Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ... Η Ελλάδα 2η πιο απαισιόδοξη χώρα του πλανήτη


Οι Έλληνες παραμένουν ιδιαίτερα ανήσυχοι για την εργασιακή τους ασφάλεια, σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν από την τελευταία έρευνα της Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen.
Η Ελλάδα πλέον αποτελεί τη δεύτερη πιο απαισιόδοξη χώρα του πλανήτη, μετά την Πορτογαλία , καθώς ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης αυξήθηκε κατά 5 μονάδες, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, φτάνοντας τις 40 μονάδες.
 
Ωστόσο, εννέα στους δέκα καταναλωτές εξακολουθούν να πιστεύουν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ οκτώ στους δέκα πιστεύουν πως η κρίση θα παραταθεί και την επόμενη χρονιά.  
 
Μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων παραμένουν η εργασιακή ασφάλεια (39%) και η γενικότερη κατάσταση της οικονομίας (37%) , ωστόσο τα ποσοστά αυτά είναι μειωμένα, σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο, κατά 5 και 1 ποσοστιαίες μονάδες, αντίστοιχα.
 
Στην ερώτηση σχετικά με το πού διαθέτουν τα χρήματα, που τους περισσεύουν, μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, το 35% των Ελλήνων δηλώνει, ότι τα ξοδεύει στην κάλυψη δανείων, πιστωτικών καρτών και γενικότερα χρεών , ενώ συνεχίζει να υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 35%, που δηλώνει, ότι δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα.
 
Επιπλέον, οι αγοραστικές συνήθειες συνεχίζουν να μεταβάλλονται για έναν ακόμη τρίμηνο, με τους Έλληνες να δηλώνουν ότι, προκειμένου να μειώσουν τις δαπάνες τους, έχουν περιορίσει την διασκέδαση εκτός του σπιτιού (75%), ενώ έχουν επιλέξει να χρησιμοποιούν πιο φθηνά καταναλωτικά προϊόντα (72 %), ποσοστό, το οποίο αυξήθηκε κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο.
 
Ενδιαφέρον, τέλος, παρουσιάζει η δήλωση των ερωτηθέντων ότι ακόμη κι όταν οι οικονομικές συνθήκες βελτιωθούν, θα εξακολουθήσουν να καταναλώνουν φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα σε ποσοστό 42%, ενώ, όσον αφορά στη διασκέδαση εκτός του σπιτιού, το ποσοστό αυτό περιορίζεται στο 30%.
 
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr