Ο Ηθικός Ξεπεσμός της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Βρωμύλα Κόλπα συγκάλυψης της εγκληματικής διόγκωσης του ελλείμματος 2009 διά στόματος του θλιβερού κ. Σεμέτα
Της Ζωής Γεωργαντά
Αναφέρομαι σε μία από τις αξιέπαινες και γενναίες προσπάθειες του Ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ αξιότιμου κου Νικολάου Χουντή να επιτύχει έστω και μία έντιμη απάντηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στις εθνικά κρίσιμες ερωτήσεις του. Δυστυχώς όμως όλες ανεξαιρέτως οι μέχρι τώρα προσπάθειές του έχουν τύχει αλγεινής αντιμετώπισης με συστηματικά ψεύδη, υπεκφυγές, και υστερόβουλες παρεκκλίσεις. Η αντιμετώπιση αυτή δείχνει μόνο ότι η Eurostat και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διέπραξαν σε βάρος της χώρας μας εγκλήματα εκ προθέσεως τα οποία δεν αναμενόταν να γίνουν αντιληπτά. Τα εγκλήματά τους ξεκίνησαν το 2009 με την επικύρωση, αν όχι και επινόηση από τους ίδιους, των στατιστικών αλχημειών στις οποίες προέβη ο πρώην επίορκος Υπουργός Οικονομικών, κ. Παπακωνσταντίνου, και στην συνέχεια ο εγκάθετος του ΔΝΤ πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ, κ. Γεωργίου, εν γνώσει τους ότι επρόκειτο περί ψευδών στοιχείων με σκοπό την ψευδή διόγκωση του δημοσίου χρέους και ελλείμματος του έτους 2009.
Το πολύ πρόσφατο ερώτημα του κ. Νικολάου Χουντή αφορούσε την μεταμφίεση εσόδων σε κόστος των Συγκοινωνιακών Οργανισμών του Ομίλου ΟΑΣΑ, δηλαδή των επιχειρήσεων ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ και ΕΘΕΛ, και την εν συνεχεία παράνομη και εγκληματική ρίψη των συνολικών χρεών των εταιρειών αυτών στο δημόσιο χρέος με την δικαιολογία ότι δήθεν λιγότερο από το 50% του κόστους των εταιρειών αυτών καλυπτόταν από τα έσοδα των πωλήσεών τους.
Όπως αναφέρει και ο κ. Ν. Χουντής, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό ΕSΑ95 και τους Ελληνικούς νόμους 2669/1998 (άρθρο 5, παραγ. 5) και 3920/2011 (άρθρο 6, παραγ. 6,δ), οι κρατικές επιδοτήσεις αποτελούν χωρίς καμία αμφιβολία επιδοτήσεις προϊόντος και επομένως καταγράφονται για όλες τις χώρες της ΕΕ στα έσοδα των επιχειρήσεων. Αν δεν είχε παραβιαστεί η παραπάνω Εθνική και Ευρωπαϊκή Νομοθεσία, δεν θα μπορούσε η Eurostat και ο κ. Γεωργίου να ισχυριστούν ότι οι εν λόγω επιχειρήσεις ικανοποιούσαν το κριτήριο του 50% και συνεπώς δεν θα μπορούσαν να εντάξουν τα χρέη των επιχειρήσεων αυτών στο Δημόσιο. Όμως το σχέδιο ήταν να φουσκώσουν το δημόσιο χρέος και συνεπώς και το δημόσιο έλλειμμα του 2009, και γι’ αυτό τον λόγο απέλυσαν και κατάργησαν το ενοχλητικό ΔΣ της ΕΛΣΤΑΤ, απομάκρυναν τον καθ’ ύλην υπεύθυνο Διευθυντή Εθνικών Λογαριασμών, Δρα Νικόλαο Στρόμπλο και αύξησαν την αυθαιρεσία του κ. Γεωργίου, τον οποίο τώρα προσπαθούν, με βρωμύλα τερτίπια και με κατάχρηση της εξουσίας που τους δίνει η θέση τους στην ΕΕ, αφενός να τον γλιτώσουν από τον νόμο, και αφετέρου να καλύψουν τους εαυτούς τους για τα ανήκεστα εγκλήματα που διέπραξαν κατά της χώρας μας και κατά της Ελληνικής Πληθυσμιακής Οντότητας.
Άκουσον, άκουσον, τί σοφίστηκαν οι Ευρωπαίοι Εταίροι μας: τον Φεβρουάριο 2013 έβγαλαν μια νέα έκδοση του Ευρωπαϊκού Κανονισμού ESA95, ή ενωσιακής νομοθεσίας, όπως αποκαλούν τον Κανονισμό ΕSA95, προσθέτοντας μια υποσημείωση που ανατρέπει την προηγούμενη ενωσιακή νομοθεσία ακριβώς στα σημεία που την παραβίασαν για να φουσκώσουν το Ελληνικό χρέος και έλλειμμα. Όμως, προσέξτε: στην απάντησή τους στον κ. Χουντή, δια στόματος του θλιβερού Ευρωπαϊκού Επιτρόπου κ. Σεμέτα, δεν αναφέρουν ότι πρόκειται για έργο του έτους 2013, αφήνοντας την εντύπωση ότι πρόκειται για ενωσιακή νομοθεσία του 2010 και 2011 που ίσχυε όταν επεξεργάζονταν οι κύριοι αυτοί τις στατιστικές τους αλχημείες σε βάρος μας.
Ταυτόχρονα, στην απάντησή τους της 6/9/2013 στον κ. Χουντή, διά στόματος του θλιβερού κ. Σεμέτα, μας λένε ότι το κριτήριο 50% για να αποτελέσει λόγο ένταξης των χρεών δημοσίων επιχειρήσεων στο δημόσιο χρέος θα πρέπει να ισχύει «για μια παρατεταμένη περίοδο πριν το έτος αξιολόγησης». Αφού λοιπόν αυτό δεν ίσχυε για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν το 2009, με βάση την ενωσιακή νομοθεσία που ίσχυε τότε, γιατί ενέταξαν τα χρέη του ΟΑΣΑ στο δημόσιο χρέος; Στην ερώτηση αυτή, αφενός ψεύδονται ασύστολα παραπέμποντας σε ενωσιακή νομοθεσία του 2013, αφετέρου αποκρύπτουν το ότι η ενωσιακή νομοθεσία απαιτεί το κριτήριο 50% να ισχύει για μια παρατεταμένη περίοδο όχι μόνον πριν το έτος αξιολόγησης, αλλά και μετά το έτος αξιολόγησης. Δεδομένου ότι το 2011 έβγαλαν τον ΟΑΣΑ από τον Δημόσιο τομέα (αφού βέβαια έριξαν όλα του τα χρέη στο Δημόσιο, δηλαδή στις πλάτες του Ελληνικού λαού), πώς δικαιολογούν την απαίτηση της ενωσιακής νομοθεσίας για ισχύ του κριτηρίου 50% για τουλάχιστον πέντε χρόνια μετά το 2010; Ή θέλουν να μας ειπούν ότι τα δύο χρόνια είναι «μια παρατεταμένη περίοδος μετά το έτος αξιολόγησης, δηλ. το 2010»; Αυτό που προβλέπουμε ότι θα κάνουν είναι ότι θα προσθέσουν το 2014 μια νέα υποσημείωση στην ενωσιακή νομοθεσία ορίζοντας την παρατεταμένη περίοδο ως περίοδο δύο ετών! Θα έπρεπε να ντρέπονται που έχουν μετατρέψει τα όργανα της ΕΕ σε τσίρκο με κλόουνς που βγάζουν λαγούς από τα μανίκια.
Επίσης, σύμφωνα με το Ενωσιακό Δίκαιο, ESA95, όταν μια επιχείρηση πρόκειται να ιδιωτικοποιηθεί ποτέ δεν ταξινομείται στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης, δηλαδή το Δημόσιο. Οι περισσότερες ΔΕΚΟ λοιπόν πήγαιναν για ιδιωτικοποίηση και αυτό συζητιόταν το 2010 όταν, παραβιάζοντας κατάφορα το Ενωσιακό Δίκαιο (ESA95), τις μετέφεραν από τον τομέα που βρίσκονταν όλα μα όλα τα χρόνια πρινμε την σφραγίδα της Eurostat και με το Ενωσιακό Δίκαιο αμετάβλητο στον Δημόσιο τομέα. Αυτό και μόνον μας στοίχισε 18 δισεκ. ευρώ που παράνομα και με τελείως ανήθικη πρακτική φορτώθηκαν στις πλάτες των Ελλήνων. Αυτά που ανέφερα είναι μόνο δύο από τις εγκληματικές παραβιάσεις της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας για την οποία κόπτεται Γεωργίου και Ράντερμάχερ και συγκαλύπτουν θλιβεροί Επίτροποι σαν τον κ. Σεμέτα.
Με τα κόλπα των εκ των υστέρων υποσημειώσεων και ψευδών βεβαιώσεων η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προσπαθεί έξω από κάθε ηθική να καλύψει τα εγκλήματά της κατά του Ελληνικού λαού και δεν ντρέπονται να δίνουν αναληθείς πονηρές επίσημες απαντήσεις σε έναν έντιμο Έλληνα Ευρωβουλευτή. Δεν φταίνε όμως αυτοί για την συμπεριφορά τους, αλλά οι πρόσφατες κυβερνήσεις μας που αφενός είναι ξενόδουλες και αφετέρου έχουν δυσφημίσει τον ίδιο τους τον λαό ως ψεύτη, κλέφτη και διεφθαρμένο, προσόντα που μόνον οι ίδιοι διαθέτουν. Αρκεί να διαβάσουμε το Annual Report (Ετήσια Έκθεση) που έχει αναρτήσει, και μάλιστα μόνον στα Αγγλικά, ο κ. Στουρνάρας στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών για να δούμε εν περιλήψει τις επαίσχυντες συμφωνίες που έχουν υπογράψει οι πρώην Πρωθυπουργοί κκ Παπανδρέου και Παπαδήμας και τις οποίες υλοποιεί κατά γράμμα ο κ. Σαμαράς με το υπέροχο πατριωτικό επιτελείο του.
Ένα άλλο ζήτημα είναι το απόρρητο. Επειδή οι Ευρωπαϊκοί Επίτροποι ενοχλούνται με όλες αυτές τις ερωτήσεις τύπου Χουντή, αποφάσισαν τελείως αυταρχικά, με το έτσι θέλω, να μας διαμηνύσουν δια στόματος του θλιβερού κ. Σεμέτα ότι:
(1) οι ισολογισμοί των επιχειρήσεων των οποίων τα χρέη τα εντάσσουν στο Δημόσιο θα είναι εμπιστευτικοί και δεν θα δημοσιεύονται(!!) Γιατί κ. Σεμέτα; για να μην βλέπει ο λαός που θα πληρώνει αυτά τα χρέη ΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ και ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, και
(2) διατάσσουν την κυβέρνηση Σαμαρά ότι μόνο ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ θα έχει πρόσβαση στους ισολογισμούς αυτούς, καθώς και τα πρόσωπα που αυτός θα υποδεικνύει (αλλοδαπά, πχ Γερμανοί, ή ντόπια, πχ κ. Μολφέτας, συγκατηγορούμενος του κ. Γεωργίου για εθνική προδοσία, που κατέλαβε την θέση του Διευθυντή Εθνικών Λογαριασμών της ΕΛΣΤΑΤ από τον ενοχλητικό για τον κ. Γεωργίου, κ. Ν. Στρόμπλο).
Αυτό το τελευταίο έρχεται ως συμπλήρωμα στο άρθρο 3 (και αυτό επιταγή της Eurostat) του πρόσφατου και άσχετου με το απόρρητο νόμου για τις κοινωφελείς περιουσίες και σχολάζουσες κληρονομιές, όπου ο κ. Γεωργίου ορίζεται ως ο μόνος που μαζί με όσους υποδεικνύει θα έχει πρόσβαση στα προσωπικά μας δεδομένα του ΚΕΠΥΟ. Και ως ένδειξη καλής θέλησης, λόγω αντιδράσεων ακόμα και από βουλευτές της ΝΔ, ο κ. Σταϊκούρας προτείνει ότι ο κ. Στουρνάρας θα έχει την τελευταία λέξη, μετά βέβαια από γνώμη του κ. Γεωργίου.
Έλεος πιά, κ. Σαμαρά! Πόσα παράνομα θα μετονομάσεις νόμιμα;