς την ΓΣΕΕ,η οποία επικεντρώνει την κριτική της στις απίστευτες κυβερνητικές δεσμεύσεις που είχαν αναληφθεί παρασκηνιακά,στο πλήθος των φορολογικών παραβάσεων και στην μη τήρηση της ισχύουσας εργατικής νομοθεσίας.
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Σκαραμαγκάς 26/05/2011
ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ
«Η ΤΡΙΑΙΝΑ»
Προς: Πρόεδρο της ΓΣΕΕ
Κύριε Πρόεδρε,
Σε πρόσφατη συνάντηση του Προεδρείου του Σωματείου με τον «ιδιοκτήτη» του Ναυπηγείου κ. Σαφά, μετά από πρόσκληση του ιδίου, παρουσία του Προέδρου του Δ.Σ. της εταιρείας, ο κ. Σαφά προέβει στις παρακάτω δηλώσεις, παρατηρήσεις και αιτήματα για τα Ναυπηγεία προς τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης και την Κυβέρνηση.
1. Το Ναυπηγείο δεν μπορεί να εκτελέσει παραγγελίες πέραν της Ελληνικής Πολεμικής Βιομηχανίας.
2. Υπάρχει πρόστιμο 320 εκ. Ευρώ (+ τόκοι) από τον ΟΣΕ προς το Ναυπηγείο. Το ποσόν αυτό δεν το αναγνωρίζει, δεν το ήξερε, ζητά να πληρωθεί από τους Γερμανούς ή να διαγραφεί.
3. Επιθυμεί να δουλέψει ο ίδιος την επισκευαστική δραστηριότητα, που έχει τώρα σταματήσει και να περιέλθει η Νο 5 δεξαμενή στην κυριότητα του Ναυπηγείου για άμεση χρήση.
4. Δεν φαίνεται διατεθειμένος να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που απορρέουν από πρωτόδικες αποφάσεις και αφορούν τους εργαζομένους του Τροχαίου Υλικού. Σε πιθανή περίπτωση τελεσίδικης απόφασης υπέρ των εργαζομένων υπολογίζεται το ποσόν των 15 εκ. ευρώ. Δεν το ήξερε, Δεν το αναγνωρίζει. Θεωρεί ηθικούς αυτουργούς τους Γερμανούς. Ζητά να πληρωθεί από τους Γερμανούς ή το Ελληνικό Δημόσιο.
5. Σχετικά με το δάνειο των 20 εκ. ευρώ που εκταμιεύτηκε τον Απρίλιο του 2010, επιθυμεί να δοθεί λύση από το Υπουργείο Οικονομικών.
6. Τον Δεκέμβριο του 2010 το Υπουργείο Οικονομικών επέβαλλε έκτακτη εισφορά (προφανώς για φορολογικές εκκρεμότητες της εταιρείας) ποσόν 20 εκ. ευρώ. Δεν επιθυμεί να το πληρώσει, να διαγραφεί.
7. Ζητά να αλλάξει η συμμετοχή του στο εκτελεστικό πρόγραμμα του εξοπλιστικού προγράμματος (Υ/Β 214) σε 50-50.
8. Όταν ήρθε να αγοράσει τα Ναυπηγεία ήθελε την παραμονή 750 εργαζομένων. (σημειωτέον ότι το σύνολο των εργαζομένων τότε ήταν 1200). Ο κ. Βενιζέλος τον έπεισε να μην προβεί σε απολύσεις με αντιστάθμισμα θα έπαιρνε 2 κανονιοφόρους και τον εκσυγχρονισμό των Φρεγατών MECO. Πράγμα που δεν έγινε.
9. Ζητά να οριστεί επιτροπή από το Π.Ν. να ελέγξει τις Συμβάσεις τις παλαιές και τις νέες.
Από όλα τα παραπάνω τα οποία είναι εκ διαμέτρου αντίθετα με τις ανακοινώσεις του ΥΕΘΑ και της δηλώσεις του Υπουργού αλλά και με τα όσα περιγράφει η Σύμβαση κύρωσης από τη Βουλή το 2010 δημιουργείται μέγα θέμα για την επιβίωση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά.
Ο άκομψος τρόπος που έθεσε τα θέματα ο κ. Σαφά δημιουργεί κατά την γνώμη μας άλλοθι και για την περαιτέρω παραμονή του εδώ, αλλά εμμέσως πλην σαφώς δημιουργεί και προϋποθέσεις εκβιασμών.
Πιστεύουμε τέλος ότι πρέπει να συζητηθεί σοβαρά πλέον η ομόφωνη πρόταση των φορέων για ΕΝΙΑΙΟ ΦΟΡΕΑ ΝΑΥΠΗΓΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Για το Σωματείο
Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας
Καρακίτσιος Βασίλης Μπαλογιάννης Ευάγγελος