Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014
Lara Fabian - Adagio (English-Italian) Καλό Σαββατόβραδο!!!
I don't know where to find you
I don't know how to reach you
I hear your voice in the wind
I feel you under my skin
Within my heart and my soul
I wait for you
Adagio
All of these nights without you
All of my dreams surround you
I see and I touch your face
I fall into your embrace
When the time is right I know
You'll be in my arms
Adagio
I close my eyes and I find a way
No need for me to pray
I've walked so far
I've fought so hard
Nothing more to explain
I know all that remains
Is a piano that plays
If you know where to find me
If you know how to reach me
Before this light fades away
Before I run out of faith
Be the only man to say
That you'll hear my heart
That you'll give your life
Forever you'll stay
Don't let this light fade away
Don't let me run out of faith
Be the only man to say
That you believe, make me believe
You won't let go
Adagio
Η ζωή μέσα και έξω από το παλάτι του Φιλίππου Β’
Ένα χρυσοπόρφυρο ύφασμα με το οποίο είχαν τυλίξει τα οστά μιας Μακεδόνισσας, η αχνή όψη της λεγόμενης «Μαντόνας» των Αιγών με το θλιμμένο βλέμμα και τα ροζ μάγουλα, το κυνήγι του κάπρου, που σηματοδοτεί την ενηλικίωση των εφήβων, ένα ζευγάρι ερωτευμένα περιστέρια, είναι λίγα από αυτά που σε παίρνουν και σε ταξιδεύουν στην καθημερινότητα που ζούσαν κοινοί θνητοί, αξιωματούχοι και η βασιλική οικογένεια στη φημισμένη πόλη του βασιλιά Φιλίππου Β’, τον 4ο αιώνα π.Χ.
Η αρχαιολόγος Αγγελική Κοτταρίδη, μία από τις αγαπημένες μαθήτριες του Μανόλη Ανδρόνικου και ανασκαφέας του
ανακτόρου των Αιγών, προικισμένη η ίδια με το χάρισμα της αφήγησης, μας επισημαίνει τις λεπτομέρειες εκείνες που χάνει κανείς επισκεπτόμενος ένα μουσείο, στο πολυτελές λεύκωμα που μόλις κυκλοφόρησε από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση με τον τίτλο «Αιγές. Η βασιλική Μητρόπολη των Μακεδόνων». Μία ακόμη πολύτιμη προσφορά του Ιδρύματος στη σειρά ο «κύκλος των μουσείων που “κάθε χρόνο αναλύει και προβάλλει στιγμές από το σύνθετο αφήγημα του ελληνικού πολιτισμού”» όπως σημειώνει προλογικά η Μαριάννα Ι. Λάτση.
ανακτόρου των Αιγών, προικισμένη η ίδια με το χάρισμα της αφήγησης, μας επισημαίνει τις λεπτομέρειες εκείνες που χάνει κανείς επισκεπτόμενος ένα μουσείο, στο πολυτελές λεύκωμα που μόλις κυκλοφόρησε από το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Σ. Λάτση με τον τίτλο «Αιγές. Η βασιλική Μητρόπολη των Μακεδόνων». Μία ακόμη πολύτιμη προσφορά του Ιδρύματος στη σειρά ο «κύκλος των μουσείων που “κάθε χρόνο αναλύει και προβάλλει στιγμές από το σύνθετο αφήγημα του ελληνικού πολιτισμού”» όπως σημειώνει προλογικά η Μαριάννα Ι. Λάτση.
Εν αρχή, λοιπόν, η ζωή στις Αιγές που ξεκινάει με το μυθικό αρχέτυπο των ηρώων, δηλαδή με το κυνήγι του κάπρου. Κάθε νεαρός Μακεδόνας για να θεωρηθεί άνδρας έπρεπε να σκοτώσει ένα αγριογούρουνο. Η άθληση ήταν μια αγαπητή ασχολία και όχι μόνο για τους νέους.
Αγαπούσαν τη μουσική, το τραγούδι και το χορό. «Υπήρχαν χοροί ενόπλων και σε έναν τέτοιο δολοφονήθηκε ο νεαρός βασιλιάς Αλέξανδρος Β’».
Λεπτομέρειες από το χρυσό διάδημα της Μήδας, ένα από τα πολυτιμότερα κοσμήματα του αρχαίου κόσμου που σώθηκαν. |
Απαραίτητο συστατικό κάθε δημόσιας ή ιδιωτικής γιορτής το συμπόσιο. Από την εποχή των ομηρικών επών, από τον 10ο μέχρι τον 7ο αιώνα π.Χ. τα συμπόσια των Μακεδόνων ήταν λιτά, όπως φαίνεται από τα πήλινα αγγεία, τους μικρούς αμφορείς και τις υδρίες για νερό και κρασί που έχουν βρεθεί. Στα αρχαϊκά χρόνια όμως, «το συμπόσιο αποκτά την “κλασική” μορφή του: μετά το δείπνο οι συνδαιτυμόνες πλένονται, μυρώνονται, στεφανώνονται και ξαπλώνουν στα ανάκλιντρα για να απολαύσουν το κρασί, που είναι πάντα ανακατεμένο με νερό σε αναλογία που ορίζει ο συμποσίαρχος, ώστε να ελέγχεται ο χρόνος και ο βαθμός της μέθης».
Μην τους φανταστείτε στην ηρωική γυμνότητα που παρουσιάζονται στις αρχαίες απεικονίσεις. Έλληνες του Βορρά ήταν και ως εκ τούτου αναγκασμένοι να προσαρμόζονται στις καιρικές συνθήκες. Φορούσαν ένα χιτώνα ζωσμένο, ένα απλό μάλλινο φόρεμα με μανίκια ώς το γόνατο, μια χλαμύδα για πανωφόρι, ή μια βαριά μάλλινη κάπα σαν αυτή των βοσκών που έκλεινε με πόρπη στους ώμους ή στο στήθος, δερμάτινες μπότες ή ψηλά σανδάλια και μια τραγιάσκα από δέρμα ή τσόχα (η μακεδονική καυσία). Απαραίτητο αξεσουάρ της ανδρικής περιβολής ήταν το μαχαίρι, κοφτερό σαν ξυράφι.
Η χρυσοποίκιλτη πανοπλία του Φιλίππου Β. |
Μοναδικό στολίδι τους ένα λιτό δακτυλίδι χάλκινο ή σιδερένιο και όλο το καμάρι τους τα όπλα που ήταν πολύτιμα και ακριβά. Στο Μουσείο των Αιγών υπάρχουν αρκετά από αυτά.
Ο κόσμος των γυναικών, από την άλλη πλευρά, ήταν εσωστρεφής. Η Μακεδόνισσα είναι βασίλισσα στο σπίτι της. Γι’ αυτό και η μόρφωση θεωρείται περιττή πολυτέλεια. «Η ίδια η βασίλισσα Ευριδίκη έμαθε γράμματα ούσα ώριμη γυναίκα».
Οι κοπέλες μετά τα 14 μπορούσαν να ακολουθήσουν το σύζυγο που επέλεγε για αυτές ο πατέρας τους. Ήταν υπεύθυνες για τα παιδιά, τους γέρους, αλλά και τη φροντίδα των νεκρών (πρόσφορα). Έγνεθαν, έκλωθαν, ύφαιναν, έραβαν ρούχα και στρωσίδια, άλεθαν τα δημητριακά, μαγείρευαν, ζύμωναν και έψηναν ψωμί. Δεν εξαιρούνταν ούτε οι βασίλισσες από αυτές τις καθημερινές ασχολίες, γι’ αυτό οι αρχόντισσες των Αιγών παίρνουν στον τάφο και τις ρόκες τους.
Στις επίσημες γιορτές οι εμφανίσεις τους ήταν περιορισμένες, εκτός από τις τελετές της Δήμητρας και της Περσεφόνης που ήταν παραδοσιακά δικές τους όπως και η λατρεία του Διονύσου. Διέπρεπαν στους βακχικούς χορούς, ενώ είναι γνωστό ότι φανατική θιασώτις του Βάκχου ήταν η Ολυμπιάδα.
Η λεγόμενη «Μαντόνα» των Αιγών |
Οι ανασκαφές από το αχανές νεκροταφείο των Αιγών, μας δίνουν μια αρκετά πλήρη εικόνα της αμφίεσης των γυναικών τους τρεις πρώτους αιώνες της τελευταίας προχριστιανικής χιλιετίας, σύμφωνα με την κ. Κοτταρίδη. Φορούν ένα χοντρό μάλλινο πέπλο, ένα λιτό φόρεμα που πορπώνεται με τεράστιες περόνες σαν φονικά όπλα στους ώμους. Τα μπράτσα τους στόλιζαν πολύσπειρα βραχιόλια, περιδέραια από σάρδιο και βαριές χάλκινες χάντρες φορούσαν στο λαιμό, ενώ στα δάκτυλα οκτάσχημες σπείρες. Μοναδικά και σπάνια φαίνεται πως ήταν τα χρυσά κοσμήματα. Κι αυτά ήταν κυρίως οι σφηκωτήρες που κρατούσαν τις μπούκλες των μαλλιών καθώς έπεφταν στην πλάτη και τους ώμους.
Ασημένιες και χρυσές λεπτεπίλεπτες είναι και οι πόρπες, ενώ τα σκουλαρίκια πρωτοεμφανίζονται στις Αιγές τον 7ο αι. π.Χ. Οι γυναίκες της αυλής είναι στολισμένες με βαρύτιμα χρυσά ταινιωτά, με απλή έκτυπη ή εξαιρετικά περίτεχνη συρματερή ή κοκκιδωτή διακόσμηση.
Λίθινη Νεκρική Κλίνη (3ος αι. π.Χ.) |
Οι γυναίκες του λαού ήταν λιτές, λίγα τα κοσμήματά τους, ενώ «οι βασίλισσες και αρχόντισσες κατέβαιναν στον Άδη πατώντας σε σόλες χρυσές ντυμένες από την κορφή ώς τα νύχια στην πορφύρα και στο χρυσάφι».
Μια ακόμη ενδιαφέρουσα παρατήρηση της αρχαιολόγου είναι ότι «μολονότι δεν βρέθηκε ώς τώρα ούτε ένας καθρέφτης, οι γυναίκες των Αιγών ήταν αρκετά φιλάρεσκες». Αγόραζαν, στα χρόνια του Περδίκκα Β’ (454-413 π.Χ.) ιερό λάδι της Αθηνάς που διέθεταν οι νικητές των Παναθηναίων και με αυτό περιποιούνταν τα μαλλιά και το σώμα τους.
Το μπουντουάρ τους ήταν γεμάτο πομάδες και αλοιφές, αρώματα και αρωματικά λάδια από την Κόρινθο, περίτεχνα μυροδοχεία, αλαβάστρινα σκεύη και αβγά στρουθοκαμήλου.
Η κ. Κοτταρίδη αφηγείται φυσικά όλη την ιστορία του μακεδονικού βασιλείου, ξεναγεί τους αναγνώστες της στα παλάτια της βασιλικής καθέδρας στα χρόνια της Δημοκρατίας και στον «χρυσούν αιώνα» των Αιγών επί Φιλίππου Β’ περνώντας και από τους διάσημους βασιλικούς τάφους και το Μουσείο για να καταλήξει στα χρόνια των διαδόχων και στη σκόνη των αιώνων που ακολούθησε μετά την ήττα του τελευταίου Μακεδόνα βασιλιά Περσέα από τους Ρωμαίους το 168 π.Χ. Τότε, όλα καταστρέφονται. Τείχη, ανάκτορο, θέατρο καίγονται και γκρεμίζονται. Η ζωή όμως συνεχίζεται. Σπίτια χτίζονται πάνω στα ερείπια. Το λίκνο των Τημενιδών, η γη του φημισμένου μακεδονικού βασιλείου παραδίδεται στη λήθη.
Στον τόμο αυτό παρουσιάζονται για πρώτη φορά όλα τα ευρήματα των Αιγών, παλιά και καινούρια, και όλες οι ανακαλύψεις των τελευταίων δέκα χρόνων μέχρι και τις φετινές που ήρθαν στο φως με αφορμή τα έργα αναστήλωσης – ανάταξης του ανακτόρου το οποίο η κ. Κοτταρίδη ελπίζει στο μεγαλύτερο μέρος του να έχει ολοκληρωθεί ώς το 2015, ενώ στόχος της είναι μέχρι το 2020 να έχει αναταχθεί το σύνολό του, όπως και ένα σημαντικό τμήμα του περιστυλίου του «ώστε η Μακεδονία να αποκτήσει ξανά τον Παρθενώνα της» όπως σημειώνει η ίδια.
Πηγή: Ν. Κοντράρου-Ρασσιά, Ελευθεροτυπία
ΤΡΥΠΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΗ ΒΑΡΚΑ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΝΗΣΙ....ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ..!!
Παρακατω ενα βιντεο ντοκουμεντο που δειχνει οτι οι παρανομοι λαθρομεταναστες που πηγαν να εισελθουν στα ελληνικα χωρικα υδατα στη περιοχη του Φαρμακονησιου τρυπουν μονοι τους τη βαρκα που τους μεταφερει για να θεωρηθουν ναυαγοι.
Απο ποιους ειναι δασκαλεμενοι να κανουν κατι τετοιο?
Ποιοι τους εκαναν ν αλλαξουν καταθεσεις κι ενω στην αρχη ελεγαν οτι αν δεν ηταν οι λιμενικοι θα ειχαν πνιγει ενω στη συνεχεια καποιοι απο αυτους ειπαν οτι τους βουλιαξαν οι λιμενικοι?
Εμεις ειμαστε σιγουροι οτι κατι μεγαλυτερο απο τη διακινηση παρανομων λαθρομεταναστων κρυβεται πισω απο την υποθεση.
Ο λογος ειναι η περιοχη που εγινε το συμβαν που ειναι κομβικης σημασιας, ο τροπος που εγινε καθως και η διασταση που πηρε το θεμα πριν καν ακομα διερευνηθει...
Ειμαι πολυ περιεργος να δω μετα το βιντεο αυτο τι δηλωσεις θα κανουν καποιοι τωρα και ποσα συλλαλητηρια θα χρειστουν απο τα τσιρακια του Sorros....τους γνωστους εμμισθους απατριδες!!!
Δειτε εδω το βιντεο...
http://www.triklopodia.gr/2014/02/blog-post_3127.html#.Uu0OT_l_s7w
Το εξπρές του μεσονυχτίου για τον Φιλιππίδη… Μήπως κάποιοι δεν θέλουν να επιστρέψει για να δικαστεί;
Σε θρίλερ εξελίσσεται η απελευθέρωση του Άγγελου Φιλιππίδη από το τουρκικό κάτεργο των Φυλακών του Μαλτεπέ. Η περιπέτειά του μετατρέπεται σιγά σιγά σε πραγματικό Εξπρές του Μεσονυχτίου καθώς παραμένει στο τούρκικο κάτεργο στριμωγμένος ανάμεσα σε 8 Σομαλούς. Ο Αποδυτηριάκιας μάλιστα δίνει μια σοκαριστική εικόνα για την κόλαση που βιώνει ο Άγγελος: Το κελί σ΄ αυτή τη βρωμερή και απαίσια τούρκικη φυλακή είναι μια μεγάλη αίθουσα, όπου δεξιά και αριστερά υπάρχουν 4-6 κουκέτες. Εκεί κοιμούνται οι κατάδικοι, ό,τι πιο εγκληματικό μπορείς να συναντήσεις, από μαχαιροβγάλτες μέχρι ξεφωνημένες αδερφάρες που κάνουν πεζοδρόμιο. Και βαποράκια ναρκωτικών.
Στο κέντρο της αίθουσας ένα μεγάλο τραπέζι, όπου χαρακωμένοι στο πρόσωπο, στον κώλο, μαστουρωμένοι οι φυλακισμένοι τρώνε, φουμάρουν, πίνουν. Και στο βάθος δύο μωαμεθανικού τύπου χέστρες, όπου κάνεις την ανάγκη σου και οι άλλοι σε μπανίζουν.
Ο Άγγελος Φιλιππίδης τα δίνει όλα να αλλάξει φυλακή, αλλά δεν τα καταφέρνει. Μου τα μετέφεραν και σκοτείνιασα. Φοβερά πράγματα.
Μιάμιση ώρα με το αυτοκίνητο νοτιοδυτικά της Κωνσταντινούπολης και στον δρόμο προς τη Σμύρνη βρίσκονται οι φυλακές του Μαλτεπέ. Οσοι τις επισκέπτονται ομολογούν ότι από τον τρόπο κατασκευής μέχρι τη διαδικασία του επισκεπτηρίου σού σπάνε το ηθικό. Μπορεί να μην είναι βρόμικες και οι δεσμοφύλακες να είναι ευγενικοί, όμως οι διαδικασίες είναι μια δοκιμασία διαρκείας.
Ο Αγγελος Φιλιππίδης, ανεξάρτητα από το πόσο βαριές κατηγορίες τον βαρύνουν, δεν θα περίμενε ποτέ ότι θα βρισκόταν σε ηλικία 50 ετών με 8 Σομαλούς στο ίδιο κελί τουρκικών φυλακών. Αν και μεγαλωμένος ως γιος επιχειρηματία, σπουδασμένος στο Κολλέγιο και σε αμερικανικά πανεπιστήμια, golden boy της γενιάς του, σκληρός, φιλόδοξος και αλαζόνας, τώρα περνά τις ώρες του διαβάζοντας αναλυτικά και επισταμένα το κατηγορητήριο που του παρέδωσε η Τουρκάλα δικηγόρος του κυρία Σεϊντά Γιλντιρίμ.
Την ίδια ώρα ο επιχειρηματίας Δημήτρης Κοντομηνάς στην αγωνιώδη προσπάθειά του να συγκεντρώσει τα 5 εκατομμύρια ευρώ της εγγύησης που θα του επιτρέψει να παραμείνει εκτός φυλακών εμφάνισε αρρυθμίες και το βράδυ της Πέμπτης οδηγήθηκε στο Ιπποκρατείο νοσοκομείο
Ο κ. Κοντομηνάς εξετάστηκε από τους εφημερεύοντες γιατρούς που συνέστησαν την εισαγωγή του προκειμένου να υποβληθεί σε περαιτέρω εξετάσεις.
Ο επιχειρηματίας, θα παραμείνει νοσηλευόμενος σε δωμάτιο του πέμπτου ορόφου του νοσοκομείου αναμένοντας την επιστροφή και την κατάθεση του Άγγελου Φιλιππίδη.
Συμπερασματα:
1. Για όσους δεν το κατάλαβαν, ο κύριος Κοντομηνάς είναι έξω χωρίς να έχει πληρώσει την εγγύηση. Δεν χρειάζεται να πούμε κανένα σχόλιο επ’ αυτού.
2. Ο Φιλιππίδης είναι ο δεύτερος που μπορεί να “δημιουργήσει πρόβλημα” στον κύριο Προβόπουλο. Τρομερή σύμπτωση. Και αυτός “χαροπαλεύει” σε μία φυλακή, όπως και ο πρώτος (που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον κύριο Προβόπουλο εννοούμε). Για όσους δεν το κατάλαβαν, θα το εξηγήσουμε αύριο.
Ο κύριος Δελατόλας έδωσε επιταγή μισό εκατομμύριο με χρέωση προσωπικού λογαριασμού στην Ελβετία;
ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, ο Αντώνης Δελατόλας επέστρεψε τα λεφτά που είχε πάρει από τον εγκληματία Κυριακίδη με επιταγή προσωπικού του λογαριασμού στην…Ελβετία!
Δεν μπορεί, ίσως να έχει εκδοτική δραστηριότητα και εκεί ο άνθρωπος και να τον παρεξηγούμε.
Πως αλλιώς θα μπορούσε ένας τίμιος λειτουργός της ενημέρωσης να διαθέτει τέτοιο ποσό σε Ελβετική τράπεζα και συγχρόνως να…
…την συνέχεια θα σας την πούμε σε λίγο.
Το ναυτικό σήμα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού προς τις Διοικήσεις και τα πλοία του Στόλου, στις 31 Ιανουαρίου 1996.
ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ... ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΔΕΝ ΔΟΘΗΚΑΝ ΠΟΤΕ...
Το ναυτικό σήμα του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού προς τις Διοικήσεις και τα πλοία του Στόλου, στις 31 Ιανουαρίου 1996.
"Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι αν χρειαστεί όλοι σας θα φανείτε αντάξιοι της ενδόξου ιστορίας του Πολεμικού Ναυτικού , καλή τύχη και ο Θεός μαζί σας. Αντιναύαρχος Ι.Στάγκας ΠΝ, Αρχηγός ΓΕΝ".
Γιάννης Κότσιρας - Τα Μπλουζ Των Βαλκανίων
Κοιτάς απ’ το παράθυρο
Τ’ αστέρια που δεν ήπιες
Περνούν τα σκουπιδιάρικα, πεινάνε οι λαοί
Και μέσα στα σκυλάδικα, λουστρίνια οι καιροί
Στολίζονται οι πατρίδες
Και γελάνε οι προφήτες
Ελλάδα που σου έβαλαν στα μάγουλά σου ρουζ
Μα θάλασσες γαλάζιες ονειρεύεται ο νους
Ελλάδα των φτωχών, των περασμένων μεγαλείων
Τα μπλουζ που τραγουδάς, τα μπλουζ που τραγουδάς
Τα μπλουζ των Βαλκανίων...
Καρδιά μου ροκ και σπάνια
Τα μπλουζ μας στα Βαλκάνια
Ζεϊμπέκικα τα λέμε.
Κοιτάς απ’ το μπαλκόνι σου
Τον κόσμο που νυχτώνει
Σε μπαρ και πεζοδρόμια συχνάζουν οι σιωπές
Στης πείνας τα μνημόνια, φτηνές υπογραφές
Και Μήδεια θα μοιάζεις
Που ό,τι γέννησε σκοτώνει...
Ελλάδα που σου έβαλαν στα μάγουλά σου ρουζ
Μα θάλασσες γαλάζιες ονειρεύεται ο νους
Ελλάδα των φτωχών, των περασμένων μεγαλείων
Τα μπλουζ που τραγουδάς, τα μπλουζ που τραγουδάς
Τα μπλουζ των Βαλκανίων...
Καρδιά μου ροκ και σπάνια
Τα μπλουζ μας στα Βαλκάνια
Ζεϊμπέκικα τα λέμε
Καρδιά μου ροκ και σπάνια
Τα μπλουζ μας στα Βαλκάνια
Ζεϊμπέκικα τα λέμε.
«Δεν τα βρήκαν για την Ελλάδα οι δανειστές σε μυστικό ραντεβού»
Μυστική συνάντηση στην οποία δεν προσκλήθηκε ο Υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας
είχαν υψηλόβαθμοι αξιωματούχοι της τρόικας και οι Υπουργοί Οικονομικών Γαλλίας και Γερμανίας σύμφωνα με τη Wall Street Journal.
Η συνάντηση, έγινε μετά την προγραμματισμένη συνεδρίαση των υπουργών Οικονομικών των χωρών της Ευρωζώνης (Eurogroup) στις Βρυξέλλες το βράδυ της Δευτέρας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της WSJ στη συνάντηση
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της WSJ στη συνάντηση
συζητήθηκε πώς θα ασκηθεί πίεση στην ελληνική κυβέρνηση να προχωρήσει σε αντιδημοφιλείς διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις αλλά και πως θα... καλυφθεί το χρηματοδοτικό κενό για το δεύτερο εξάμηνο του 2014 σε ό,τι αφορά την Ελλάδα ύψους 5-6 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Οι συναντηθέντες δεν κατέληξαν σε συμφωνία
γεγονός που επιβεβαιώνει
το χάσμα που υπάρχει μεταξύ και ειδικά μεταξύ Ευρωπαίων και ΔΝΤ το οποίο επιμένει στην ανάγκη κουρέματος χρέους.
Σύμφωνα με την εφημερίδα οι δανειστές ανησυχούν για την πληρωμή ομολόγου 11 δις Ευρώ που λήγει το Μάιο και επισημαίνει ότι το ΔΝΤ από τον περασμένο Ιούλιο δεν έχει καταβάλει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας
Σύμφωνα με την εφημερίδα οι δανειστές ανησυχούν για την πληρωμή ομολόγου 11 δις Ευρώ που λήγει το Μάιο και επισημαίνει ότι το ΔΝΤ από τον περασμένο Ιούλιο δεν έχει καταβάλει τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας
Μιχάλης Ιγνατίου: Αποκαλύψεις για τα Ίμια που συγκλονίζουν (ηχητικό)
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από το δημοσιογράφο Μιχάλη Ιγνατίου αναφορικά με την κρίση των Ιμίων, σε αποκλειστική του συνέντευξη στο Ράδιο 9,84.
Όπως αποκάλυψε, μέσα από έγγραφα των ΗΠΑ που έχουν αποχαρακτηριστεί, ο τότε υπουργός Εξωτερικών, Θεόδωρος Πάγκαλος, υποχώρησε στο θέμα της σημαίας, πριν ακόμα ξεκινήσει η πραγματική διαπραγμάτευση, υπό τον Ρίτσαρντ Χόλμπρουκ, για το θέμα των Ιμίων.
Παράλληλα, παρουσίασε για πρώτη φορά έγγραφο μετά την κρίση των Ιμίων, όπου οι ΗΠΑ απέκλεισαν στην Τουρκία αντίστοιχη ενέργεια για την Καλόλιμνο 5 μέρες μετά τα Ίμια, αναγνωρίζοντας έτσι την ελληνική κυριαρχία αυτής της βραχονησίδας.
Μάρτυρας σε μήνυση του Ρέστη ο Γιώργος Οικονομέας με το… θαλασσοδάνειο των 400.000 ευρώ
Δάνειο ύψους περίπου 400.000 ευρώ, χωρίς καμία απολύτως υποθήκη έλαβε από την τράπεζα FBB - όταν αυτή ανήκε στον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη...
ο γνωστός δημοσιογράφος Γιώργος Οικονομέας.
Αυτό προκύπτει από επίσημο δικαστικό έγγραφο που δημοσίευσε το περιοδικό HOT DOC, σύμφωνα με το οποίο ο Β. Ρέστης, προκειμένου να αποφυλακιστεί από τον Κορυδαλλό, αναγκάστηκε να καταβάλει στον εκκαθαριστή που τοποθετήθηκε στην FBB το συνολικό ποσό των 22.625.333, 89 ευρώ και 1.179.000 δολαρίων ΗΠΑ, προς εξόφληση των επισφαλών δανείων που είχε χορηγήσει επί των ημερών του η τράπεζα.
Ανάμεσα στα χρήματα αυτά, σύμφωνα με το έγγραφο της ανακρίτριας Κυριακής Κατσιβέλη, περιλαμβάνεται και το ποσό των 393.249,32 ευρώ που ήταν προς εξόφληση του δανείου που είχε λάβει ο Γιώργος Οικονομέας.
Σημειώνεται, ότι ο Β. Ρέστης κατηγορείται για υπεξαίρεση κατ’ εξακολούθηση σε βαθμό κακουργήματος και νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματική δραστηριότητα κατά συναυτουργία, κατ’ επάγγελμα και κατ’ εξακολούθηση.
Το περιβάλλον του εφοπλιστή όπως αναφέρει το HOT DOC, υποστηρίζει ότι «… ο Οικονομέας ζήτησε δάνειο από τον Ρέστη, με μεσολάβηση στελέχους του ΔΟΛ. Για το δάνειό του δεν υπήρξε καμία υποθήκη και δόθηκε με εγγυητή τον ίδιο τον τραπεζίτη. Ο Γιώργος Οικονομέας δεν εξυπηρετούσε το δάνειο και έτσι ο Ρέστης, προκειμένου να αποφυλακιστεί, έπρεπε να καταβάλει το σύνολο του ποσού για το οποίο ήταν προσωπικά υπεύθυνος απέναντι στην τράπεζα».
Σε επικοινωνία που είχε το περιοδικό με το δημοσιογράφο δεν θέλησε να απαντήσει, λέγοντας χαρακτηριστικά πως πρόκειται «για μία καθαρή ιδιωτική συναλλαγή».
Μάρτυρας του Ρέστη κατά του directnews.gr
Με περίπου 400.000 ευρώ λοιπόν στην τσέπη ο Γιώργος Οικονομέας και αφού καμία δόση δεν κατέβαλε προς την τράπεζα, θεώρησε καθήκον του... να ξεπληρώσει αλλιώς το χρέος του προς τον εφοπλιστή.
Έτσι, δέχθηκε να καταθέσει ως μάρτυρας του Β. Ρέστη στη μήνυση που έχει υποβάλει ο τελευταίος κατά της δημοσιογράφου και διαχειρίστριας του directnews.gr, Δέσποινας Μπρούσαλη, για συκοφαντική δυσφήμηση.
Η μήνυση αφορούσε δημοσίευμα της ιστοσελίδας μας (26-7-2011) για την έρευνα που γινόταν από το ΣΔΟΕ σε βάρος του εφοπλιστή σχετικά με φοροδιαφυγή ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ (διαβάστε εδώ).
Ειδικότερα, ο Οικονομέας προσήλθε στις 3 Οκτωβρίου 2012 στην Υποδιεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και κατέθεσε ενόρκως για τη συνάδελφό του Δέσποινα Μπρούσαλη τα ακόλουθα:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Επιθυμείτε να δώσετε θρησκευτικό ή πολιτικό όρκο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Επιθυμώ να δώσω θρησκευτικό όρκο. Ορκίζομαι ενώπιον του Θεού να πω όλη την αλήθεια και μόνον την αλήθεια, χωρίς να προσθέσω ούτε να κρύψω τίποτα.
Στη συνέχεια εξετάζεται ως ακολούθως:
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι προσήλθες να καταθέσεις;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γνωρίζω προ πολλών ετών τον κ. ΡΕΣΤΗ Βίκτωρα, ο οποίος σε ανύποπτο χρόνο μου είχε περιγράψει τα γεγονότα που ενέπλεξαν το όνομά του στα όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα. Δεν έχω κανένα απολύτως λόγο να αμφιβάλω για τα όσα μου είπε. Συνεπώς επιβεβαιώνω ως αληθή όλα όσα αναφέρονται στις μηνύσεις το περιεχόμενο των οποίων έλαβα γνώση.
Καταλήγοντας, μάλιστα, ο γνωστός δημοσιογράφος που πήρε τα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ από την FBB, δεν ξεχνάει να παραδώσει και… μαθήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας, αφού αναφέρει τα εξής:
«Επιπροσθέτως, πιστεύω ακραδάντως ότι οποιοδήποτε δημοσίευμα ή ανάρτηση αφορά επώνυμους ή ανώνυμους πολίτες θα πρέπει εκτός του ότι να φέρει υπογραφή να είναι υπεύθυνο γιατί από αναληθή δημοσιεύματα, γνωρίζω από τα 35 χρόνια που ασχολούμαι με τη δημοσιογραφία έχουν κυριολεκτικά καταστραφεί οι ζωές ανθρώπων». (διαβάστε εδώ)
Δικαίωση των δημοσιευμάτων
Η μήνυση του Β. Ρέστη κατά του directnews.gr δεν έχει ακόμα εκδικαστεί. Ωστόσο, δύο μήνες μετά την κατάθεση Οικονομέα σε βάρος του directnews.gr και συγκεκριμένα στις 6-12-2011 η ΔΟΥ ΦΑΕ Πειραιά με την υπ.αριθμ. 409 απόφασή της επέβαλε στην εταιρεία συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη «ΦΑΝΤΟΜ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» πρόστιμο 31.455.950,4 ευρώ (διαβάστεεδώ).
Εξάλλου, καταπέλτης για τις έκνομες δραστηριότητες του εφοπλιστή ήταν και το πόρισμα του ΣΔΟΕ που είχε δημοσιοποιηθεί το Σεπτέμβριο του 2012, λίγες μέρες δηλαδή, πριν την κατάθεση του Οικονομέα και αφορούσε τις διασυνδέσεις της «ΦΑΝΤΟΜ» με τις εταιρείες KAROUZOS DEVELOPMENT A.E και KAROUZOS CONSTRUCTION, μέσα από ένα πλέγμα offshore εταιριών με έδρα την Κύπρο.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στο πόρισμα του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος, το οποίο αποτελείται από 250 σελίδες, κατά τις μεταβιβάσεις δύο μεγάλων ακινήτων στη Γλυφάδα από τις παραπάνω εταιρείες διαπιστώθηκε φοροδιαφυγή που ξεπερνά τα 12 εκατομμύρια ευρώ, ενώ η ζημιά του Δημοσίου υπολογίζεται στα 8,7 εκατ. ευρώ (διαβάστε εδώ).
Νομίζουμε, λοιπόν, ότι ήρθε πλέον η ώρα ο Γιώργος Οικονομέας να δώσει πειστικές εξηγήσεις για το “δάνειο” των περίπου 400 χιλιάδων ευρώ που πήρε από την FBB με την προσωπική εγγύηση του Βίκτωρα Ρέστη...
ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΕ 31-1-2014 από directNEWS.gr